Bedrieglijke iPhone verkoopsadvertienties discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 NIET DOEN! Zoek maar op KVK-nummer. Via Google achter andere info gekomen: https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/...T=081768770000 Dezelfde Holding zit ook in tweedehandse auto's. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja... dit gaan we niet doen... heeft er iemand nog tips voor betrouwbare winkels/webshops? Voor losse toestellen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar nieuwe iPhone. 3GS, minimaal 16GB. Via marktplaats kwam ik op deze site. Het bedrijf is officieel, maar is die prijs erbij ook reëel denk je? Heb er namelijk niet echt ervaring mee, maar heb geen zin om te betalen maar niks te krijgen
Marktplaats.nl > aanbieding!: Apple iPhone 3Gs 32Gb Zwart&Wit - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone |
|
|||
|
|||
Als iemand niet voor wat voor communicatie dan ook beschikbaar is behalve geld, NIET DOEN!!
Heren, en dames, kan iemand mij misschien beetje op weg helpen, ik ben klein beetje appeltjes fan (beetje maar hoor ) maar ik werk hard voor mijn geld, dus ik doe niet zomaar afstand van mijn verdiende euro's. Dus als ik iets koop wil ik er ook iets mee kunnen. Als ik nou hier: Mijn GSM Winkel :: Apple Iphone 3GS 16GB wit origineel fabrieks simlockvrij (neverlocked) een iphone koop, zou er dan een nederlandse handleiding bij zitten, of iets in het duits of engels? Mijn talen zijn prima hoor, maar nl is toch iets handiger. Of is dat helemaal niet zo nodig omdat ik 'em alleen maar aan mijn mac hoef te hangen? Help?? Citaat:
Schijnt wat uit te maken met updates en zo. Ik probeer al een poosje met deze winkel te bellen, maar tot nu toe neemt niemand op... Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-05-10 om 13:20. Reden: samevoegen |
|
|||
|
|||
Ok, nja, het blijft vaag in de iPhone-wereld wat dat betreft als je het voor lage prijs als los toestel wil kopen. Ben onlangs voor €200,- opgelicht via een bericht op Marktplaats. Dus ik ben extra op m'n hoede nu. Via Marktplaats zijn er al twee adverteerders afgehaakt nadat ik begon over afhalen. En één had ik gevraagd om meerdere foto's maar de foto's die hij toen stuurde waren met ingesealde doos terwijl daarvoor alles los op tafel lag, die haakte dus ook af. Blijft erg moeilijk in ieder geval
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen zaken mee doen dus, iemand heeft hun gegevens gebruikt. Ze zijn bezig de advertentie van marktplaats te halen. gaat dus om de advertentie die op marktplaats staat, van een winkel in Hoogeveen. Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-05-10 om 13:21. Reden: opnieuw samenvoegen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom kijk je niet bv bij de Phoneshop (ik heb geen belang hier). Ik zag net dat ze daar simlockvrije toestellen hebben. Deze zijn af-fabriek simlockvrij. Wel beetje duur als je los koopt, maar met een abootje moet bv toch wel lukken. Geen gedoe met bon/garantie/diefstal/ en what-so-ever. Anders waarom ga je je niet ff in Belgie kijken. Als je nog een beetje geduld hebt, kan je de nieuwe generatie Iphone halen. Je kan beter nu ff doorsparen en geschat rond de 600-700 neertellen (simlockvrij Belgie kopen, als alles goed zit) voor de nieuwste iphone, ipv nu de goedkoopste 3gs zoeken met alle gevaren van dien. Laatst gewijzigd door Suriboy777; 21-05-10 om 13:00. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een sim only abb van vodafone, net verlengd voor een jaar, dus ik wil graag een simlockvrij toestel.... Tis wat! Dus ik struin internet af, hoef ik niet naar de winkel. Bij T for Telecom zijn ze ook wel voor 740 euro. Maar het blijft een soort sport om een goeie prijs te vinden. toch? bedankt voor je reactie. Meer meningen? Ciao |
|
||||
|
||||
iPC zelf heeft ook een mooie te koop sectie op het forum.
Staat daar niks tussen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen gedoe hier. Af en toe worden bijna nieuwe iphones verkocht op dit forum. FF maar een kijkje nemen. |
|
|||
|
|||
Aan wat voor prijs moet ik denken in België dan als ik een 3GS 16GB of 32GB wil hebben?
|
|
||||
|
||||
679 euro voor de 32 gb versie.Prijs is volgens mij overal hetzelfde.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Suriboy777; 22-05-10 om 13:27. |
|
|||
|
|||
Geachte meder iPc'ers!
Ik wil graag een telefoon van marktplaats kopen, maar ik wil graag weten wat ik dan allemaal moet testen. Ik heb al opgeschreven: 1. iPhone in de laptop stoppen en kijken of iTunes hem als iPhone herkent. 2. Kijken naar enig cosmetische schade. 3. Kijken of de pakbon geldig is. (Iemand tips over hoe je dat kan zien?) 4. Kijken bij informatie of het geheugen zoveel is als de man daadwerkelijk verteld. Iemand nog meer tips? |
|
|||
|
|||
jullie zeggen altijd persoonlijk gaan afhalen. en neem je laptop mee.. zijn jullie niet bang dat je daar aankomt en dat je laptop en je portemonee gejat word? zelf huiverig om via marktplaats te kopen. ebay durf ik nog wel. heb in het verleden wel spulletjes via marktplaats gekocht. maar dat waren kleine bedragen tot 50 euro. tot nu toe ging het goed.
|
|
|||
|
|||
Marktplaats.nl > Iphone prijslijst - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone
Dit klopt volgens mij ook niet helemaal, |
|
||||
|
||||
Het verbaasd me ook telkens weer dat mensen die zaken niet helemaal vertrouwen dan om foto's gaan vragen. Via Google kan je elke foto vinden die je maar wilt, dus ook iemand die je ingepakte lucht wil verkopen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Leuk, op Marktplaats is zelfs de 4G al te krijgen, bijna voor niks
Marktplaats.nl > Apple iPhone 4G 64GB Unlocked - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone |
|
|||
|
|||
|
Labels |
advertenties, bedrog, goedkope, iphone, oplichters??, valse |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|