//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) dat bewijst niet dat ze van apple krijgen geleverd. kan namelijk helemaal niet want apple levert alleen aan t-molbile in Nederland (niet simlock vrij). apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #641  
Oud 25-08-10, 12:30
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

dat bewijst niet dat ze van apple krijgen geleverd. kan namelijk helemaal niet want apple levert alleen aan t-molbile in Nederland (niet simlock vrij). apple is mischien onduidelijk tegenover de leveranciers.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 25-08-10, 12:32
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Dan is het klokje toch alsnog rond? Als ze onduidelijk zijn tegenover leveranciers, dan zijn de leveranciers ook weer onduidelijk tegenover phoneshop. De toezeggingen zijn stom geweest, snap ook niet wie daar akkoord voor geeft als je niet eens weet of je producten er aan komen of niet. Maar het is niet zo dat phoneshop alles maar fout doet.
  #643  
Oud 25-08-10, 12:53
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

dat zeg ik ook niet. ik zeg alleen dat ze sommige dingen beter hadden moeten communiceren en dat ze niet steeds weer verschillende leverdatums hadden moeten zeggen.
  #644  
Oud 25-08-10, 12:54
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Klopt, daar geef ik je gelijk in. Daardoor krijg je dit soort reacties, omdat het steeds word uitgesteld..
  #645  
Oud 25-08-10, 12:59
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

wat jullie allemaal zeggen met 2 maanden wachten... BUL*SH*T iedereen die iphoneclub heeft gevolgd weet dat er pas vanaf 31 juli geleverd wordt.. het is nu 25 augustus DAT IS NOG GEEN MAAND bij mij!?!? maargoed kan ook aan mij liggen...

phoneshop is n secundair station waar geleverd wordt.. of ze de telefoon via via bestellen of niet het levert vertraging op...

en als iemand hier de winkel amateur vind bel ze op en zeg t hun..
zij kunnen er niets aan doen en als jij perse n 16gb of 32 gb met hi telfort vodafone of weet ik wat voor provider moet je n simlockvrije hebbe, kun je wende of keren wat je wil deze wordt NIET geleverd in nederland.. dit zal via t buitenland moeten gaan (lees secundair) in dat land moet er ook geleverd worden... dus 1 land moet 2 landen voorzien van telefoons tel hierbij op dat apple altijd te weinig maakt in de beginfase en zie daar het probleem wat er nu is!

en als t je te lang duurt waar je bij andere shops t wel al krijgt ik hou je niet tegen cancel je bestelling en taai m



was nog 1 ding vergeten.. beloftes hebben phoneshop niet gemaakt het woord WAARSCHIJNLIJK komt er wel voor en dat is n gokje en geen feit(I)
  #646  
Oud 25-08-10, 13:01
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser260989 Bekijk bericht
wat jullie allemaal zeggen met 2 maanden wachten... BUL*SH*T iedereen die iphoneclub heeft gevolgd weet dat er pas vanaf 31 juli geleverd wordt.. het is nu 25 augustus DAT IS NOG GEEN MAAND bij mij!?!? maargoed kan ook aan mij liggen...

phoneshop is n secundair station waar geleverd wordt.. of ze de telefoon via via bestellen of niet het levert vertraging op...

en als iemand hier de winkel amateur vind bel ze op en zeg t hun..
zij kunnen er niets aan doen en als jij perse n 16gb of 32 gb met hi telfort vodafone of weet ik wat voor provider moet je n simlockvrije hebbe, kun je wende of keren wat je wil deze wordt NIET geleverd in nederland.. dit zal via t buitenland moeten gaan (lees secundair) in dat land moet er ook geleverd worden... dus 1 land moet 2 landen voorzien van telefoons tel hierbij op dat apple altijd te weinig maakt in de beginfase en zie daar het probleem wat er nu is!

en als t je te lang duurt waar je bij andere shops t wel al krijgt ik hou je niet tegen cancel je bestelling en taai m
de enige die bullsh*t praat ben jij. toen de meeste mensen bestelt (en betaalt!!!) hebben was de leveringsdatum nog niet bekend dus wij wachten wel echt al twee maanden omdat daar steeds geen duidelijkheid over was. en ondertussen zaten zij lekker te rentenieren met ons geld!!

en ik heb al meerdere keren gebelt om dit aan hun te vertellen. ga niet praten als je niet weet wat er aan de hand is!
  #647  
Oud 25-08-10, 13:18
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

bladieblaa
  #648  
Oud 25-08-10, 13:18
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Levertijd nieuwe iPhone 4-orders naar drie weken, lancering in NL mogelijk op 23 juli - iPhone - iPhoneclub.nl
Wanneer heb je besteld? Dit bericht is van 28 juni. Lijkt me dat je niet al te lang daar voor hebt besteld. Dus dan wist je al vrij snel dat het op zijn minst ergens achterin juli zou worden
  #649  
Oud 25-08-10, 13:33
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Het lijkt inderdaad zo te zijn dat (in ieder geval de secundaire) winkels niet exact weten hoeveel toestellen ze geleverd krijgen.
Ik heb een simlockvrij toestel bij de MediaMarkt in Antwerpen besteld, en daar vertelde de persoon achter de desk mij dat ze er die week 100 besteld hadden, maar er maar een stuk of 5 waren binnen gekomen.. De distributie lijkt dus niet geheel te kloppen. Ik vermoed dat eenzelfde verhaal bij de Phoneshop aan de hand is.
  #650  
Oud 25-08-10, 14:13
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Levertijd nieuwe iPhone 4-orders naar drie weken, lancering in NL mogelijk op 23 juli - iPhone - iPhoneclub.nl
Wanneer heb je besteld? Dit bericht is van 28 juni. Lijkt me dat je niet al te lang daar voor hebt besteld. Dus dan wist je al vrij snel dat het op zijn minst ergens achterin juli zou worden
15 JUNI!! dus al twee weken daarvoor. en dat is ook maar een gerucht. dus telt niet
  #651  
Oud 25-08-10, 14:18
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

oeee tharob heeft n beetje ongelijk gekregen dus volgens mij gaat hij t nu zo keren dat hij toch gelijk krijgt!!

