Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat heeft BT gedaan? 50 euro erbij geboden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat heeft BT gedaan? 50 euro erbij geboden?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn reparatietijd van 4-6 weken is 10 augustus voorbij. Ik begin nu al pissig te worden! :@
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vanmiddag naar de Phoneshop gebeld. (net gedaan of ik gek was)
Het gesprek ging zo. Goedemiddag, met kwit, ik zou graag willen weten hoe laat mijn Iphone 4 vandaag komt? (Zoals ik al zei, net doen of je achterlijk bent) Verkoper: euhhh, die komt in ieder geval niet vandaag. Ik: Gek, heb een mail ontvangen dat er 6 augustus geleverd zou worden? Verkoper: Nee, 6 augustus krijgen wij ze binnen en dan gaan we pas leveren. Ik: Wil je dan kijken wat mijn status is. (Ordernummer doorgegeven) Verkoper: Je bent een van de eerste die besteld heeft, dus binnen nu en 2 weken. Ik: Wat is dan dat verhaal dat jullie ineens een limited Iphone hebben, van een of andere gast die naar Italie is gevlogen een paar toestellen heeft kunnen bemachtigen. Echter krijg je deze Iphone pas als je het dubbele bedrag ervoor geeft en dan heb je 'm ineens morgen binnen? Verkoper: Jah dat klopt. Ik: Zeg nou zelf.. Dat is niet echt integer toch? Dat kun je toch zelf ook wel beamen? Of niet? Verkoper: euhhhh. Ik: Stel je voor, ik sta bij de bakker in de rij te wachten op mijn krentenbol. Iemand die achteraan staat, zegt: "Ik koop die krentenbol voor 5 euro en die loopt de winkel uit. Kan toch eigenlijk niet? Ik heb de Iphone niet besteld bij vakantieveilingen, maar gewoon bij een webwinkel. Toch? Verkoper: Heb je een ogenblik? Ik: Ja hoor. Nog geen 3 sec. later. (Ik overdrijf niet, langer was het echt niet) Verkoper: Ik heb het besproken met mijn manager en morgen heb je de Iphone in huis. Ik: Dat is mooi Fijne dag nog. 2 uur later kreeg ik een mail dat mijn Iphone verstuurd was en morgen geleverd gaat worden. Heb nog steeds iets van: Eerst zien, dan geloven, maar pfffff, wat een onderneming zeg.. |
|
|||
|
|||
@ Kwit,
Had jij die mail van 6 tot 8 weken extra wel gehad? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor uw order is momenteel de Apple iPhone 4 16GB Black niet direct leverbaar. De verwachte levertijd/datum is : omstreeks 6 augustus 2010. Uw order zal na binnenkomst van het product direct afgehandeld worden. |
|
|||
|
|||
en op welke dag had jij besteld?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben blij voor je kwit.
Ik hoop zelf dat ze het ook nog een beetje netjes afhandelen voor mij anders annuleer ik de hele boel gewoon. Ik vind het maar absurd hoe ze dit hebben gedaan. |
|
||||
|
||||
Hier weer een toelichting van de Phoneshop:
Alle orders liggen in ons magazijn op volgorde van ordernummer te wachten op uitlevering. Dat er momenteel een tweetal klanten zijn die een uitzonderingsgeval zijn heeft te maken met de manier waarop zij onze medewerkers onder ZWARE druk hebben gezet. Daar gaan we geen verdere uitspraken over doen, maar daar is na overleg met het management besloten om die twee mensen een iphone 4 te geven van onze duurder ingekochte limited edition. Verder hebben we gisteren tientallen wachtenden op volgorde van ordernummer uitgeleverd. Vanwege alle vragen hebben wij besloten de limited edition niet meer in het assortiment te nemen, ondanks het feit dat een kleine doelgroep daar interesse in heeft. De limited edition is een iphone 4 die duurder was door het feit dat een slimme zakenman voor ons naar Engeland is gegaan. Hij heeft kosten gemaakt zoals reis en verblijf en hij wilde er zelf ook nog wat aan over houden. Voor nu is de limited edition niet meer leverbaar bij ons. We zullen wachten op toezendingen van onze reguliere leveranciers. Excuses voor alle verwarring. Verder hebben alle wachtende klanten een email ontvangen met de verwachte leverdatum. Er is helaas niks mooiers van te maken. Wij zijn afhankelijk van Apple. Als tijdens de keynotes van Steve Jobs wordt gezegd dat de iphone 4 begin juli naar Nederland zal komen, hebben wij dat aangenomen als een leverdatum. Vervolgens werd de iphone 4 uitgesteld naar eind juli. We hebben de orders die in behandeling stonden een email gestuurd dat de verwachte