//

iPhone 3GS KOPEN in Japan of Singapore

iPhone 3GS KOPEN in Japan of Singapore discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag, Ik wil graag een iPhone 3GS 32GB kopen, maar mijn vraag is waar ik dat het beste kan doen. Momenteel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-02-10, 17:20
Mathijs023 Mathijs023 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Exclamation iPhone 3GS KOPEN in Japan of Singapore

Hallo,

Ik heb een vraag,
Ik wil graag een iPhone 3GS 32GB kopen, maar mijn vraag is waar ik dat het beste kan doen.

Momenteel is m'n vader in Japan, dus ik kan vragen of hij er eentje wil meebrengen voor me, maar nu weet ik niet of ik dat wel moet doen;

Want volgende week ga ik op vakantie, en we stappen over in Singapore, met een tussenstop, genoeg tijd dus om iPhone te kopen, maar..

Waar is de iPhone 3GS 32GB het goedkoopst (Japan of Singapore) & zijn ze hetzelfde en werken ze in Nederland met Nederlands Menu ?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-10, 14:56
abecker abecker is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard en?

Hoi Matthijs, wat heb je uiteindelijk gedaan? Zit met zelfde vraag en wil begin augustus eentje in Singapore kopen die simlock vrij is...
  #3  
Oud 15-07-10, 17:15
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Moet je even naar Simlin Square gaan, daar heb ik hem ook gekocht. Factory simlockvrij voor een 16GB 3GS was rond de 500 Euro (December afgelopen jaar). Prijzen zijn daar nog niet echt naar beneden gegaan afgelopen paar maand.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 in Singapore Tqam iPhone algemeen 20 20-10-10 20:50
Iphone Singapore??? abecker Koopinformatie Rest van de wereld 11 25-09-10 18:02
Kan ik mijn Iphone 3GS in Japan gebruiken JA of NEE Peter210 iPhone algemeen 8 03-05-10 14:14
iPhone Kopen In Hong Kong/Singapore Joppuh Koopinformatie Rest van de wereld 17 28-10-09 12:49
iPhone kopen in Singapore rtenkroode Koopinformatie Rest van de wereld 0 14-07-09 14:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.