//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Nee geen bumper besteld, vind die dingen spuuglelijk en echt zonde van het design.. heb gister maar eens 20 euro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #921  
Oud 09-09-10, 23:13
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Bekijk bericht
Nee geen bumper besteld, vind die dingen spuuglelijk en echt zonde van het design..
heb gister maar eens 20 euro verbrast in de app store, gaat snel hahah wel een paar mooie games.
volgens mij doet 1 van de 2 speakers onderaan links het niet bij mij... maar daar ga ik hem dus never niet voor opsturen andere doet t hard genoeg en voor muziek heb ik me oortjes.. tis wel slordig natuurlijk maar goed kom er wel overheen

Edit: ik lees net dat er maar 1 speaker is dat de ander de microfoon is.. ik heb niets gezegd dus hahaah
tot nu toe dus perfecte iphoney deathgrip enkel op 3g en zo houd ik hem toch nooit vast
JA ik vindt die bumpers ook maar niks,en in de app store gaat het inderdaad snel met je geld ,dus ik hoop ook dat de nieuwe jailbreak snel uit kom ik heb nu ongeveer 200 Gig ja je lees het goed aan appz voor de iphone kom maar op met die jailbreak,niks app store.
En als je jou iphone toch niet op stuur kan je hem meschien wel zelf maken je kan een hoop onderdelen los kopen op het net,en ik heb een gekeken in de iphone in dit filmpje en de speakers is een vast unit wat je er zo uit trek en zelf kan vervangen of een oude kapote iphone opkopen en je onderdeel er uit halen.
Hier onder een link naar een filmpje hoe ze een iphone hellemaal uitelkaar halen en weer inelkaar zetten(kijk maar naar de speaker unit)
YouTube - iPhone 4 Disassembly by TechRestore
En best grapig 1 speaker en de andere een microfoon die gene heb zeker een oude nokia ofzo

Greetingz Crash67

Ps. Mijn Iphone word morgen afgeleverd FINALY Het wachten is over.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #922  
Oud 10-09-10, 08:00
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crash67 Bekijk bericht
JA ik vindt die bumpers ook maar niks,en in de app store gaat het inderdaad snel met je geld ,dus ik hoop ook dat de nieuwe jailbreak snel uit kom ik heb nu ongeveer 200 Gig ja je lees het goed aan appz voor de iphone kom maar op met die jailbreak,niks app store.
En als je jou iphone toch niet op stuur kan je hem meschien wel zelf maken je kan een hoop onderdelen los kopen op het net,en ik heb een gekeken in de iphone in dit filmpje en de speakers is een vast unit wat je er zo uit trek en zelf kan vervangen of een oude kapote iphone opkopen en je onderdeel er uit halen.
Hier onder een link naar een filmpje hoe ze een iphone hellemaal uitelkaar halen en weer inelkaar zetten(kijk maar naar de speaker unit)
YouTube - iPhone 4 Disassembly by TechRestore
En best grapig 1 speaker en de andere een microfoon die gene heb zeker een oude nokia ofzo

Greetingz Crash67

Ps. Mijn Iphone word morgen afgeleverd FINALY Het wachten is over.
Dude thnx voor alle moeite, maar had het bericht al ge-edit blijkt dat 1 speaker de mic is dus geluid hoort maar uit 1 te komen hahahah tja is me 1e iphone dus weet ik veel ;-) alles werkt dus naar behoren en ik ben nog steeds super blij ermee! gister mijn laatste geld opgemaakt van de giftcard nu heb ik er wel genoeg opstaan voorlopig ahahahah

Heel veel plezier met je nieuwe Iphone, gaat zeker lukken.. ik zit nog steeds te twijfelen om een bodyguardz eromheen te gooien (dry apply) want heb hem nu enkel in een leren hoesje... keuzes keuzes
  #923  
Oud 10-09-10, 10:31
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Bekijk bericht
Dude thnx voor alle moeite, maar had het bericht al ge-edit blijkt dat 1 speaker de mic is dus geluid hoort maar uit 1 te komen hahahah tja is me 1e iphone dus weet ik veel ;-) alles werkt dus naar behoren en ik ben nog steeds super blij ermee! gister mijn laatste geld opgemaakt van de giftcard nu heb ik er wel genoeg opstaan voorlopig ahahahah

