//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat heeft BT gedaan? 50 euro erbij geboden?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #301  
Oud 06-08-10, 22:52
Rub3n Rub3n is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 68
Standaard

Wat heeft BT gedaan? 50 euro erbij geboden?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 06-08-10, 22:52
Rub3n Rub3n is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 68
Standaard

Mijn reparatietijd van 4-6 weken is 10 augustus voorbij. Ik begin nu al pissig te worden! :@
  #303  
Oud 07-08-10, 00:41
BT73's schermafbeelding
BT73 BT73 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haaksbergen (Ov) NL
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnnie5 Bekijk bericht
Ik ben toch wel benieuwd wat je gedaan hebt BT73

Dat is tussen mij en de Phoneshop.nl en allen die ik een PB verstuurd heb met hoe en wat.....
Zoek het maar uit Johnnie5......Veel succes...
  #304  
Oud 07-08-10, 00:48
kwit77 kwit77 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb vanmiddag naar de Phoneshop gebeld. (net gedaan of ik gek was)
Het gesprek ging zo.

Goedemiddag, met kwit, ik zou graag willen weten hoe laat mijn Iphone 4 vandaag komt? (Zoals ik al zei, net doen of je achterlijk bent)
Verkoper: euhhh, die komt in ieder geval niet vandaag.
Ik: Gek, heb een mail ontvangen dat er 6 augustus geleverd zou worden?
Verkoper: Nee, 6 augustus krijgen wij ze binnen en dan gaan we pas leveren.
Ik: Wil je dan kijken wat mijn status is. (Ordernummer doorgegeven)
Verkoper: Je bent een van de eerste die besteld heeft, dus binnen nu en 2 weken.
Ik: Wat is dan dat verhaal dat jullie ineens een limited Iphone hebben, van een of andere gast die naar Italie is gevlogen een paar toestellen heeft kunnen bemachtigen. Echter krijg je deze Iphone pas als je het dubbele bedrag ervoor geeft en dan heb je 'm ineens morgen binnen?
Verkoper: Jah dat klopt.
Ik: Zeg nou zelf.. Dat is niet echt integer toch? Dat kun je toch zelf ook wel beamen? Of niet?
Verkoper: euhhhh.
Ik: Stel je voor, ik sta bij de bakker in de rij te wachten op mijn krentenbol. Iemand die achteraan staat, zegt: "Ik koop die krentenbol voor 5 euro en die loopt de winkel uit. Kan toch eigenlijk niet? Ik heb de Iphone niet besteld bij vakantieveilingen, maar gewoon bij een webwinkel. Toch?
Verkoper: Heb je een ogenblik?
Ik: Ja hoor.

Nog geen 3 sec. later. (Ik overdrijf niet, langer was het echt niet)

Verkoper: Ik heb het besproken met mijn manager en morgen heb je de Iphone in huis.

Ik: Dat is mooi Fijne dag nog.

2 uur later kreeg ik een mail dat mijn Iphone verstuurd was en morgen geleverd gaat worden.

Heb nog steeds iets van: Eerst zien, dan geloven, maar pfffff, wat een onderneming zeg..
  #305  
Oud 07-08-10, 00:58
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

@ Kwit,
Had jij die mail van 6 tot 8 weken extra wel gehad?
  #306  
Oud 07-08-10, 01:04
kwit77 kwit77 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
@ Kwit,
Had jij die mail van 6 tot 8 weken extra wel gehad?
Het enige mailtje wat ik heb ontvangen was op 7 juli:

Voor uw order is momenteel de Apple iPhone 4 16GB Black niet direct leverbaar.
De verwachte levertijd/datum is : omstreeks 6 augustus 2010.

