Bedrieglijke iPhone verkoopsadvertienties discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) nee, want het rekeningnummer stond niet eens op zijn factuur Bel anders ff naar de ING en leg het verhaal uit, dan kunnen ze de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nee, want het rekeningnummer stond niet eens op zijn factuur
Bel anders ff naar de ING en leg het verhaal uit, dan kunnen ze de rekening blokkeren vorodat er echt slachtoffers vallen. Gun het zo'n ventje gewoon niet! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zijn afhankelijk van buitenlandse leveranciers en je weet hoe het op dit moment is met de voorraad van de Iphone 4 neem ik aan. Dat is het risico als je afhankelijk bent van het buitenland, dan kan het nog wel even gaan duren... |
|
|||
|
|||
beste iphoneclub lezers
ik heb een advertentie gevonden op marktplaats voor een iphone 2g (uit amerika) en ik kan het krijgen voor 90euro (de zwarte behuizing zit los) en ik vroeg mij af is dat wel zo vertrouwbaar |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan je niet beter gewoon in Nederland een 2g kopen zodat je hem eerst kan zien? voor paar tientjes heb je er 1 die niet kapot is volgens mij. Ben eigenlijk wel benieuwd wat z'n 2g nog opleverd in goeie staat, als mijn iphone 4 binnen is gaat mijn 2g waarschijnlijk ook in de verkoop. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat me de laatste tijd is opgevallen is dat er vaak DOOSJES verkocht worden voor te wauwse prijzen, net nog op ebay gezien dat er 750 euro geboden werd voor een doosje van een iPhone 4.
De advertentie was zo opgesteld dat je er eerst overheen leest, maar als je goed gaat kijken, doen ze niet fout en staat er zelfs duidelijk dat het enkel om een doosje gaat. Maar de titel, foto en algemene opzet is zo bedrieglijk dat je op het eerste zicht werkelijk denk dat het om de telefoon gaat: eBay.be: iPhone 4 32GB schwarz Originalverpackung TOP! (object 280540607198 eindtijd 28-jul-10 20:24:43 CEST) Dit heb ik ook al voor iPad gezien ... schande, dus dames en heren, lees goed wat je koopt en als het te goed is om waar te zijn ... !!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zou dit eerlijk zijn?
Original Apple iPhone 4 Dockingstation Ladestation Dock - eBay, Dockingstations, Für Apple, Handy-Zubehör, Handy Organizer. (Eindtijd 26-aug-10 11:41:47 CEST) bedankt voor jullie moeite |
|
||||
|
||||
Marktplaats.nl > Iphone 4 16GB simlockvrij en geseald in doos + BON !!! - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone
Heb zojuist de aanbieder gebeld, hij sprak 1) gebrekking nederlands 2) Hij bied de iphone aan voor ver over de marktwaarde (ik heb een week terug dus 1ntje kunnen slijten voor 1000 euro! 3) Korting bij aanschaf meerdere iPhones (? dit is toch nergens voor nodig, ik kreeg 10 mails per dag toen mijn advertentie op marktplaats stond) 4) Toen ik vroeg waar de iphones vandaan kwamen beweerde hij: Overal uit Europa 5) Toen ik vroeg waar de bonnetjes van zijn, vroeg hij aan mij: eeehm.. hoe heette die winkeltjes ook alwee waar je ze kunt kopen?? Waaarop ik antwoorde: apple stores? Hij: jaa die ja. 6) Hij verkoopt de dozen gesealed, maar ze kunnen wle getest worden voor aankoop?? 7) Zijn telefoonnummer op marktplaats is een andere dan de telefoonnummer op het plaatje Aan de andere kant is hij al wel weer 4,5 jaar actief op marktplaats.. Ik vertrouw het niet... Wat is jullie mening, zou ik erheen moeten gaan om t te testen? (half uurtje met auto..) Laatst gewijzigd door hekimoglu; 11-08-10 om 15:53. |
|
|||
|
|||
Citaat:
*) Ga met iemand anders ff kijken *) Gewoon testen en anders weigeren. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mensen STAY AWAY als je deze tegenkomt. Het rammelt van alle kanten! |
|
|||
|
|||
Citaat:
De Iphone 4 past hier niet in! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Staat er ook bij: Kompatibel mit dem Iphone 4, Iphone 4G, Iphone 2G |
|
|||
|
|||
In dat geval zijn het zeer overjarige exemplaren en is de prijs logisch. Ik heb mijn 4 in de dock met een iPod Classic adapter. Past ook prima. In de 3Gs dock paste deze niet vanwege de ronding. Ik ging er van uit dat dit ook bij deze het geval was. Is tenslotte ook afgerond.
|
|
|||
|
|||
oke, bedankt voor jullie reacties, gewoon bestellen dus?
|
|
||||
|
||||
Deze is gewoon lachwekkend :
Marktplaats.nl > iphone 4 met GPS - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone |
|
|||
|
|||
haha idd
tis ook geen echte iPhone 4 zelfs |
|
|||
|
|||
ik vind er niks lolligs aan, kan je nagaan hoe het gesteld is met nederland
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
advertenties, bedrog, goedkope, iphone, oplichters??, valse |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|