Heel veel plezier met je nieuwe Iphone, gaat zeker lukken.. ik zit nog steeds te twijfelen om een bodyguardz eromheen te gooien (dry apply) want heb hem nu enkel in een leren hoesje... keuzes keuzes
Hey ik heb sinds gisteren ook de iPhone wat een geweldig toestel!!
Ik heb wel al de dry apply van bodyguardz eromheen gedaan super netjes ziet er helemaal niets van. Gisteren had ik een beetje haze erin maar is vandaag helemaal weg!! En hij zit ook nog in een Sena Sarach pouch en werkt perfect....
  #924  
Oud 10-09-10, 11:30
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

is het met dry apply ook zo dat je hem een tijd uit moet hebben zoals met die natte bende?
en waar heb je hem besteld? hier in de shop hebben ze alleen de wet toch?
  #925  
Oud 10-09-10, 15:47
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Bekijk bericht
is het met dry apply ook zo dat je hem een tijd uit moet hebben zoals met die natte bende?
en waar heb je hem besteld? hier in de shop hebben ze alleen de wet toch?
Nee hoor heb hem erop geplakt en de phone gewoon aan gehad nu is geen enkel luchtbelletje of haze te zien gewoon perfect.

Ik heb hem rechtstreeks uit de vs besteld....
  #926  
Oud 11-09-10, 03:17
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Bekijk bericht
Dude thnx voor alle moeite, maar had het bericht al ge-edit blijkt dat 1 speaker de mic is dus geluid hoort maar uit 1 te komen hahahah tja is me 1e iphone dus weet ik veel ;-) alles werkt dus naar behoren en ik ben nog steeds super blij ermee! gister mijn laatste geld opgemaakt van de giftcard nu heb ik er wel genoeg opstaan voorlopig ahahahah

Heel veel plezier met je nieuwe Iphone, gaat zeker lukken.. ik zit nog steeds te twijfelen om een bodyguardz eromheen te gooien (dry apply) want heb hem nu enkel in een leren hoesje... keuzes keuzes
Nou het is goed om te horen dat alles oke is met de P4,ik zit ook al de hele dag te kicke als een klein kind die van mij is gelukig ook hellemaal oke.En ik heb ook zoon giftcard gekocht en effe wat apps er op gezet.en daarna heb ik effe in de appstore die GRATIS Bumper van apple besteld en die word 27 sept geleverd.Ik had alleen problemen met de simcart de pincodes die hebben gegeven bij Phoneshop klopte niet gelijk naar de Vodafone gegaan en effe de normale sim over laten schrijven op de micro sim en binnen 2 minuten was ik weer weg en snel de iphone activeren met pincode 0000 en niet wat hun mij gegeven hadden. En die van mij komt uit de UK.Nou ik ga weer verder kicke met de iphone

Laatst gewijzigd door Crash67; 11-09-10 om 03:24.
  #927  
Oud 11-09-10, 03:23
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mandarijntje Bekijk bericht
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild

Paprio
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd

Johnnie5
09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd

rickert
10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd

Nilles
11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd

SharpEdgeOne
11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling

BT73
12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd

Borgqueenx
14 Juni - Order in behandeling bij provider.
(doordat ik contract aan deur teken.)

magnitized:
14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010

Linkemink
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

N1mber
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Tharob
15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: Afgehandeld en verzonden - woensdag 1 september 2010. Abonnement al ingegaan.

StealthBlade
15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Onnedgr,
16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Verzonden ( engels met 4.0.2 )

Kaynar
16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug)

Chocoladeridder
16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Cynt76
19 juni - Iphone 4 32gb Vodafone abonnement - 1-9-2010 verstuurd- abonnement al ingegaan vanaf 21 juni.

L Menkhorst
20 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. 1-9-2010 verstuurd- abonnement al ingegaan vanaf 21 juni

M Menkhorst
20 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan..

r03n_d
20 juni: iPhone 4 32GB simlockvrij. Status: verstuurd op 01-09-2010.

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Joxer
21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Ribootje
22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

nanneman
24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 6 september

afcadehoog
24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, porteerdatum 17sept(nummerbehoud)

Mandarijntje
25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 6 september

geloof6
24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan.

Jeroen1995
28 juni, iPhone 4 32GB, Vodafone, wacht op levering

harriepopov
1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

SylviaM
2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld

markb
3 juli apple iphone 4 32GB zwart icm vodafone abonnement al ingegaan

Jelte
3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Verstuurd op 25 augustus. koerier komt morgenmiddag 26 augustus langs.

