//

Bedrieglijke iPhone verkoopsadvertienties

Bedrieglijke iPhone verkoopsadvertienties discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 NIET DOEN! Zoek maar op KVK-nummer. Via Google achter andere info gekomen: https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/...T=081768770000 Dezelfde Holding zit ook in tweedehandse auto's. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 21-05-10, 10:20
Robbb Robbb is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
NIET DOEN!

Zoek maar op KVK-nummer. Via Google achter andere info gekomen:
https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/...T=081768770000
Dezelfde Holding zit ook in tweedehandse auto's.

Hij schijnt uitgeschreven te zijn volgens bovenstaande site.

ja... dit gaan we niet doen...

heeft er iemand nog tips voor betrouwbare winkels/webshops? Voor losse toestellen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 21-05-10, 10:26
tomth tomth is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik ben op zoek naar nieuwe iPhone. 3GS, minimaal 16GB. Via marktplaats kwam ik op deze site. Het bedrijf is officieel, maar is die prijs erbij ook reëel denk je? Heb er namelijk niet echt ervaring mee, maar heb geen zin om te betalen maar niks te krijgen

Marktplaats.nl > aanbieding!: Apple iPhone 3Gs 32Gb Zwart&Wit - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone
  #123  
Oud 21-05-10, 10:34
jetje jetje is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: drachten
Berichten: 10
Standaard

Als iemand niet voor wat voor communicatie dan ook beschikbaar is behalve geld, NIET DOEN!!
Heren, en dames, kan iemand mij misschien beetje op weg helpen, ik ben klein beetje appeltjes fan (beetje maar hoor ) maar ik werk hard voor mijn geld, dus ik doe niet zomaar afstand van mijn verdiende euro's. Dus als ik iets koop wil ik er ook iets mee kunnen.
Als ik nou hier:

Mijn GSM Winkel :: Apple Iphone 3GS 16GB wit origineel fabrieks simlockvrij (neverlocked)

een iphone koop, zou er dan een nederlandse handleiding bij zitten, of iets in het duits of engels? Mijn talen zijn prima hoor, maar nl is toch iets handiger.
Of is dat helemaal niet zo nodig omdat ik 'em alleen maar aan mijn mac hoef te hangen?
Help??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomth Bekijk bericht
Ik ben op zoek naar nieuwe iPhone. 3GS, minimaal 16GB. Via marktplaats kwam ik op deze site. Het bedrijf is officieel, maar is die prijs erbij ook reëel denk je? Heb er namelijk niet echt ervaring mee, maar heb geen zin om te betalen maar niks te krijgen

Marktplaats.nl > aanbieding!: Apple iPhone 3Gs 32Gb Zwart&Wit - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone
belangrijk om te weten of het origineel (af fabriek) simlock vrij is of softwarematig is ge-unlocked
Schijnt wat uit te maken met updates en zo.
Ik probeer al een poosje met deze winkel te bellen, maar tot nu toe neemt niemand op...

Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-05-10 om 12:20. Reden: samevoegen
  #124  
Oud 21-05-10, 10:55
tomth tomth is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Ok, nja, het blijft vaag in de iPhone-wereld wat dat betreft als je het voor lage prijs als los toestel wil kopen. Ben onlangs voor €200,- opgelicht via een bericht op Marktplaats. Dus ik ben extra op m'n hoede nu. Via Marktplaats zijn er al twee adverteerders afgehaakt nadat ik begon over afhalen. En één had ik gevraagd om meerdere foto's maar de foto's die hij toen stuurde waren met ingesealde doos terwijl daarvoor alles los op tafel lag, die haakte dus ook af. Blijft erg moeilijk in ieder geval
  #125  
Oud 21-05-10, 11:22
jetje jetje is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: drachten
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jetje Bekijk bericht
belangrijk om te weten of het origineel (af fabriek) simlock vrij is of softwarematig is ge-unlocked
Schijnt wat uit te maken met updates en zo.
Ik probeer al een poosje met deze winkel te bellen, maar tot nu toe neemt niemand op...
Heb net contact met met de winkel in Hoogeveen gehad, en ze waarschuwden mij dat deze advertentie niet van hun is!!
Geen zaken mee doen dus, iemand heeft hun gegevens gebruikt. Ze zijn bezig de advertentie van marktplaats te halen.


