Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is helemaal even stil rond leveringen van de PS lijkt het. Of heeft iemand nog erbij gekregen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het is helemaal even stil rond leveringen van de PS lijkt het. Of heeft iemand nog erbij gekregen?
|
|
|
|||
|
|||
Nope nog steeds wachtende! Gaat nog wel een tijdje duren denk ik zo...
|
|
|||
|
|||
De mijne is vandaag verstuurd,dus vandaag of morgen in huis
|
|
|||
|
|||
beter! ze zijn hard aan het bijlopen hoor eind juni al bijna en sept moet nog beginnen dus denk dat mensen van begin juli hem eind deze maand ongeveer gaan krijgen
wat betekend dat ik hem denk ik ongeveer rond 1e a 2e week sept ga ontvangen ongeveer vermoed ik.. betrz! |
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone wel om laten zetten van 32gb na 16gb anders had ik nog wel ff moeten wachten
|
|
|||
|
|||
Ik heb 6 juli mijn bestelling geplaatst, dus zal hier blijven updaten als er iets veranderd! Hoop dat je gelijkt hebt "ThaDude" !
Laatst gewijzigd door followilko; 19-08-10 om 17:24. Reden: verkeerde datum |
|
|||
|
|||
ja ik heb ook 16 gb
maar follow ja ik denk het wel als ze nu al bij ong 22 juni zitten zal het echt niet lang meer duren.. ze hebben nu leveringen uit UK en Italie volgens mij dus ze zijn goed bezig.. ben benieuwd |
|
|||
|
|||
gunstig als iedereen zijn 32gb naar 16gb verandert heb ik hem misschien wel eerder
|
|
|||
|
|||
Ja ik ga gewoon van het ergste uit dan kan het alleen maar meevallen toch!
vraag: Voor degene bij wie het abbonement al in is gegaan (vodafone) hebben jullie al iets betaald?? |
|
|||
|
|||
nope nog niks betaalt. maar ik heb wel mijn abo gevolg op my vodafone.
Edit: scratch that. ik heb net op mijn ing gekeken en al wel wat betaalt ;( Laatst gewijzigd door Tharob; 19-08-10 om 17:35. |
|
|||
|
|||
ik heb al 2 keer betaald
|
|
|||
|
|||
edit: verkeerd gelezen
|
|
|||
|
|||
Jean72
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden WEER TERUGGESTUURD OMDAT DE IPHONE NIET TE ACTIVEREN WAS Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order in behandeling Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. N1mber 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Tharob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - Order in magazijn (al twee weken), abonnement al ingegaan Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Menkhorst 20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Joxer 21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Ribootje 22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone ,abonnement al ingegaan, status: in afwachting van levering apple nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. geloof6 24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan. harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. SylviaM 2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld Jelte 3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Wacht op levering van Apple. voorkeur porteerdatum 01-10-2010 Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. iphoneuser260989 19 juli: iPhone xxGB. icm ???. status: order in behandeling genomen. FB 23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn ThaDude 29 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud) Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
abonnement van juni en nu van de week juli binnengekregen,
|
|
|||
|
|||
Ik kan er wel gebruik van maken, ik had een leentoestel van phoneshop, mijn vorige telefoon was van kpn en niet simlockvrij dus dat heb ik doorgegeven aan phoneshop zodoende kreeg ik een telefoon van hun, toch netjes.
|
|
||||
|
||||
ook ik al een factuur gekregen
|
|
|||
|
|||
AAAAAH kword helemaal gek... pff we zijn pas 14 dagen bezig met de levering van de iphone en ze hebben al bijna n maand bestellingen afgeleverd..
Op de phoneshop site heeft iemand die m de 29e juni heeft besteld al binnen t gaat echt voorspoedig iemand wat 14 juni had besteld kreeg m de 12e iemand wat 22 juni had besteld kreeg m de 16e iemand wat 29 juni had besteld kreeg m vandaag (20e) flink progressie dus +- 7 dagen bestelling in 4 dagen de mijne besteld op 19 juli dus dat zou nog ongeveer 12 dage duren |
|
|||
|
|||
jammer genoeg niet de 32 gb versies
|
|
|||
|
|||
voor wat hoort wat zeggen we dan
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|