Peernij
5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

Crash67
18 juli: iPhone 4 32GB Black simlockvrij icm vodafone. status: geleverd 10-09-10

iphoneuser260989
19 juli: iphone 16gb, icm Hi status: geleverd

Wesselbuchers
21 juli 16 gb sim-lock vrij
inmiddels geleverd

FB (fakkelbrigade?)
23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn

ThaDude
31 juli iphone4 16 gb icm vodafone status:bij de koerier voor aflevering..


Maddog
6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn
Crash67 aangepast
  #928  
Oud 11-09-10, 04:21
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Ik heb die van mij ook eindelijk....

Hij werkt perfect buiten de Proximity Sensor.... Die functioneerd echt bagger ik druk de heletijd met bellen de microfoon uit echt irritant. Ik zag dat er veel mensen zijn met dit probleem dus ik denk dat de tel terug sturen naar PhoneShop niet veel zin heeft....

Wat denken jullie terug sturen (waar ik geen zin in heb) of wachten op een ios update....

En die van mij komt ook uit de Uk....
  #929  
Oud 11-09-10, 19:13
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

bij mij werkte hij al goed maar had het niet opgelost moeten zijn met 4.1?? die proximity shizzle?
  #930  
Oud 11-09-10, 19:16
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crash67 Bekijk bericht
Nou het is goed om te horen dat alles oke is met de P4,ik zit ook al de hele dag te kicke als een klein kind die van mij is gelukig ook hellemaal oke.En ik heb ook zoon giftcard gekocht en effe wat apps er op gezet.en daarna heb ik effe in de appstore die GRATIS Bumper van apple besteld en die word 27 sept geleverd.Ik had alleen problemen met de simcart de pincodes die hebben gegeven bij Phoneshop klopte niet gelijk naar de Vodafone gegaan en effe de normale sim over laten schrijven op de micro sim en binnen 2 minuten was ik weer weg en snel de iphone activeren met pincode 0000 en niet wat hun mij gegeven hadden. En die van mij komt uit de UK.Nou ik ga weer verder kicke met de iphone
hell yeah mijn eerste iphone maar ding rocked echt hard wat een toestel.. denk toch nog een bumper aangezien ik er toch niet zo'n goed gevoel bij heb om direct skin contact met de antenne te hebben.. krijg je dan niet nog veel meer straling binnen?

haha had 25 euries tegoed met giftcard en is nu nog 1,50 ofzo over whehe helemaal vol met apps ;-) heb nu een lache; face fighter kun je foto van een ieder maken en dat gezicht wordt dan je tegenstander en die kun je dan bont en blauw slaan wheheheh erg grappig
  #931  
Oud 14-09-10, 09:13
Pascale_P Pascale_P is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Ik heb via de Phoneshop een mobiel abbo bij Vodafone aangevraagd met nummerbehoud (Van Telfort). Inmiddels was ik al bijna twee weken aan het wachten, dus gister maar eens gebeld met de Phoneshop, en wat blijkt, ze hebben nooit mijn aanvraag bij Vodafone ingediend. Per 6 september zijn alle voorwaarden gewijzigd en ik val dus nu ook onder de nieuwe voorwaarden, terwijl ik netjes op 2 september alles wat ze nodig hadden aangeleverd heb. Als ik ze nu bel is het enige wat ze bieden dat ik mijn aanvraag kan cancellen..... best wel een slechte service eigenlijk.

Kortom: door hun fout worden nu mijn belminuten naar boven afgerond, waardoor ik weer twee jaar heel erg op moet passen om binnen mijn bundel te blijven. Het mobiel internet is ook naar 1 GB gemaximaliseerd, maar ik denk niet dat dat een groot probleem is.

Mijn vraag is nu wat ik het beste kan doen. Is er een andere mogelijkheid om aan de Iphone 4 icm Vodafone te komen (ik wil graag een abbo)? Die belminuten is wel heel erg balen, maar sinds Vodafone dit heeft aangepast op 6 september is er (behalve T-mobile) geen andere provider meer die per seconde afrekend, dus dat kan ik zowiezo vergeten.
  #932  
Oud 14-09-10, 18:25
linda_menkhorst linda_menkhorst is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 69
Standaard

8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild

Paprio
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd

Johnnie5
09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd

rickert
10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd

Nilles
11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd

SharpEdgeOne
11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling

BT73
12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd

Borgqueenx
14 Juni - Order in behandeling bij provider.
(doordat ik contract aan deur teken.)

magnitized:
14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010

Linkemink
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

N1mber
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Tharob
15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: Afgehandeld en verzonden - woensdag 1 september 2010. Abonnement al ingegaan.

