Bedrieglijke iPhone verkoopsadvertienties discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een tijd geleden een verdachte aanbieding gezien volgens mij op ebay van een man die de iphone 3gs 32gb, nokia n900 etc. los ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik had een tijd geleden een verdachte aanbieding gezien volgens mij op ebay van een man die de iphone 3gs 32gb, nokia n900 etc. los voor 150 euro per stuk verkocht. Dus ik dacht laat ik eens contact opnemen met die man/vrouw kijken of het echt is. Ik stuurde zo'm email met erin of alles wel echt was en of het wel deed. Hij stuurde terug Goedendag!
Alle telefoons zijn nieuw, hebben de Nederlandse manu. Zijn alle originele accessoires, internationale garantie (1 jaar). 100% ORIGINAL / ORIGINEEL / AUTHENTIC, geen imitatie! Ik heb 10 telefoons, de prijs van 1 is 150 euro, de prijs voor 2 is 280 euro. Is beter voor mij als je antwoord terug in het Engels. Bedankt! Verdacht ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat denk je zelf ,, het is vragen om.... als je hier op ingaat...
|
|
|||
|
|||
ik ga toch maar wat meer vragen aan hem stelen
|
|
||||
|
||||
Scam dus, waarschijnlijk uit Nigeria of een dergelijk land
Prijzen zijn ook onmogelijk, koop je nog niet eens een gebruikte 32GB voor |
|
|||
|
|||
Mijn advies blijft staan:
- Neem een laptop mee en kijk of Itunes hem herkent als Iphone! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij sommige is het idd niet eens de moeite waard om langs te gaan....Nogmaals het kan wel maar dat is dus flink zoeken
|
|
||||
|
||||
De link die hier stond deed het niet meer
hier is er weer 1 hoor... 100 euro,als je hier intrapt //Mod edit
Standin' my ground Laatst gewijzigd door iScorpio; 15-05-10 om 13:10. |
|
|||
|
|||
Gouden regel van marktplaats is dat als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat het vaak ook.
Dit soort mensen zijn echt prut. Gelukkig zijn ze makkelijk te filteren omdat NIEMAND, maar dan ook niemand een iphone verkoopt voor 100 euro. Zelfs de 3G's of 2G's gaan nog voor boven de 200 eur over de marktplaatstoonbank. Leuke deals bestaan nog wel, maar dat is inderdaad echt goed zoeken. - echt - ga er NIET serieus op in. en maak al helemaal geen geld vooruit over; |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn vriendin heeft de ze week een 3G 8GB via ipc gekocht voor 200 euro,prima toestel,half jaar oud. Dus het is een waarschuwing.... |
|
|||
|
|||
Ik lees telkens dat ze boven de 600 euro zijn, is dit dan misschien wel echt:
Mijn GSM Winkel :: Apple Iphone 3GS 16GB wit origineel fabrieks simlockvrij (neverlocked) voor 599 een simlock vrije (af fabriek) 3gs 16g lijkt me toch niet zo gek? |
|
|||
|
|||
Ik wil graag via marktplaats een Iphone kopen maar vraag me af of dit een echte is of bedriegerij?
Wat denken jullie... |
|
||||
|
||||
Het plaatje is van een echte iPhone 3G 16GB Wit. Verder kan ik er niks over zeggen... Link naar advertentie?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Altijd voorzichtig zijn bij MP-ads, alleen oplichterts daar actief. Je kan je beter de moeite besparen en ga veilig kopen in een winkel of wacht beter op de 4e generatie Iphone. |
|
|||
|
|||
Wat zeggen jullie van deze aanbieding? Te mooi om waard te zijn??
http://www.mijnbestedeal.nl/Webwinkel-Product-2834480/iPhone-16GB-B..html Heb ze wat informatie gevraagd... telefoonnummer geven ze niet omdat ze te druk zijn. Ik krijg standaard 10% korting, zeggen ze in de email. |
|
|||
|
|||
Citaat:
" Het afhalen van artikelen is helaas niet mogelijk. " Gewoon de groeten doen. Heb je geld lief en ook al is de winkel/site in het echt ook betrouwbaar (met alle respect), geloofwaardig komen ze in elk geval niet over. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met deze webshop. Anders denk ik dat ik inderdaad wat anders ga zoeken... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wees niet zo'n krent en wees lief voor je geld, heb je liever 400 euro die je weggooid of 500 waar je ook daadwerkelijk een iPhone voor krijgt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ook voor andere kopers is het nuttige informatie. toch bedankt voor je mening |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoek maar op KVK-nummer. Via Google achter andere info gekomen: https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/...T=081768770000 Dezelfde Holding zit ook in tweedehandse auto's. Hij schijnt uitgeschreven te zijn volgens bovenstaande site. |
Labels |
advertenties, bedrog, goedkope, iphone, oplichters??, valse |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|