Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja het kost geld maar wat heb je aan een Iphone die niet te kraken is....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja het kost geld maar wat heb je aan een Iphone die niet te kraken is.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
is de gs nog niet te kraken?? da wist ik niet ma bon kga maar wat doorsparen dan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn advies: Met een klein beetje bijbetalen heb je een iphone die geheel simlock vrij is. Die je kunt jaibreaken en uit NL komt ivm garantie. Hem los kopen in Belgie is goedkoper met een simonly maar volgens mij moet je dan terug naar die winkel voor de garantie! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreaken anno 3.x: waarom eigenlijk? - iPhone - iPhoneclub.nl Lees dat maar 's dan kun je zelf wel bepalen of je jailbreaken wat vindt!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als dat kaartje er mee stopt (wat ik vandaag dus had) Wisselen met Vodafone kaartje en instellingen wijzigen (voor mms en internet) en klaar! |
|
|||
|
|||
Dus 21% zowiezo? En dan komt er 10% invoerrecht bij?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook van plan om van Hi naar Vodafone over te stappen!
Vodafone Bel+SMS+Web 275 i.c.m. 3GS voor 29 euro Vergeleken met T-Mobile: Beter bereik, goedkoper en sneller internet |
|
|||
|
|||
Ik heb de telefoon hier besteld. Prima service, alleen wat duurt het lang voor ik die telefoon heb! Op de site stond direct leverbaar, maar via de mail lieten ze me weten dat het minimaal 10 werkdagen ging duren
|
|
|||
|
|||
Met Vodafone is me het internet vies tegen gevallen!!! Heb al een klacht gestuurd of ze er wat aan kunnen doen want meestal haal ik nog niet eens 1/10e van de 3,6 vaak 0,2 heb t idee dat KPN sneller was!!
|
|
|||
|
|||
Iphone ontvangen en geactiveerd! Yeah! Moet nu alleen nog wel wachten tot mei tot vodafone ingaat..
Laatst gewijzigd door Mirandaaaa; 11-02-10 om 19:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wie kan me helpen. Ik wil graag via phoneshop een iphone bestellen met een vodafone abonnement. Nu heb ik HI en wil dus overstappen met nummer behoud. Maar.... Mijn Hi loopt af op 13 juni 2010. Wanneer ik nu een bestelling plaats met porteerdatum 13juni heb ik dan tot die tijd dubbele abonnementskosten? Of gaat mijn nieuwe pas in als de oude dan afloopt? En krijg ik wel gelijk de iphone opgestuurd? Groeten Wendy hopelijk weet iemand raad want ik kan nergens de antwoorden vinden. Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-02-10 om 08:05. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
Weet niemand raad?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
IK heb gebeld en ik heb geluk bij Hi kan het 4 maanden van te voren.
Heb de iphone net besteld! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|