Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) aaah shit, al dat wachten maak me gek, me oude telefoon is dood aan het gaan. en zit vanaf 14 juni met smacht op dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aaah shit, al dat wachten maak me gek, me oude telefoon is dood aan het gaan. en zit vanaf 14 juni met smacht op dat ding te wachten... denk dat ik deze gevoelens met jullie deel, maar goed ook nog geruchten dan de 32 gb later komt en minder wordt geleverd als de 16's echt ****ED UP!! hopelijk komt er dit weekend een grote lading 32 gb's binnen bij Phoneshop en we snel die dingen binnen krijgen!!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat er in het weekend sowieso niets wordt geleverd. Geen vrachtverkeer mogelijk in centrum den haag.
|
|
|||
|
|||
Blijft overigens oorverdovend stil vanaf de kant van de Phoneshop. Zouden ze misschien morgen weer drie of vier iPhones binnen krijgen?
|
|
|||
|
|||
heb je die foto niet gezien? dat waren er echt wel meer als 3 of 4 hoor
en tja je gaat toch naar phoneshop voor een abo zonder tmobile? snap niet dat je daar voor tmobile zou gaan.. ik ben zeer blij met vodafone straks! ik heb geduld gelukkig maar verhaal van Utreg is idd wel echt lullig |
|
||||
|
||||
Ja ThaDude maar als zo'n lading maar eens in de 14 komt dan kunnen er nog een hoop mensen heel lang wachten. Ik sta als laatste op de lijst ongeveer met bestel datum 7 juli dus dat wordt nog wat ...
|
|||
|
|||
peer; ik heb op 29 juli besteld... moet je nagaan hoelang ik nog moet gaan wachten...
kijk bij tNObile had ik hem misschien eerder gehad, maar ik hoef die ...provider echt niet; geeneens bereik in mijn eigen huis!! dus ik wacht rustig aaf en heb straks tenminste een degelijke provider... dat is het wachten voor mij wel waard Laatst gewijzigd door ThaDude; 13-08-10 om 13:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens ik heb een T-Mobile abb. gehad wat een drama! Vandaar dat ik via een tip bij the Phoneshop terecht ben gekomen. Zij beloofden snelle levering (nog voor T-Mobile en simlockvrij met een abb van bv Vodafone) hier is verder genoeg over gezegd. Daarom heb ik de keuze gemaakt voor the Phoneshop echter zij zijn ook afhankelijk van derden (en indirect Apple) want zij leveren weinig. Geduld en hopen dat the Phoneshop haar belofte nakomt om in augustus te leveren als je in juni besteld hebt. |
|
|||
|
|||
*krijgt morgen/maandag zijn iPhone terug. Nouja "zijn" krijg een 3Gs 8GB terug. (3G 8GB opgestuurd)*
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johnnie5; 13-08-10 om 14:42. |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat de iPhone 3Gs pas vanaf 16GB werd verkocht?
|
|
||||
|
||||
Die is te koop naast de iPhone 4.
|
|
|||
|
|||
als aanvulling: waarom ik toch met een verlenging tm abo gekozen heb voor de phoneshop? omdat zij in 't begin aangaven snel te kunnen leveren (en misschien wel voor tm uit!). dacht dat is handig, hoef ik niet voor de winkel te gaan liggen... als ik toen wist, wat ik nu wist (dat zij dus weer afhankelijk zijn van tm), dan had ik 't dus niet gedaan! meedenken met de klant heet dat, zij hadden kunnen zeggen, zeg klant als je hem nou neem met een vodafone abo, gaat 't sneller. maar nee, communicatie is gestaakt lijkt wel.
|
|
|||
|
|||
Hun konden niet weten of T-Mobile of Simlock-vrije toestellen sneller zouden worden geleverd. Dus dat ze daar geen onderscheid in hebben gemaakt is logisch.
|
|
|||
|
|||
Orderstatus
Jean72
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering van Apple. Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Ermee aan het spelen...(Sorry) Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order in behandeling Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. ThaRob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - Order in magazijn (al twee weken), abonnement al ingegaan Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Menkhorst 20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. Ribootje 22 juni: Iphone 32gb i.c.m. vodafone ,abonnement al ingegaan, status: in afwachting van levering apple nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. |
|
|||
|
|||
@Rub3n: precies! maar dat hebben ze wel in eerste instantie gecommuniceerd... ik heb de printscreens bewaard! maar m'n maat en ik hebben inmiddels geannuleerd en maar gewoon bij TM besteld. dan nog maar langer wachten, maar dan weten we in ieder geval dat er geleverd wordt! ik wens de phoneshop.nl alle goeds, maar ik zal er nooit meer iets bestellen!
|
|
|||
|
|||
Jean72
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering van Apple. Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Ermee aan het spelen...(Sorry) Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order in behandeling Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. ThaRob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - Order in magazijn (al twee weken), abonnement al ingegaan Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Menkhorst 20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. Ribootje 22 juni: Iphone 32gb i.c.m. vodafone ,abonnement al ingegaan, status: in afwachting van levering apple nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Klopt, het enige positieve verhaal is dat er enkele dan wel met Vodafone zit. Gelukkig heb ik wel het contract eerder laten ingaan anders zit je weer met dit : Vodafone schaft Fair Use Policy af en voert datalimieten in - iPhone - iPhoneclub.nl
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|