Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) vreemd ik heb op 3 juli iphone 4 16g icm vodafone besteld en heb nog status wachten op levering apple. Terwijl peernij zelfde telefoon en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vreemd ik heb op 3 juli iphone 4 16g icm vodafone besteld en heb nog status wachten op levering apple. Terwijl peernij zelfde telefoon en ook vodafone abb heeft besteld op 5 juli en al ststus verstuurd heeft. :S
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Voorkeur porteerdatum?
|
|||
|
|||
heeft de porteerdatum invloed op wanneer je de telefoon krijgt dan?
dus als ik mijn porteerdatum(12 sept) heb, krijg ik ook dan pas de iphone? |
|
|||
|
|||
voorkeur porteerdatum is pas 01-10-2010. maar ik had begrepen dat dat niet uit zou moeten maken. ook al berichtje naar phoneshop gestuurd. Verwacht toch wel dat ik hem komende week krijg.
|
|
|||
|
|||
denk ik ook niet hoor; als je een abo verlengt moet je ook niet wAchten tot je nieuwe ingaat voor je je nieuwe tel krijgt, dus denk dat dat hier ook geen rol moet spelen
maar we zullen zien! |
|
|||
|
|||
lijkt me stug.. mijn abo is al ingegaan dus dan zou ik m al moeten hebben!?
volges mij is het gwoon het afwerken van de lijst dus misschien dat jij maandag of dinsdag de eerste bent! |
|
||||
|
||||
Het is wel stil rond phoneshop de laatste dagen.
Ik ben benieuwd of de levering van de simlockvrije 32gb toestellen al wat meer op gang komt. |
|
|||
|
|||
dat vond ik inderdaad ook al. ik heb inmiddels al langer dan twee maanden geleden bestelt. nou wil ik het ook wel eens een keer hebben
|
|
|||
|
|||
kdenk dat phoneshop niks geleverd krijgt in t weekend dus vandaar dat het 2 dagen stil is... vandaag of morge zal er wel weer wat schot in komen..
kwordt er langzaam beetje moe van, dat mense zich eraan beginne te irritere dat ze m niet hebbe.. anders had je maar in amerika of iets dergelijs moeten gaan wonen.. wij zijn n klein landje wat kleine aantallen krijgen geleverd van n zeer gewilde telefoon en dan niet het geduld opbrenge dat je 1 maand kan wachten |
|
|||
|
|||
Jean72
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order in behandeling Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. N1mber 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Tharob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug) Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Menkhorst 20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Joxer 21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Ribootje 22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. geloof6 24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan. harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. SylviaM 2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld Jelte 3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Wacht op levering van Apple. voorkeur porteerdatum 01-10-2010 Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. iphoneuser260989 19 juli: iPhone 16GB. icm Hi status: order in magazijn. FB 23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn ThaDude 29 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud) Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn |
|
|||
|
|||
Ik begin me nu wel te ergeren hoor, 24 juni besteld en 2 maanden later nog niet in huis. Ik weet dat de 32 gbs slecht geleverd worden maar zo slecht? In augustus zou ik moeten worden geleverd maar ik denk dat dit (helaas) alweer wordt uitgesteld!:S
|
|
||||
|
||||
Jean72
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010 Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. N1mber 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Tharob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug) Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Menkhorst 20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Joxer 21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Ribootje 22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. Mandarijntje 25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. geloof6 24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan. harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. SylviaM 2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld Jelte 3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Wacht op levering van Apple. voorkeur porteerdatum 01-10-2010 Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. iphoneuser260989 19 juli: iPhone 16GB. icm Hi status: order in magazijn. FB 23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn ThaDude 29 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud) Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn Laatst gewijzigd door Mandarijntje; 23-08-10 om 20:49. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb 1 dag later besteld als jij dus we liggen aardig dichtbij elkaar op de lijst denk ik. Ze hebben nog tot volgende week dinsdag. Hopen dat ze het halen. |
|
|||
|
|||
Jongens gewoon in UK bestellen en hoppa 4 dagen later in huis factory unlocked 32 gig
Week na de start gekocht en alweer een kleine 3 weken in huis
|
|||
|
|||
edit:
magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010 |
|
|||
|
|||
Ltcemmers
3 Augustus: iPhone 4 16 gb (zwart) icm verlenging Vodafone status: Order klaar voor verzending - maandag 9 augustus 2010 |
|
|||
|
|||
Ik ben met vakantie geweest in in mijn vakantie heb ik hem mogen ontvangen!!
Ik had hem op 10 juni besteld en op 11 augustus was hij eindelijk binnen (ging hier om de iPhone 4 32GB zwart) Ik heb alleen geen microsim ontvangen.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jasper Laatst gewijzigd door ltcemmers; 23-08-10 om 21:25. |
|
|||
|
|||
9 aug naar laar voor verzending en jij hebt hem nu nog niet? dan zal het wel gewoon order in magazijn betekenen
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|