Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben het wachten zat, duurt nu al 2 maand...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik ben het wachten zat, duurt nu al 2 maand
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone 32 gb veranderd in iphone 16 gb, nu staat mijn order in magazijn, dus als het goed is kan ik hem morgen of overmorgen verwachten.
Iphone 32 gb zijn er nog zoveel voor mij, en aangezien ik geen zin hebt om zo lang te wachten heb ik het maar veranderd. |
|
|||
|
|||
Ik had overigens vandaag maar weer eens contact gezocht met phoneshop.nl over vodafone en de iphone. En daar kwam uit dat ik me nog geen zorgen hoef te maken over het datalimiet verhaal en dat dat pas volgend jaar ter discussie komt wanneer ik weer moet verlengen. En zij vertelde dat er volgende week weer een zending iphones binnenkomt en dat ik daar hoogstwaarschijnlijk bij zit! Dus laten we hopen dat het waar is, want dat zou betekenen dat ze hun nieuwe deadlines ruim halen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
we zien t weh liever een maand(en) langer wachten met vodafone dan 2 jaar zeiken met tNObile door het kutbereik Laatst gewijzigd door ThaDude; 17-08-10 om 23:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Laat ik me ook maar eens op de lijst zetten:
Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn |
|
|||
|
|||
Citaat:
Huh!? wat is dit provider-ism! Ik ook 6 Aug besteld en nog steeds op Status 2! Niet eerlijk Nou geniet ervan...jaloers. PS: Mijn gegevens zijn: 16GB iPhone 4 Besteld: 6 Aug Status 2 Ordernummer 287XXX |
|
|||
|
|||
aub gelijk de hele lijst weer kopiëren. dan blijft het allemaal mooi bij elkaar.
Jean72 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden WEER TERUGGESTUURD OMDAT DE IPHONE NIET TE ACTIVEREN WAS Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order in behandeling Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. N1mber 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Tharob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - Order in magazijn (al twee weken), abonnement al ingegaan Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Menkhorst 20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Joxer 21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Ribootje 22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone ,abonnement al ingegaan, status: in afwachting van levering apple nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. geloof6 24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan. harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. SylviaM 2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld Jelte 3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Wacht op levering van Apple. voorkeur porteerdatum 01-10-2010 Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. iphoneuser260989 19 juli: iPhone xxGB. icm ???. status: order in behandeling genomen. ThaDude 29 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud) Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hey volgens mij betekend "order in magazijn" niet dat ik hem al krijg... Die tekst heb ik er al staan sinds 10 Augustus dus kan me dat niet voorstellen..... Al zou het wel echt relax zijn ben m'n LG viewty Smart beu |
|
|||
|
|||
ok phew zat op punt om boze emails te sturen... Ik stel me aan. ik kan mijn iphone eigenlijk pas echt gaan gebruiken in Nov. Dus ben gewoon benieuwd hoe het met iedereen gaat. Maar jij bent de eerste die op delzfde dag als ik heb besteld...dus dat verdient wel even een High Five... /High Five dus
|
|
|||
|
|||
Hahaha idd en we houden elkaar op de hoogte
Ik kan wel echt niet wachten tot ik hem heb want het duurt niet lang of de LG maakt binnenkort een enkeltje betonnen muur.... "Sorry effe een LG frustratie eruit gegooid, beetje offtopic" |
|
|||
|
|||
Heb ik mijn telefoon gisteren eindelijk binnen, zit er een scheurtje links onderin , nu moet ik hem terug sturen.. dus nog maar weer even wachten...
|
|
|||
|
|||
Die van mij is omgeruild en ik kan hem nu gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Jean72!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand die een simlock vrij 32 gb model heeft bestelt nog wat gehoord sinds vorige week? ik vind dat het wel erg lang duurt met deze modellen.
|
|
|||
|
|||
ik ben toch blij dat ik 16 gb heb besteld
maar daar kan ik later natuurlijk weer spijt van krijgen als ik hem heb ;-) gelukkig kun je de boel op je pc zetten en ruimte vrijmaken... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|