Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) BREAKING NEWS Hierbij een primeur voor de iPhoneclubleden : Zojuist is een zending iPhone 4 16gb en 32gb binnengekomen. Deze worden verdeeld onder de langstwachtenden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
BREAKING NEWS
Hierbij een primeur voor de iPhoneclubleden : Zojuist is een zending iPhone 4 16gb en 32gb binnengekomen. Deze worden verdeeld onder de langstwachtenden. Deze personen krijgen in de loop van de dag een bevestigingsmail van afhandeling van de order. En meer zendingen zullen volgen..... We doen ons uiterste uiterste best om iedere klant zo snel mogelijk te voorzien. Nogmaals : het uitstellen van de leveringen door Apple is overmacht. Dat hadden wij ook niet kunnen voorzien. We werken met man en macht eraan om zo snel mogelijk voldoende voorraden binnen te krijgen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
BREAKING NEWS
Hierbij een primeur voor de iPhoneclubleden : (ook gepost in het leveringen topic) Zojuist is een zending iPhone 4 16gb en 32gb binnengekomen. Deze worden verdeeld onder de langstwachtenden. Deze personen krijgen in de loop van de dag een bevestigingsmail van afhandeling van de order. En meer zendingen zullen volgen..... We doen ons uiterste uiterste best om iedere klant zo snel mogelijk te voorzien. Nogmaals : het uitstellen van de leveringen door Apple is overmacht. Dat hadden wij ook niet kunnen voorzien. We werken met man en macht eraan om zo snel mogelijk voldoende voorraden binnen te krijgen. |
|
|||
|
|||
Kijk dat is nog eens goed nieuws, netjes ook dat dit gelijk naar buiten wordt gebracht door jullie op het forum!
Dat wordt mn mail checken de hele dag, en nu maar hopen dat ik bij de gelukkigen zit |
|
|||
|
|||
Die zullen wel al allemaal op zijn denk ik? Zijn het trouwens alleen T-Mobile locked toestellen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
doe mij maar zo'n doos! |
|
|||
|
|||
Van zulk soort nieuws houden we. Helaas zal er niet eentje voor mij bij zitten denk ik, maar zo worden mensen tenminste niet in het donker gelaten.
Het zou ook inderdaad handig zijn om te weten of dit simlockvrije toestellen zijn of alleen toestellen voor t-mobile klanten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kijk; dat zie je een tmobile niet doen op een forum, erg netjes van phoneshop!
mijn bestelling is van 29 juli, dus ik Zal zeker nog een behoorlijk tijdje moeten wachten; maar ik vind dit echt goed; en die foto erbij ;-) hebbe hebbe hebbe ;-) ik ben nog steeds blij dat ik bij phoneshop heb besteld... en straks heeeerlijk met vodafone bellen en vooral internetten |
|
|||
|
|||
Nu iedereen toch de hele tijd zijn/haar mailbox aan het controleren is:
Iemand al een mailtje binnen? |
|
||||
|
||||
Nog niks....
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog niks helaas, maar we blijven goede hoop houden
[edit] Bericht ontvangen, hij komt vandaag deze kant op! Op dat nieuws zat ik te wachten, bedankt Phoneshop! Laatst gewijzigd door paprio; 10-08-10 om 16:49. |
|
|||
|
|||
hier op 14 juni besteld 32 gb t-mobile, ook nog geen mailtje
hopen vandaag wel bericht!!! keep yah updated Laatst gewijzigd door magnitized; 10-08-10 om 17:02. |
|
|||
|
|||
Ik heb de mail nog niet ontvangen, maar mijn orderstatus is veranderd naar afgehandeld en verzonden !
Kan ik bij de postbode aan de deur ook met pin betalen of alleen contant ? |
|
||||
|
||||
Mijn bestelling is inmiddels verstuurd
|
|
||||
|
||||
Mijn bestelling is inmiddels verstuurd
|
|
|||
|
|||
De mijne ook!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jean72
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering van Apple. Nilles 11 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple. BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Ermee aan het spelen...(Sorry) Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. ThaRob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - Order in magazijn (al twee weken), abonnement al ingegaan Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. Ribootje 22 juni: Iphone 32gb i.c.m. vodafone ,abonnement al ingegaan, status: in afwachting van levering apple nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jean72
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering van Apple. Nilles 11 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple. BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Ermee aan het spelen...(Sorry) Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. ThaRob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - Order in magazijn (al twee weken), abonnement al ingegaan Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. Ribootje 22 juni: Iphone 32gb i.c.m. vodafone ,abonnement al ingegaan, status: in afwachting van levering apple nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|