Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Er staat wel meer op die site. Het gaat via TNT. Dus als TNT vrijdag een pakketje heeft liggen. Dan gaan ze hem niet vasthouden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Er staat wel meer op die site. Het gaat via TNT. Dus als TNT vrijdag een pakketje heeft liggen. Dan gaan ze hem niet vasthouden tot maandag maar bezorgen ze gewoon op zaterdag.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat je wil
|
|
|||
|
|||
Het wordt via de TNT bezorgd. Ik weet hoe TNT werkt, aangezien ik er zelf werk.
|
|
|||
|
|||
Prima! We hopen het maar....dan heb ik hem eerder
Heb me alleen nog niet helemaal verdiept in wat ik er allemaal mee kan. Maar ik internet heel veel op mijn mobiel. Weet iemand een goed topic op deze site voor iphone beginners Laatst gewijzigd door iScorpio; 25-02-10 om 15:36. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
||||
|
||||
Zullen we weer on-topic gaan want het begint nu meer op een chat topic te lijken
|
|||
|
|||
Morgen wordt mijn toestel geleverd!!!
Uiteindelijk dus 7 dagen tussen contract opsturen en levering! |
|
|||
|
|||
Op welke status staat je order nu dan? De mijne op order verzonden naar magazijn.
|
|
|||
|
|||
Afgehandeld en verzonden, 25-02-2010
En ik kreeg een e-mail: Citaat:
|
|
|||
|
|||
En heb je hem binnen?
|
|
|||
|
|||
Inmiddels zegt Track&Trace
26.02.2010: Chauffeur is onderweg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kun je het beste even over bellen denk ik.
Ik heb mijn iphone inmiddels. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja of ik zie morgen wel . Hoe vond je de service ik zit momenteel bij t-mobile maar wil vodafone bel+sms+web 350 en dan witte 32gb. Maar ververst vodafone per maand hun tarieven van de abonnementen? feli trouwens met je iphone |
|
|||
|
|||
Tot nog toe prima service. Ik weet verder niet of die korting nog blijft gelden etc.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Phonehouse
Ik denk erover om een iphone sim lock vrij aan te schaffen via de phoneshop zodat ik mijn oude abonnement van telfort kan blijven gebruiken.. Werken deze iphones goed of zijn er mankementen mee zoals perse engelse taal oid?
|
|
|||
|
|||
Nee hoor werkt allemaal prima. Alleen met nummerbehoud duurde het bij mij 1 dag dat ik niet kon sms etc. Geen mankementen. Verder heb ik telefoon bij t-mobile verzekerd. ( die kerel vroeg of ik een leuke aanbieding had zei ik zo ja bij Vodafone ), keek zo van uh hoe kan dat.... Maar goed, Gewoon doen ik heb er heel veel plezier van en kan nu al geen leven zonder voorstellen, en ook gewoon nederlands
|
|
|||
|
|||
2 maand later...
Ik heb inmiddels een e-mail verzonden naar Phoneshop over enkele problemen met mijn iPhone. Onderstaand de e-mail welke ik nu net heb verzonden. Dit is voor mij de echte test hoe goed de Phoneshop is! Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wellicht had je de telefoon moeten verzekeren? gewoon opsturen en dan eigen risico van € 30 als ie het niet meer doet. krijg je weer een nieuwe. ik heb tot nu toe geen problemen nog
|
|
|||
|
|||
Waarom verzekeren? Zit toch een jaar garantie op.
Net een mail terug dat reparatie 4-6 weken duurt. *zoekt snel naar alternatieven* |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|