StealthBlade
15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Onnedgr,
16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Verzonden ( engels met 4.0.2 )

Kaynar
16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug)

Chocoladeridder
16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Cynt76
19 juni - Iphone 4 32gb Vodafone abonnement - 1-9-2010 verstuurd- abonnement al ingegaan vanaf 21 juni.

L Menkhorst
20 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. 1-9-2010 verstuurd, 2-9-2010 ontvangen - abonnement al ingegaan vanaf 21 juni

M Menkhorst
20 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone.
1-9-2010 verstuurd, 2-9-2010 ontvangen - abonnement al ingegaan vanaf 21 juni

r03n_d
20 juni: iPhone 4 32GB simlockvrij. Status: verstuurd op 01-09-2010.

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Joxer
21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Ribootje
22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

nanneman
24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 6 september

afcadehoog
24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, porteerdatum 17sept(nummerbehoud)

Mandarijntje
25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 6 september

geloof6
24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan.

Jeroen1995
28 juni, iPhone 4 32GB, Vodafone, wacht op levering

harriepopov
1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

SylviaM
2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld

markb
3 juli apple iphone 4 32GB zwart icm vodafone abonnement al ingegaan

Jelte
3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Verstuurd op 25 augustus. koerier komt morgenmiddag 26 augustus langs.

Peernij
5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

Crash67
18 juli: iPhone 4 32GB Black simlockvrij icm vodafone. status: geleverd 10-09-10

iphoneuser260989
19 juli: iphone 16gb, icm Hi status: geleverd

Wesselbuchers
21 juli 16 gb sim-lock vrij
inmiddels geleverd

FB (fakkelbrigade?)
23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn

ThaDude
31 juli iphone4 16 gb icm vodafone status:bij de koerier voor aflevering..

Maddog
6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn


<<< M Menkhorst aangepast.
  #933  
Oud 27-09-10, 19:15
korrel korrel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Dus .... ze zijn mijn order volgens mij vergeten : ze zouden toch met ordernr in behandeling nemen.

ik maar wachten en wachten , blijken forumleden als Tha dude en Maddog m eerder te hebben met een latere besteldatum ... op de mails reageren ze vandaag niet.

Huidige status :

Orderstatus
Order in behandeling - woensdag 4 augustus 2010
Besteldatum
vrijdag 30 juli 2010
  #934  
Oud 28-09-10, 14:32
korrel korrel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

besteldatum : 30-7-2010
afleverdatum : Niet , tot 28-9-2010 niets vernomen

Mijn order is in de vergetelheid geraakt , na 2 maanden wachten is er nog niks met mijn order gebeurd. ik heb mails gestuurd maar hier werd niet op gereageerd of op gehandeld.

vandaag gebeld , mijn order is niet actief , ook al staat dit in mijn orderstatus anders. ik kan nu niet meer gebruik maken van de aanbiedingen zoals ze destijds op de site stonden, dit zou mij ongeveer 200 euro meer kosten dat het abonnement van nu. Voor mijn lange wachten wilden ze een spoedbestelling aanslingeren per koerier , de extra kosten hiervan wilden ze wel voor hun rekening nemen. Ik had direct duidelijk gemaakt dat ik hier toch echt over na moet denken.

Ik heb even verder gekeken zag dezelfde aanbieding bij xlvoordeel , daar betaal ik nu 130 euro minder voor de iphone dan de huidige aanbieding.

Bestelling geanuleerd ( had niet gehoeven hij staat toch stil ) en bij xlvoordeel besteld.
  #935  
Oud 01-10-10, 01:01
mikkafin mikkafin is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

hi all.

first of all, sorry for talking in english but i'm new in the netherlands, as i am in the forum. i've just moved to the netherlands from finland. as you can imagine, i'm looking for an iphone 4.

i've been trying to understand what experiences you had by taking my chance with google translate but it didn't suffice

i would like to ask a couple of questions, if it is not allowed to talk in english in the forum, i would be grateful if you guys can send me a pm.

first of all, i am thinking about buying the device with a vodafone contract thru phoneshop.nl but i'm a bit worried about it since T-mobile is the only contract+iphone provider in the netherlands, as far as i know. what is it about with vodafone+iphone 4?

secondly, the iphone that comes with vodafone contract, is it FACTORY unlocked? or do they unlock it with a jailbreak or something?

thirdly, about XL Voordeel. do they also sell FACTORY unlocked iphone4 with vodafone contracts?

once again, sorry for the language & thanks in advance.

regards.