leverdatum 6 augustus zou worden. Echter daar is het probleem van de te kleine productiecapaciteit bovenop gekomen door de enorme vraag wereldwijd naar iphone 4's. In ieder geval komt er elke week wat binnen wat wij kunnen uitleveren. Excuses voor de lange levertermijn. We vragen nog heel even jullie geduld. Als er nog vragen of klachten zijn, zullen we die zo correct mogelijk behandelen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jullie hebben het aan je zelf te wijten doordat jullie ineens met de Limited Edition op de proppen kwamen. Er is voorraad om je bestaande , wachtende klanten uit te leveren, of niet. Dit was dus de druppel voor deze wachtenden. Echter , toegeven aan druk, lijkt me weer niet bevorderend voor de rest van de procedure. Jullie maken het hier zelfs openbaar. Uitnodiging voor een hoop anderen om druk uit te oefenen ? Als een winkelier onder druk wordt gezet moet hij vasthouden aan principes: simpelweg door te verwijzen dat er meer mensen zijn die wachten en dat de uitlevering op volgorde van bestelling plaatsvindt. Over het algemeen houden klanten van eerlijkheid en transparantie. Ik wacht mijn Iphone besteld op 8 juni wel af. Maar er komt ooit ook een keer dat ik moet gaan kiezen waar ik de Iphone 5 bestel. |
|
|||
|
|||
Rustig mensen rustig
Sjonge jonge wat een gezeik hier allemaal. Stel verwende nesten. Oke het duurt lang, ook voor mij. Maar om nu de god ganze dag alleen maar te gaan mailen naar in dit geval de Phoneshop (overal zijn lange wachttijden beste mensen!! zie mijn vriendin die besteld heeft bij T-Mobile, precies hetzelfde verhaal) en hier je gal te spuwen, dat heeft toch geen enkele zin. Het lijkt misschien verschuilen achter Apple, maar feit blijft wel dat Apple zorgt voor de enorme marketing en beloftes maakt die leverancier en uiteindelijk de verkooppunten overnemen. En ja oke je hebt te maken met je verkooppunt maar houd er toch rekening mee dat de Phoneshop of welk verkooppunt dan ook van de iPhone4, die niet zelf in elkaar staan te schroeven. En beste mensen ik ben niet bepaalt geduldig van aard, maar ik kan mij de benauwde positie van de Phoneshop ook wel voorstellen. Joh nog een paar weekjes en dan is de grootste ellende voorbij als Steve Jobs zijn medewerkers eens hard aanpakt en ze als gekken van die prachtige Chinese tabletjes gaan maken.
Relaxed, we hebben straks allemaal die heerlijke iPhone!! Laatst gewijzigd door sellinglennon; 07-08-10 om 12:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder zijn er gewoon een aantal zaken (simkaart versturen in een envelop zonder toelichting /brief) die voor een aantal mensen misschien wat onprofessioneel overkwam) Je hebt wel gelijk als je zegt dat sommigen in hun manier van reageren op de Phoneshop wat genuanceerder kunnen zijn. Verder inderdaad even afwachten nog. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens heb ik vraag en antwoord gelezen bij de iPhone 4 op Phoneshop.nl tja er staan wat vage berichten tussen, i agree. Maar jezus mensen vragen ook wel zulke domme dingen zeg damn! DURF TE GOOGLEN! Kijk verder op de site voor antwoorden op vragen die om de weet ik veel hoe vaak worden gesteld, om moedeloos van te worden. Zelfde zie je ook op het forum van T-Mobile.. tja wat daar allemaal wordt gesteld.. pfff Maar goed.. komt wel goed! En ja ook ik kan wachten eigenlijk!!!! Klopt het trouwens dat Vodafone iPhone bestellingen bij dezelfde Phoneshop plaatst?! Geen wonder dat die het zo druk hebben! Laatst gewijzigd door sellinglennon; 07-08-10 om 12:52. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nogmaals, het gaat er om dat je mensen met respect behandelt (wederzijds) en inderdaad : je bent afhankelijk dus je zult je soms moeten neerleggen bij zaken, ook al moet je dan wat meer geduld hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wanneer is de volgende levering weer bij phoneshop
|
|
|||
|
|||
Op de Q&A staat iemand die zegt dat zijn iPhone verzonden is en dat hij op 10 juni besteld had. Zijn er hier ook mensen die misschien al eerder besteld hadden en waarbij het ook verzonden is? Er stond niet bij of het een 16 of 32 GB was. Met of zonder T-Mobile stond er ook niet bij dus het is wel wat moeilijk in te schatten.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|