Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Just in case, ja je krijgt dan ook vervangend toestel. Ik had gelezen dat phoneshop geen garantie bied. maar zal wel. Proassist gewoon paar 6.99 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Just in case, ja je krijgt dan ook vervangend toestel. Ik had gelezen dat phoneshop geen garantie bied. maar zal wel. Proassist gewoon paar 6.99 per maan dis niks
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
6,99 per maand is voor mij wel veel als student (between studies).
En een vervangende telefoon heb ik zelf hier wel in huis liggen. |
|
|||
|
|||
Sorry hoor maar ik ben zelf ook student, misschien overwegen om een baantje te pakken. Als je vervangende telefoon hebt wat is dan het probleem? gewoon even afwachten.
|
|
|||
|
|||
Tja, ik ga niet discussiëren over wel of geen verzekering. Ook al had ik de lotto gewonnen, had ik hem misschien nog niet genomen.
|
|
|||
|
|||
Proassist geeft alleen service aan NL T-mobile Iphones (uitgaande van PA NL).
Buitenlandse Iphones moeten worden opgestuurd in het land van herkomst en heeft PA geen overeenkomst mee, en kunnen geen simlockvrije uitkeren natuurlijk bij schade et.. |
|
|||
|
|||
Nou volgt voor Phoneshop.nl de echte test (in mijn ogen).
Ik heb eergisteren mijn iPhone 3G opgestuurd ter reparatie! Mijn touchscreen werkte niet meer goed. Het gaat 4-6 weken duren hebben ze mij eerder verteld. Nu maar hopen dat ze hem wel als "garantiegeval" zien. Ik zou niet inzien waarom niet, maar je hoort van die spookverhalen dat ze in 1x vochtschade gaan zien/bedenken ofzo. 4-6 weken... ik tel af! Ik voel me naakt zonder iPhone! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De garantie toestellen worden ALTIJD naar Italië verstuurd vertelden ze mij. iPhone moet in land van verkoop garantie krijgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie ook een verzekering gesloten bij Phoneshop.nl voor een Iphone, zo ja welke?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke heb jij op Phoneshop gehaald of niet? Waarom haalt eigenlijk niemand een Iphone bij Phonehouse of Mediamarkt of andere winkel ipv. Webwinkel.
|
|
|||
|
|||
Omdat de MediaMarkt of de Phonehouse geen iPhones met abo's (buiten T-Mobile) om aan biedt!
|
|
|||
|
|||
Ik vind de Phoneshop anders echt idioot duur.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het meer over de 3GS met Vodafone.
|
|
|||
|
|||
Och ik heb voor 31,54 euro per maand een iPhone 3G 8GB. 1 euro duurder dan mijn LG Viewty 2 jaar terug.
Die 1 euro betaal ik meer dan graag voor die verbetering! Mijn status is inmiddels gewijzigd naar: 30-06-2010: Naar extern reparatie centrum Apple italie Nu afwachten wanneer ik hem terug krijg |
|
|||
|
|||
Stel ik bestel op www.phoneshop.nl Iphone 4 krijg ik dan gewoon Nederlandse oplader? Hoe zat dat met vorige mobiels ik heb het aan Phoneshop.nl gevraagt ze zeiden dit: Geen probleem er wordt sowieso een datakabel meegeleverd om de iPhone op te laden via de pc/Mac.
Als ik dan buitenlands oplader krijg, kan ik dan gewoon 1 Nederland 1 aanschaffen en kan ik die dan gebruiken voor mijn Iphone of niet? Dus een oplader hier kopen en dan gebruiken voor alle Iphones uit de wereld? |
|
|||
|
|||
ja hoor. want de iphone laad alleen op via usb kabel. dus een standaard usb lader van 2 euro werkt al. dus iphone > usb > stekker.
|
|
|||
|
|||
dus ook Iphone-Usb-PC
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|