Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser260989 kvind t allemaal wat overdreven om reacties te geven dat ze te langzaam zijn e.d. iedereen weet dat t n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helemaal mee eens!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb het wel gehad met deze shop. gister afspraak gemaakt dat die aan koerier uitgeleverd zou worden. bel ik vandaag, weten ze ineens helemaal niks van die afspraak :S vrouw aan de lijn beweert dat ze nog helemaal niet bij 3 juli zijn met leveringen. terwijl ik op internet al meerdere mensen hoor die met zelfde abonnement en telefoontype met bestelling na 3 juli al telefoon hebben. nu wordt opnieuw beloofd dat die vandaag naar koerier gaat. maar weer afwachten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De datum is nu al zo vaak uitgesteld, ze mogen nu toch wel eens stappen ondernemen, of met een compensatie voor hun klanten komen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
@Maddog: Thnx @afcadehoog... phoneshop weet dit ook en kan niet toveren dat kan jij alleen blijkbaar.. als je het hele verhaaltje hebt gevolgd is het zo gelopen: gerucht 1: 24 juli wordt de iphone in nederland verkocht met op 15/16 juli voorverkoop hierop zegt phoneshop wij verwachten (LEES VERWACHTEN) 24 juli de iphone.... dit is echter niet waar geweest gerucht 2: 30 juli wordt de iphone in nederland verkocht! HELEMAAL WAAR MAAAAAAAAR.... aangezien de telefoon zo popiejopie is kan apple deze productie niet bijbenen... DUS secundaire stores zoals phoneshop krijgen telefoontjes later bijvoorbeeld op 6 augustus.... sindsdien zijn ze dus ook bezig met het leveren van telefoons daarbij komt de deluxe versie (32gb) is meer vraag naar dus ook minder beschikbaarheid!!!! de 16gb is minder vraag naar dus meer beschikbaarheid.. dit wil nog altijd niet zeggen dat ze leverbaar zijn.. maar als je apple kent en jij blijkbaar niet.. kondigen ze altijd iets groots aan waar (trouwens apple een van de weinige bedrijven in de kredietcrisis veel omzet maakt en dan niet alleen om de dure prijzen maar om de gewildheid!) en is de vraag en aanbod verhouding zeer slecht! dus de schuld kun je idd wel n beetje op apple afschuiven. PUNT nu kom maar met het commentaar |
|
|||
|
|||
je verwoord het allemaal mooi maar waar het voor mij op neer komt is dat ik al langer dan twee maanden wacht op een telefoon die al ik veel eerder zou hebben. en natuurlijk is het ook apple zijn schuld maar de phoneshop maakt constant beloftes die ze niet nakomen. enik koop mijn telefoon bij hun. ik heb dus in feite niks met apple te maken. als zei mij een datum beloven moeten ze dat nakomen; als ze het niet kunnen nakomen moeten ze het beloven!
ik wacht inmiddelds ook al een week langer op mijn macbook dan afgesproken dus ik ben ook boos op apple geloof mij .het punt is alleen ik koop bij de phoneshop, niet bij apple. dus zij moeten hun beloofde leveringsdatums nakomen. Laatst gewijzigd door Tharob; 25-08-10 om 12:33. |
|
|||
|
|||
hebben ze jou dan n exacte leverdatum gezegd?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je had er ook voor kunnen kiezen om hem pas te bestellen op het moment dat hij uit kwam. Als je een maand van te voren besteld, dan is de eerste maand wachten natuurlijk onzin. Je weet dat ie dan nog niet komt.
|
|
|||
|
|||
het probleem is juist dat het toen nog niet zeker was wanneer die uitkwam. origineel werd mij door de phoneshop vertelt begin juli. dan zou ik dus maar 2 weken hebben moeten wachten. waar ik geen probleem mee zou hebben gehad. zelfs als hij eind juli bij mij was afgeleverd had ik het nog geaccepteerd. maar het is inmiddels al eind augustus en ik heb hem nog steeds niet...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of is het zo dat phoneshop zomaar uit het niks dozen binnen krijgt met iphones, dit is toch allemaal op bestelling en wordt van te voren aangegeven wanneer ze geleverd worden... Maak dan geen beloftes!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dat kan helemaal niet. zij hebben natuurlijk gewoon vaste bestellingen met vaste aantallen. ik kan me niet voorstellen dat dat niet zo is...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Om even terug te vallen op amateurs.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door r03n_d; 25-08-10 om 13:30. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|