Uw order zal na binnenkomst van het product direct afgehandeld worden.
  #307  
Oud 07-08-10, 01:11
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

en op welke dag had jij besteld?
  #308  
Oud 07-08-10, 01:12
kwit77 kwit77 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
en op welke dag had jij besteld?
Besteldatum was 9 juni.
  #309  
Oud 07-08-10, 02:31
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

Ik ben blij voor je kwit.
Ik hoop zelf dat ze het ook nog een beetje netjes afhandelen voor mij anders annuleer ik de hele boel gewoon.
Ik vind het maar absurd hoe ze dit hebben gedaan.
  #310  
Oud 07-08-10, 09:29
Phoneshop's schermafbeelding
Phoneshop Phoneshop is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Hier weer een toelichting van de Phoneshop:

Alle orders liggen in ons magazijn op volgorde van ordernummer te wachten op uitlevering. Dat er momenteel een tweetal klanten zijn die een uitzonderingsgeval zijn heeft te maken met de manier waarop zij onze medewerkers onder ZWARE druk hebben gezet. Daar gaan we geen verdere uitspraken over doen, maar daar is na overleg met het management besloten om die twee mensen een iphone 4 te geven van onze duurder ingekochte limited edition.
Verder hebben we gisteren tientallen wachtenden op volgorde van ordernummer uitgeleverd.

Vanwege alle vragen hebben wij besloten de limited edition niet meer in het assortiment te nemen, ondanks het feit dat een kleine doelgroep daar interesse in heeft.
De limited edition is een iphone 4 die duurder was door het feit dat een slimme zakenman voor ons naar Engeland is gegaan. Hij heeft kosten gemaakt zoals reis en verblijf en hij wilde er zelf ook nog wat aan over houden.
Voor nu is de limited edition niet meer leverbaar bij ons.
We zullen wachten op toezendingen van onze reguliere leveranciers.

Excuses voor alle verwarring.

Verder hebben alle wachtende klanten een email ontvangen met de verwachte leverdatum. Er is helaas niks mooiers van te maken. Wij zijn afhankelijk van Apple. Als tijdens de keynotes van Steve Jobs wordt gezegd dat de iphone 4 begin juli naar Nederland zal komen, hebben wij dat aangenomen als een leverdatum. Vervolgens werd de iphone 4 uitgesteld naar eind juli. We hebben de orders die in behandeling stonden een email gestuurd dat de verwachte leverdatum 6 augustus zou worden. Echter daar is het probleem van de te kleine productiecapaciteit bovenop gekomen door de enorme vraag wereldwijd naar iphone 4's.
In ieder geval komt er elke week wat binnen wat wij kunnen uitleveren.
Excuses voor de lange levertermijn.
We vragen nog heel even jullie geduld.
Als er nog vragen of klachten zijn, zullen we die zo correct mogelijk behandelen.
  #311  
Oud 07-08-10, 09:57
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phoneshop_nl Bekijk bericht
Hier weer een toelichting van de Phoneshop:

Alle orders liggen in ons magazijn op volgorde van ordernummer te wachten op uitlevering. Dat er momenteel een tweetal klanten zijn die een uitzonderingsgeval zijn heeft te maken met de manier waarop zij onze medewerkers onder ZWARE druk hebben gezet. Daar gaan we geen verdere uitspraken over doen, maar daar is na overleg met het management besloten om die twee mensen een iphone 4 te geven van onze duurder ingekochte limited edition.
Verder hebben we gisteren tientallen wachtenden op volgorde van ordernummer uitgeleverd.

Vanwege alle vragen hebben wij besloten de limited edition niet meer in het assortiment te nemen, ondanks het feit dat een kleine doelgroep daar interesse in heeft.
De limited edition is een iphone 4 die duurder was door het feit dat een slimme zakenman voor ons naar Engeland is gegaan. Hij heeft kosten gemaakt zoals reis en verblijf en hij wilde er zelf ook nog wat aan over houden.
Voor nu is de limited edition niet meer leverbaar bij ons.
We zullen wachten op toezendingen van onze reguliere leveranciers.

Excuses voor alle verwarring.

Verder hebben alle wachtende klanten een email ontvangen met de verwachte leverdatum. Er is helaas niks mooiers van te maken. Wij zijn afhankelijk van Apple. Als tijdens de keynotes van Steve Jobs wordt gezegd dat de iphone 4 begin juli naar Nederland zal komen, hebben wij dat aangenomen als een leverdatum. Vervolgens werd de iphone 4 uitgesteld naar eind juli. We hebben de orders die in behandeling stonden een email gestuurd dat de verwachte leverdatum 6 augustus zou worden. Echter daar is het probleem van de te kleine productiecapaciteit bovenop gekomen door de enorme vraag wereldwijd naar iphone 4's.
In ieder geval komt er elke week wat binnen wat wij kunnen uitleveren.
Excuses voor de lange levertermijn.
We vragen nog heel even jullie geduld.
Als er nog vragen of klachten zijn, zullen we die zo correct mogelijk behandelen.