gaat dus om de advertentie die op marktplaats staat, van een winkel in Hoogeveen.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-05-10 om 12:21. Reden: opnieuw samenvoegen
  #126  
Oud 21-05-10, 11:57
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jetje Bekijk bericht
gaat dus om de advertentie die op marktplaats staat, van een winkel in Hoogeveen.
Mijn advies naar jou toe: je wilt dus graag een _nieuwe_ 3GS.

Waarom kijk je niet bv bij de Phoneshop (ik heb geen belang hier). Ik zag net dat ze daar simlockvrije toestellen hebben. Deze zijn af-fabriek simlockvrij. Wel beetje duur als je los koopt, maar met een abootje moet bv toch wel lukken. Geen gedoe met bon/garantie/diefstal/ en what-so-ever.

Anders waarom ga je je niet ff in Belgie kijken.

Als je nog een beetje geduld hebt, kan je de nieuwe generatie Iphone halen. Je kan beter nu ff doorsparen en geschat rond de 600-700 neertellen (simlockvrij Belgie kopen, als alles goed zit) voor de nieuwste iphone, ipv nu de goedkoopste 3gs zoeken met alle gevaren van dien.

Laatst gewijzigd door Suriboy777; 21-05-10 om 12:00.
  #127  
Oud 21-05-10, 15:32
jetje jetje is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: drachten
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Mijn advies naar jou toe: je wilt dus graag een _nieuwe_ 3GS.

Waarom kijk je niet bv bij de Phoneshop (ik heb geen belang hier). Ik zag net dat ze daar simlockvrije toestellen hebben. Deze zijn af-fabriek simlockvrij. Wel beetje duur als je los koopt, maar met een abootje moet bv toch wel lukken. Geen gedoe met bon/garantie/diefstal/ en what-so-ever.

Anders waarom ga je je niet ff in Belgie kijken.

Als je nog een beetje geduld hebt, kan je de nieuwe generatie Iphone halen. Je kan beter nu ff doorsparen en geschat rond de 600-700 neertellen (simlockvrij Belgie kopen, als alles goed zit) voor de nieuwste iphone, ipv nu de goedkoopste 3gs zoeken met alle gevaren van dien.
België is nou niet direct bij mij (fryslan) om de hoek, 350 km vind ik een beetje veel om ff naar België te rijden da's voor mij geen optie...dus
Ik heb een sim only abb van vodafone, net verlengd voor een jaar, dus ik wil graag een simlockvrij toestel....
Tis wat!
Dus ik struin internet af, hoef ik niet naar de winkel. Bij T for Telecom zijn ze ook wel voor 740 euro. Maar het blijft een soort sport om een goeie prijs te vinden. toch?
bedankt voor je reactie.
Meer meningen?
Ciao
  #128  
Oud 21-05-10, 16:42
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

iPC zelf heeft ook een mooie te koop sectie op het forum.
Staat daar niks tussen?
  #129  
Oud 22-05-10, 02:33
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jetje Bekijk bericht
België is nou niet direct bij mij (fryslan) om de hoek, 350 km vind ik een beetje veel om ff naar België te rijden da's voor mij geen optie...dus
Ik heb een sim only abb van vodafone, net verlengd voor een jaar, dus ik wil graag een simlockvrij toestel....
Tis wat!
Dus ik struin internet af, hoef ik niet naar de winkel. Bij T for Telecom zijn ze ook wel voor 740 euro. Maar het blijft een soort sport om een goeie prijs te vinden. toch?
bedankt voor je reactie.
Meer meningen?
Ciao
Nogmaals, het is het overwegen waard om naar Belgie te gaan. Goedkoop met de trein een dagje "stappen" en et voila. Gelijk af-fabriek simlockvrij.
Geen gedoe hier.

