//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paprio Na lang meegelezen te hebben ook maar eens een reactie plaatsen. Dat is dus niet zo, ik heb 8 juni ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 07-08-10, 20:03
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paprio Bekijk bericht
Na lang meegelezen te hebben ook maar eens een reactie plaatsen.



Dat is dus niet zo, ik heb 8 juni besteld en ook nog steeds niks ontvangen..
Het kan natuurlijk zo zijn dat die persoon een T-Mobile variant besteld heeft en dat ze daar verder mee voorlopen in de afhandeling (of andersom).
Wat heb jij besteld op 8 juni?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 07-08-10, 21:05
Kaynar Kaynar is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 12
Standaard

Ik moet zeggen dat ik steeds meer respect krijg voor phoneshop. In eerste instantie hebben ze het goed verprutst voor een hoop klanten waaronder mijzelf, waar ze veel klanten mee verliezen, maar als ze het nu oplossen zoals ze zelf aangeven en ik krijg de iPhone 4 binnen nu en 2 weken nog ben ik dik tevreden. Besteldatum was 16 juni.
  #343  
Oud 07-08-10, 22:38
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Nou ik ben nog niet gerustgesteld. Natuurlijk heb ik ook een mail gehad inzake de Limited Edition en de wachttijden, ze konden ook niet anders meer. Er werd zolangzamerhand overal over dit geintje geschreven en op gereageerd. Typisch gevalletje van rug tegen de muur dus.

Daarbij is een vraag van me op hun website veranderd. Ze doen alsof alles aan Apple ligt, maar ik heb 5 juli besteld en ik zit nog te wachten. Maten van me hebben 20 juli besteld bij T-M en die hebben de foon al een week in huis.

Een beetje incalculerend weet je dat je een hoop aanvragen kan verwachten als je een dikke maand voor lancering aankondigd dat je aan iPhones kan komen vanuit Italie. Dit heeft Apple niet op hun website gezet, maar Phoneshop zelf..
Ik lees overal dat het door Apple komt nergens een verontschudiging dan men dit verkeerd heeft ingeschat of dat ze de gok genomen hebben.

5 Juli besteld en zoals hun schrijven wordt dit nu begin September, ik houd mijn hart vast en vertrouw er niets van. Misschien is inderdaad media aandacht niet verkeerd zoals er al eerder geopperd.
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #344  
Oud 07-08-10, 22:47
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peernij Bekijk bericht
Nou ik ben nog niet gerustgesteld. Natuurlijk heb ik ook een mail gehad inzake de Limited Edition en de wachttijden, ze konden ook niet anders meer. Er werd zolangzamerhand overal over dit geintje geschreven en op gereageerd. Typisch gevalletje van rug tegen de muur dus.

Daarbij is een vraag van me op hun website veranderd. Ze doen alsof alles aan Apple ligt, maar ik heb 5 juli besteld en ik zit nog te wachten. Maten van me hebben 20 juli besteld bij T-M en die hebben de foon al een week in huis.

Een beetje incalculerend weet je dat je een hoop aanvragen kan verwachten als je een dikke maand voor lancering aankondigd dat je aan iPhones kan komen vanuit Italie. Dit heeft Apple niet op hun website gezet, maar Phoneshop zelf..
Ik lees overal dat het door Apple komt nergens een verontschudiging dan men dit verkeerd heeft ingeschat of dat ze de gok genomen hebben.

5 Juli besteld en zoals hun schrijven wordt dit nu begin September, ik houd mijn hart vast en vertrouw er niets van. Misschien is inderdaad media aandacht niet verkeerd zoals er al eerder geopperd.
Wat heb je dan besteld? (simlock vrij of tmobile?)
Mensen die bij T-M zijn hebben hem idd waarschijnlijk eerder aangezien hun rechtstreeks van apple hun iPhones krijgen.

phoneshop moet ze kopen van leveranciers in het buitenland (want ze hebben hier allemaal een simlock) en dus zijn ze afhankelijk van wat apple verkoopt en wat de leverancier vervolgens verkoopt aan hun.

En als je wel een iPhone icm T-M had besteld had je het beter via hun zelf kunnen doen.
Je had kunnen verwachten dat ze bij phoneshop onmogelijk de iphones eerder zouden krijgen dan T-M zelf.
  #345  
Oud 07-08-10, 23:16
SylviaM SylviaM is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

Ik heb mijn order (2 juli) geannuleerd. Als ze nu al zeggen dat het september zal worden .... straks stellen ze de levering nog een paar keer uit en is het kerst.
Die actie met die limited edition slaat ook nergens op. Met zo'n bedrijf doe ik geen zaken!

Het zal ook aan Apple liggen maar ook de PhoneShop zelf heeft wat steken laten vallen!
  #346  
Oud 07-08-10, 23:23
Johnnie5's schermafbeelding
Johnnie5 Johnnie5 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Houten
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BT73 Bekijk bericht
Dat is tussen mij en de Phoneshop.nl en allen die ik een PB verstuurd heb met hoe en wat.....
Zoek het maar uit Johnnie5......Veel succes...
Had het al uitgevonden en antwoord was ook voorspelbaar
  #347  
Oud 08-08-10, 01:46
kwit77 kwit77 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Als mijn iPhone later was binnengekomen, swa. Toen ik echter tot de ontdekking kwam dat ze met het concept "limited IPhone" kwamen, was ik not amused. Als jouw gereserveerde/betaalde vliegtuigstoel ineens doorverkocht wordt voor een hoger bedrag, baal jij ook. Uiteraard gaat het maar om een phone, zijn er ergere dingen in de wereld, blabla, maar een forum bied nu eenmaal een virtueel podium om onderwerpen ter discussie te stellen, dus moet je niet ineens als forumlid met zo,n argument komen. Verder wens ik iedereen veel plezier toe met z'n (toekomstige) IPhone.
  #348  
Oud 08-08-10, 19:35
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

T-mobile heeft het alleenrecht om de iphone te leveren. Jammer genoeg is deze provider niet prijswaardig..daarentegen zijn er wel gelukkig bedrijven zoals phoneshop.nl die een alternatief bieden. We worden door Apple op beide fronten belazerd door te kiezen voor een gesimlocked TM toestel èn kunnen ze de toestellen niet leveren!