Phoneshop.nl
Dus als ik gisteren wat "zware druk" had uitgeoefend had ik de telefoon die ik besteld heb op 8 juni ook al gehad nu ?
Jullie hebben het aan je zelf te wijten doordat jullie ineens met de Limited Edition op de proppen kwamen. Er is voorraad om je bestaande , wachtende klanten uit te leveren, of niet. Dit was dus de druppel voor deze wachtenden.
Echter , toegeven aan druk, lijkt me weer niet bevorderend voor de rest van de procedure. Jullie maken het hier zelfs openbaar. Uitnodiging voor een hoop anderen om druk uit te oefenen ?
Als een winkelier onder druk wordt gezet moet hij vasthouden aan principes: simpelweg door te verwijzen dat er meer mensen zijn die wachten en dat de uitlevering op volgorde van bestelling plaatsvindt. Over het algemeen houden klanten van eerlijkheid en transparantie. Ik wacht mijn Iphone besteld op 8 juni wel af. Maar er komt ooit ook een keer dat ik moet gaan kiezen waar ik de Iphone 5 bestel.
  #312  
Oud 07-08-10, 12:03
sellinglennon sellinglennon is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard Rustig mensen rustig

Sjonge jonge wat een gezeik hier allemaal. Stel verwende nesten. Oke het duurt lang, ook voor mij. Maar om nu de god ganze dag alleen maar te gaan mailen naar in dit geval de Phoneshop (overal zijn lange wachttijden beste mensen!! zie mijn vriendin die besteld heeft bij T-Mobile, precies hetzelfde verhaal) en hier je gal te spuwen, dat heeft toch geen enkele zin. Het lijkt misschien verschuilen achter Apple, maar feit blijft wel dat Apple zorgt voor de enorme marketing en beloftes maakt die leverancier en uiteindelijk de verkooppunten overnemen. En ja oke je hebt te maken met je verkooppunt maar houd er toch rekening mee dat de Phoneshop of welk verkooppunt dan ook van de iPhone4, die niet zelf in elkaar staan te schroeven. En beste mensen ik ben niet bepaalt geduldig van aard, maar ik kan mij de benauwde positie van de Phoneshop ook wel voorstellen. Joh nog een paar weekjes en dan is de grootste ellende voorbij als Steve Jobs zijn medewerkers eens hard aanpakt en ze als gekken van die prachtige Chinese tabletjes gaan maken.

Relaxed, we hebben straks allemaal die heerlijke iPhone!!

Laatst gewijzigd door sellinglennon; 07-08-10 om 12:15.
  #313  
Oud 07-08-10, 12:38
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sellinglennon Bekijk bericht
Sjonge jonge wat een gezeik hier allemaal. Stel verwende nesten. Oke het duurt lang, ook voor mij. Maar om nu de god ganze dag alleen maar te gaan mailen naar in dit geval de Phoneshop (overal zijn lange wachttijden beste mensen!! zie mijn vriendin die besteld heeft bij T-Mobile, precies hetzelfde verhaal) en hier je gal te spuwen, dat heeft toch geen enkele zin. Het lijkt misschien verschuilen achter Apple, maar feit blijft wel dat Apple zorgt voor de enorme marketing en beloftes maakt die leverancier en uiteindelijk de verkooppunten overnemen. En ja oke je hebt te maken met je verkooppunt maar houd er toch rekening mee dat de Phoneshop of welk verkooppunt dan ook van de iPhone4, die niet zelf in elkaar staan te schroeven. En beste mensen ik ben niet bepaalt geduldig van aard, maar ik kan mij de benauwde positie van de Phoneshop ook wel voorstellen. Joh nog een paar weekjes en dan is de grootste ellende voorbij als Steve Jobs zijn medewerkers eens hard aanpakt en ze als gekken van die prachtige Chinese tabletjes gaan maken.