Mikka.
  #936  
Oud 01-10-10, 15:44
korrel korrel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

kreeg vandaag mail van phoneshop , die ik 4 dagen geleden heb geanuleerd :

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer 2144** ontvangen en deze is bij
Vodafone in behandeling genomen.



Phoneshop heeft het druk , daarom zijn ze laat met aanpassingen zoals een annulering ( op de site staat dat dit via mail moet ). en zonder dat ze mijn annulering hebben gelezen hadden ze mijn bestelling doorgezet. Dit terwijl ik eerder telefonisch had aangegeven het niet eens te zijn met de nieuwe voorwaarden van het abbonnement, ik vind dit laatste een slechte zaak. Ik heb wel het geluk gehad dat xlvoordeel phoneshop voor was met de nummerportering en ik mijn iphone maandag ontvang. De bestelling bij vodafone door phoneshop is nu wel stopgezet.

Laatst gewijzigd door korrel; 01-10-10 om 15:51.
  #937  
Oud 04-10-10, 19:17
terror's schermafbeelding
terror terror is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dichtbij nootdorp
Berichten: 21
Standaard

Als ze niks doen met hun prijzen denk ik dat niemand meer een iphone4 bij hun gaat bestellen ook gezien het feit dat xlvoordeel ze stukken goedkoper kan aanbieden(150euro verschil das echt veel).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korrel Bekijk bericht
kreeg vandaag mail van phoneshop , die ik 4 dagen geleden heb geanuleerd :

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer 2144** ontvangen en deze is bij
Vodafone in behandeling genomen.



Phoneshop heeft het druk , daarom zijn ze laat met aanpassingen zoals een annulering ( op de site staat dat dit via mail moet ). en zonder dat ze mijn annulering hebben gelezen hadden ze mijn bestelling doorgezet. Dit terwijl ik eerder telefonisch had aangegeven het niet eens te zijn met de nieuwe voorwaarden van het abbonnement, ik vind dit laatste een slechte zaak. Ik heb wel het geluk gehad dat xlvoordeel phoneshop voor was met de nummerportering en ik mijn iphone maandag ontvang. De bestelling bij vodafone door phoneshop is nu wel stopgezet.
  #938  
Oud 07-10-10, 10:38
mikkafin mikkafin is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Ordered 32GB iPhone4 from phoneshop on Sep,2nd, which is a saturday. With a vodafone contract. The model number of the device says that it is an unlocked one from the UK.

It is delivered on the 6th of september, so it took exactly 2 working days. I'm impressed, I must say! smooth transaction and delivery!
  #939  
Oud 23-11-10, 15:01
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

inmiddels heef phoneshop.nl al binnen 3 weken hun levertijd aangepast voor T Mobile iPhone 4. Nu staat ie op 6-10 weken(eerst 1 week, 2-3 wkn, 3-6 wkn en nu dus 6-10 wkn).
Ik heb op 14 okt besteld en elke week verandert de verwachte levertijd naar een later tijdstip.

Je moet er wat voor overhebben...om zo'n Aifoontje te bemachtigen
  #940  
Oud 29-11-10, 21:32
Stadionhopper Stadionhopper is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard Iphone 4 besteld via 2call.nl

Ik heb op 3 november de Iphone 4 besteld bij 2call.nl
Vandaag kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat deze waarschijnlijk niet geleverd kan worden.
T-Mobile geeft 2call.nl geen bericht wanneer de Iphone 4 bij hun afgeleverd zal worden.
Heeft hier nog iemand hetzelfde bericht ontvangen?

Ik vind het vreemd dat andere winkels wel hun Iphone na enkele weken geleverd krijgen en 2call.nl niet. Lees op dit forum dat de meesten na 4 weken hun Iphone 4 al binnen hebben.

Zo ga je toch niet met klanten om?? Of heb ik het verkeerd?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 01:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 17:18
Phoneshop timothyz Archief 1 15-06-10 23:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 01:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.