Af en toe worden bijna nieuwe iphones verkocht op dit forum. FF maar een kijkje nemen.
  #130  
Oud 22-05-10, 08:40
tomth tomth is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Aan wat voor prijs moet ik denken in België dan als ik een 3GS 16GB of 32GB wil hebben?
  #131  
Oud 22-05-10, 08:47
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

679 euro voor de 32 gb versie.Prijs is volgens mij overal hetzelfde.
  #132  
Oud 22-05-10, 12:18
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomth Bekijk bericht
Aan wat voor prijs moet ik denken in België dan als ik een 3GS 16GB of 32GB wil hebben?
Belgie: Mobistar - iPhone3G S

Laatst gewijzigd door Suriboy777; 22-05-10 om 12:27.
  #133  
Oud 03-06-10, 15:01
iCupboard iCupboard is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 51
Standaard

Geachte meder iPc'ers!
Ik wil graag een telefoon van marktplaats kopen, maar ik wil graag weten wat ik dan allemaal moet testen.
Ik heb al opgeschreven:

1. iPhone in de laptop stoppen en kijken of iTunes hem als iPhone herkent.
2. Kijken naar enig cosmetische schade.
3. Kijken of de pakbon geldig is. (Iemand tips over hoe je dat kan zien?)
4. Kijken bij informatie of het geheugen zoveel is als de man daadwerkelijk verteld.


Iemand nog meer tips?
  #134  
Oud 09-06-10, 13:53
sweet sweet is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 76
Exclamation

jullie zeggen altijd persoonlijk gaan afhalen. en neem je laptop mee.. zijn jullie niet bang dat je daar aankomt en dat je laptop en je portemonee gejat word? zelf huiverig om via marktplaats te kopen. ebay durf ik nog wel. heb in het verleden wel spulletjes via marktplaats gekocht. maar dat waren kleine bedragen tot 50 euro. tot nu toe ging het goed.
  #135  
Oud 09-06-10, 19:33
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Marktplaats.nl > Iphone prijslijst - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone

Dit klopt volgens mij ook niet helemaal,
  #136  
Oud 10-06-10, 02:02
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Het verbaasd me ook telkens weer dat mensen die zaken niet helemaal vertrouwen dan om foto's gaan vragen. Via Google kan je elke foto vinden die je maar wilt, dus ook iemand die je ingepakte lucht wil verkopen.
  #137  
Oud 10-06-10, 17:02
partysnipes partysnipes is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: 010
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sweet Bekijk bericht
jullie zeggen altijd persoonlijk gaan afhalen. en neem je laptop mee.. zijn jullie niet bang dat je daar aankomt en dat je laptop en je portemonee gejat word? zelf huiverig om via marktplaats te kopen. ebay durf ik nog wel. heb in het verleden wel spulletjes via marktplaats gekocht. maar dat waren kleine bedragen tot 50 euro. tot nu toe ging het goed.
Hehehe...Ik ga ook noooit alleen, just to be sure...
  #138  
Oud 10-06-10, 17:05
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door partysnipes Bekijk bericht
Hehehe...Ik ga ook noooit alleen, just to be sure...
of laat igun zien op je ipod touch ofzo
  #139  
Oud 10-06-10, 17:39
1977koen 1977koen is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

Leuk, op Marktplaats is zelfs de 4G al te krijgen, bijna voor niks

Marktplaats.nl > Apple iPhone 4G 64GB Unlocked - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone
  #140  
Oud 12-06-10, 19:40
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Marktplaats.nl > Apple iPhone 3GS 32GB - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone


Right.
Reageren

Labels
advertenties, bedrog, goedkope, iphone, oplichters??, valse



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.