Ik ben vorig jaar eind augustus langs Italie gegaan om een iphone 3GS te halen en kon alleen de 32GB halen ipv de 16GB. Dat kan ik alleen apple kwalijk nemen, omdat werkelijk ALLES was uitverkocht. Dankzij phoneshop.nl hoef ik deze trip niet meer te maken en bieden zij ook garantie èn nederlandstalige support.

Echter is het natuurlijk niet professioneel van phoneshop.nl dat vragen slecht worden beantwoord. Ik heb hen een mail gestuurd met een hoofdvraag of zij al mijn abbo al verlengd hebben, omdat op de VF site staat dat het tijd is om te verlengen en wat de status is van de iphone. Hierop kreeg ik afgekapt antwoord dat de iphone vertraagd is en dat ik moet bellen met de klantenservice? Erg raar, want wat is de mail dan voor communicatiemiddel? Alleen voor de verkoop oid? Nog steeds heb ik geen antwoord op mijn vraag over de verlenging.

En mijn ordernummer is 209898, dus ik zal helaas ook erg lang moeten wachten, maar wellicht maakt dit mij meer bewust en betekent één goede aankoop geen tweede goede herhaalaankoop.
  #349  
Oud 08-08-10, 19:56
paprio paprio is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
Het kan natuurlijk zo zijn dat die persoon een T-Mobile variant besteld heeft en dat ze daar verder mee voorlopen in de afhandeling (of andersom).
Wat heb jij besteld op 8 juni?
32 gb met Vodafone verlenging.
  #350  
Oud 08-08-10, 20:09
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Daar is het antwoord al. Ze hebben veel minder 32GB toestellen binnen dan 16 GB. Dus ik hoop echt aankomende week goed bericht te krijgen.
  #351  
Oud 08-08-10, 20:10
paprio paprio is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
Daar is het antwoord al. Ze hebben veel minder 32GB toestellen binnen dan 16 GB. Dus ik hoop echt aankomende week goed bericht te krijgen.
Ik ook idd ja..
  #352  
Oud 08-08-10, 22:26
spiderman spiderman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Er zijn nou eenmaal bijna nergens iphone 4's te vinden. Ze komen heus wel. Gewoon even geduld hebben.
Tuurlijk had ik mijn iphone 4 al eerder willen hebben, maar het uitstel kunnen zij niks aan doen.
Ik heb mijn order 14 juni geplaatst en wacht rustig af. Ik ga er vanuit dat ie er voor het einde van deze maand is.
Ik ben al zo'n 5 jaar vaste klant van de winkel en kom vaker op hun vestiging in het centrum van den haag en ken de medewerkers. Ze hebben het inderdaad enorm druk de laatste tijd met orders van de iphone 4. Meer dan dat ze verwacht hadden.
Verder over de service ben ik te spreken. Nooit problemen, en ze zijn altijd bereid te helpen.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-08-10 om 17:33.
  #353  
Oud 09-08-10, 07:45
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard Phoneshop.nl - Leveringentopic

Aangezien er nu wat verwarring is over de wachtlijsten is het misschien handig om, net als in het pre-order UK topic, een lijst te maken met wanneer je wat besteld hebt en wat je status is.

Als je replied voeg dan de gegevens van je voorganger toe zodat we een complete lijst krijgen van mensen van iPhoneclub die bij phoneshop besteld hebben.

Ik trap dan wel af.

Nilles
11 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple.
  #354  
Oud 09-08-10, 08:15
Jp2x Jp2x is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 33
Standaard

Nilles
11 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple.

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al wel ingegaan..
  #355  
Oud 09-08-10, 08:37
Johnnie5's schermafbeelding
Johnnie5 Johnnie5 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Houten
Berichten: 68
Standaard

Nilles
11 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple.

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al wel ingegaan..

Johnnie5
09 Juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan.
  #356  
Oud 09-08-10, 08:43
Jp2x Jp2x is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 33
Standaard

Ik zou het alleen wel in volgorde zetten, zodat het overzichtelijk blijft.

Johnnie5
09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan.

Nilles
11 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple.

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan..
  #357  
Oud 09-08-10, 09:04
linkemink linkemink is offline
• iOS 12.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 54
Standaard

Johnnie5
09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan.

Nilles
11 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple.

Linkemink
15 juni
: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan..
  #358  
Oud 09-08-10, 09:33
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Johnnie5
09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan.

Nilles
11 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple.

Borgqueenx
14 Juni - Order in behandeling bij provider.
(doordat ik contract aan deur teken.)

Linkemink
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan..
  #359  
Oud 09-08-10, 10:36
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Jean72
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering

Johnnie5
09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan.

Nilles
11 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple.

Borgqueenx
14 Juni - Order in behandeling bij provider.
(doordat ik contract aan deur teken.)

Linkemink
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan..
  #360  
Oud 09-08-10, 10:41
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Jean72
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering

Johnnie5
09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan.

Nilles
11 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple.

Borgqueenx
14 Juni - Order in behandeling bij provider.
(doordat ik contract aan deur teken.)

Linkemink
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan..

Peernij
5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan..

Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-08-10 om 17:33.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 01:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 17:18
Phoneshop timothyz Archief 1 15-06-10 23:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 01:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.