Relaxed, we hebben straks allemaal die heerlijke iPhone!!
Het gaat er volgens mij om dat Phoneshop in het begin mensen gelokt heeft door te zeggen dat men als eerste de Iphone zou gaan uitleveren, omdat het allemaal import modellen betreft en dus voor de release hier in Nederland er al telefoons zouden zijn. Mede om die reden hebben mensen dus bij Phoneshop besteld.Verder is de communicatie en de beantwoorden van vragen van mensen door Phoneshop echt beneden peil. (zie site Phoneshop bij Q & A en vorm zelf je mening )
Verder zijn er gewoon een aantal zaken (simkaart versturen in een envelop zonder toelichting /brief) die voor een aantal mensen misschien wat onprofessioneel overkwam)
Je hebt wel gelijk als je zegt dat sommigen in hun manier van reageren op de Phoneshop wat genuanceerder kunnen zijn. Verder inderdaad even afwachten nog.
  #314  
Oud 07-08-10, 12:48
sellinglennon sellinglennon is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 Bekijk bericht
Het gaat er volgens mij om dat Phoneshop in het begin mensen gelokt heeft door te zeggen dat men als eerste de Iphone zou gaan uitleveren, omdat het allemaal import modellen betreft en dus voor de release hier in Nederland er al telefoons zouden zijn. Mede om die reden hebben mensen dus bij Phoneshop besteld.Verder is de communicatie en de beantwoorden van vragen van mensen door Phoneshop echt beneden peil. (zie site Phoneshop bij Q & A en vorm zelf je mening )
Verder zijn er gewoon een aantal zaken (simkaart versturen in een envelop zonder toelichting /brief) die voor een aantal mensen misschien wat onprofessioneel overkwam)
Je hebt wel gelijk als je zegt dat sommigen in hun manier van reageren op de Phoneshop wat genuanceerder kunnen zijn. Verder inderdaad even afwachten nog.
Ja ik heb er ook besteld omdat de verwachting was dat de simlock vrije iPhones eerder zouden worden. Maar dat was dan ook de bedoeling van Apple. De grotere landen in Europa (waaronder Italie, Frankrijk en Engeland) zouden als eerste aan de beurt komen, levering geen probleem) tja als diezelfde Apple dan daarop terugkomt omdat men weer eens totaal onderschat hoe populair die verdomde iPhone is, dan kunnen we T-Mobile, de Phoneshop, Typhone en weet ik veel wie de schuld geven.. lekker makkelijk! Nee beste mensen zo werkt het ook weer niet. Ik heb een mailtje niet beantwoord gekregen, het zal wel extreem druk zijn daar en dat begrijp ik wel. Mijn vriendin heeft nog nooit antwoord gekregen van T-Mobile. Lees berichten op internet over i-Voordeel of Vodafone etc etc.. tja beste mensen het is overal wel kommer en kwel.. so be it. Nogmaals liever vandaag dan morgen mijn iPhone4 he, maar ja ach die paar weekjes, ik vermaak me wel.

Overigens heb ik vraag en antwoord gelezen bij de iPhone 4 op Phoneshop.nl tja er staan wat vage berichten tussen, i agree. Maar jezus mensen vragen ook wel zulke domme dingen zeg damn! DURF TE GOOGLEN! Kijk verder op de site voor antwoorden op vragen die om de weet ik veel hoe vaak worden gesteld, om moedeloos van te worden. Zelfde zie je ook op het forum van T-Mobile.. tja wat daar allemaal wordt gesteld.. pfff

Maar goed.. komt wel goed! En ja ook ik kan wachten eigenlijk!!!!

Klopt het trouwens dat Vodafone iPhone bestellingen bij dezelfde Phoneshop plaatst?! Geen wonder dat die het zo druk hebben!