en als je denkt dat ik geen gelijk hebt lees maar nog ns die berichten van roen d en toet1
  #652  
Oud 25-08-10, 14:19
Mandarijntje's schermafbeelding
Mandarijntje Mandarijntje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 20
Standaard

Er zijn weer een aantal vragen beantwoord op de Vraag & Antwoord pagina van phoneshop. (waaronder één van mij)
En ik zie het weer wat somberder in moet ik zeggen. Ik betwijfel het dan ook dat ze aanstaande dinsdag gaan halen voor de 32 GB toestellen

Laatst gewijzigd door Mandarijntje; 25-08-10 om 14:26.
  #653  
Oud 25-08-10, 14:21
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser260989 Bekijk bericht
oeee tharob heeft n beetje ongelijk gekregen dus volgens mij gaat hij t nu zo keren dat hij toch gelijk krijgt!!

en als je denkt dat ik geen gelijk hebt lees maar nog ns die berichten van roen d en toet1
ik weet niet waarom jij zo graag gelijk wil hebben maar laat maar zitten. jij hebt gelijk ik weet er niks van af etc.

kunnen we nou weer inhoudelijk over het probleem praten zonder ons te gedragen als een stelletje spammende 11 jarige kinderen?

@Mandarijntje dat heb ik indd ook.
  #654  
Oud 25-08-10, 14:29
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mandarijntje Bekijk bericht
Er zijn weer een aantal vragen beantwoord op de Vraag & Antwoord pagina van phoneshop. (waaronder één van mij)
En ik zie het weer wat somberder in moet ik zeggen. Ik betwijfel het dan ook dat ze aanstaande dinsdag gaan halen voor de 32 GB toestellen
Kreeg zelf deze reactie:
Citaat:
Wat betreft de 32GB die je hebt besteld, dit kan nog even duren daar deze iPhones minder worden uitgeleverd dan de 16GB.
Een week geleden zeiden ze nog dat het 1-2 weken duurt. Ze preken elkaar de hele tijd tegen daar. Dáár snap ik echt niks van. Het lijkt me dat ze op dit moment wel een aardig zicht hebben op het aantal telefoons dat ze binnenkrijgen.
  #655  
Oud 25-08-10, 14:30
Tharob Tharob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 36
Standaard

ik had het daar ook al gevraagd en krijg ook steeds verschillende antwoorden over de levertijd heb wel net mijn nieuwe macbook pro gekregen
  #656  
Oud 25-08-10, 15:21
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

ze zegge altijd 1 a 2 weken wachten maarja je kunt dr niks tegen doen he! wat heb je aan je geld.. daar krijg je geen nieuwe iphone voor iig...

ik snap wel niet waarom ze in de reacteis op phoneshop.nl zetten dat ze nog niet aan juli bezig zijn terwijl hier (peernij) m al iemand heeft van 5 juli:S
  #657  
Oud 25-08-10, 15:28
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Zijn verschillende wachtlijsten
4 in totaal.
16 GB
32GB
16GB simlockvrij
32GB simlockvrij
  #658  
Oud 25-08-10, 15:35
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

jah maar ik heb n 16gb voor hi dus simlockvrij en peernij had ook n 16gb simlockvrije
maar dan heb j idd kans dat die lijst met nog niet in juli van de t-mobilers is
  #659  
Oud 25-08-10, 15:58
jelte jelte is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Jean72
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild

Paprio
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd

Johnnie5
09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd

rickert
10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd

Nilles
11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd

SharpEdgeOne
11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling

BT73
12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd

Borgqueenx
14 Juni - Order in behandeling bij provider.
(doordat ik contract aan deur teken.)

magnitized:
14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010

Linkemink
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

N1mber
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Tharob
15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

StealthBlade
15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Onnedgr,
16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple

Kaynar
16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen!
(Anderhalve week terug)

Chocoladeridder
16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.


Menkhorst
20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan..

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Joxer
21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Ribootje
22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

nanneman
24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.

Mandarijntje
25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.

geloof6
24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan.

harriepopov
1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

SylviaM
2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld

Jelte
3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Verstuurd op 25 augustus. koerier komt morgenmiddag 26 augustus langs
.

Peernij
5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

iphoneuser260989
19 juli: iPhone 16GB. icm Hi status: order in magazijn.

FB
23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn

ThaDude
29 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud)

Maddog
6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn
  #660  
Oud 25-08-10, 16:44
Joxer Joxer is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Nou ook ik net gebeld. 32Gb Simlockvrij. besteld op 21-06 waar blijft mijn phone?? begin september werd me verteld. ja dat is dus al 4x aangepast. En als ik nou aanpas naar 16Gb?? dan kom je achteraan in de rij..Jonge jonge wat zit ik een een houtgreep.

en nog een week en nog een week. simlockvrij zitten kortere levertijden op omdat ze niet afhankelijk zijn nl leveranciers...mijn geld hebben ze al en verlenging is gelijk ingegaan. geeft goede hoop voor iphoneuser.
Die vind het niet erg om te wachten tot x-mas.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 01:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 17:18
Phoneshop timothyz Archief 1 15-06-10 23:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 01:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.