Laatst gewijzigd door sellinglennon; 07-08-10 om 12:52.
  #315  
Oud 07-08-10, 12:54
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sellinglennon Bekijk bericht
Ja ik heb er ook besteld omdat de verwachting was dat de simlock vrije iPhones eerder zouden worden. Maar dat was dan ook de bedoeling van Apple. De grotere landen in Europa (waaronder Italie, Frankrijk en Engeland) zouden als eerste aan de beurt komen, levering geen probleem) tja als diezelfde Apple dan daarop terugkomt omdat men weer eens totaal onderschat hoe populair die verdomde iPhone is, dan kunnen we T-Mobile, de Phoneshop, Typhone en weet ik veel wie de schuld geven.. lekker makkelijk! Nee beste mensen zo werkt het ook weer niet. Ik heb een mailtje niet beantwoord gekregen, het zal wel extreem druk zijn daar en dat begrijp ik wel. Mijn vriendin heeft nog nooit antwoord gekregen van T-Mobile. Lees berichten op internet over i-Voordeel of Vodafone etc etc.. tja beste mensen het is overal wel kommer en kwel.. so be it. Nogmaals liever vandaag dan morgen mijn iPhone4 he, maar ja ach die paar weekjes, ik vermaak me wel.

Overigens heb ik vraag en antwoord gelezen bij de iPhone 4 op Phoneshop.nl tja er staan wat vage berichten tussen, i agree. Maar jezus mensen vragen ook wel zulke domme dingen zeg damn! DURF TE GOOGLEN! Kijk verder op de site voor antwoorden op vragen die om de weet ik veel hoe vaak worden gesteld, om moedeloos van te worden. Zelfde zie je ook op het forum van T-Mobile.. tja wat daar allemaal wordt gesteld.. pfff

Maar goed.. komt wel goed! En ja ook ik kan wachten eigenlijk!!!!
Die Q en A bij Phoneshop is gewoon ook erg onoverzichtelijk. Ze hadden daar gewoon secties moeten maken met verschillende onderwerpen , dan konden mensen de meest gestelde vragen meteen zien. (of gewoon meteen in de meest gestelde vragen sectie)
Nogmaals, het gaat er om dat je mensen met respect behandelt (wederzijds) en inderdaad : je bent afhankelijk dus je zult je soms moeten neerleggen bij zaken, ook al moet je dan wat meer geduld hebben.
  #316  
Oud 07-08-10, 12:57
sellinglennon sellinglennon is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 Bekijk bericht
Die Q en A bij Phoneshop is gewoon ook erg onoverzichtelijk. Ze hadden daar gewoon secties moeten maken met verschillende onderwerpen , dan konden mensen de meest gestelde vragen meteen zien. (of gewoon meteen in de meest gestelde vragen sectie)
Nogmaals, het gaat er om dat je mensen met respect behandelt (wederzijds) en inderdaad : je bent afhankelijk dus je zult je soms moeten neerleggen bij zaken, ook al moet je dan wat meer geduld hebben.
Je hebt inderdaad zeker een punt dat de overzichtelijkheid zeer te wensen overlaat. Mag hopen dat dit nog wordt aangepast.
  #317  
Oud 07-08-10, 13:22
Kaynar Kaynar is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Verder hebben alle wachtende klanten een email ontvangen met de verwachte leverdatum.
Heeft iemand al een mailtje gehad met hun verwachte leverdatum? Ik heb tot dusver alleen het 'algemene' mailtje gehad met als je hem in juni besteld hebt je de iPhone in augustus waarschijnlijk zal ontvangen en als je hem in juli besteld hebt in september. Niet echt een verwachte leverdatum....
  #318  
Oud 07-08-10, 13:33
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaynar Bekijk bericht
Heeft iemand al een mailtje gehad met hun verwachte leverdatum? Ik heb tot dusver alleen het 'algemene' mailtje gehad met als je hem in juni besteld hebt je de iPhone in augustus waarschijnlijk zal ontvangen en als je hem in juli besteld hebt in september. Niet echt een verwachte leverdatum....
Er komt geen andere mail dan deze.
  #319  
Oud 07-08-10, 15:42
ribootje ribootje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Wanneer is de volgende levering weer bij phoneshop
  #320  
Oud 07-08-10, 16:59
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Op de Q&A staat iemand die zegt dat zijn iPhone verzonden is en dat hij op 10 juni besteld had. Zijn er hier ook mensen die misschien al eerder besteld hadden en waarbij het ook verzonden is? Er stond niet bij of het een 16 of 32 GB was. Met of zonder T-Mobile stond er ook niet bij dus het is wel wat moeilijk in te schatten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 02:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 18:18
Phoneshop timothyz Archief 1 16-06-10 00:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 02:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:17.