iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iVoordeel (.nl) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/58755-ivoordeel-nl.html)

Elvera 04-08-10 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timbo82 (Bericht 515368)
Ik heb zojuist mijn iPhone 3GS 32GB wit ontvangen! :D

Hopelijk volgen de wachtende mensen snel!

Leuk Timbo :d en lekker van alles uitproberen ;)

Timbo82 04-08-10 13:41

Precies! Ook moet ik mijn oude telefoon even zien te verkopen!

Elvera 04-08-10 13:42

Daar is marktplaats een goeie uitkomst voor ;)
Heb daar al verschillende telefoons verkocht.

Timbo82 04-08-10 13:43

Hij staat er al op! Ook al een gegadigde...

Nu even de nieuwe IOS erop en dan Jailbreaken!

Daantje86 04-08-10 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elvera (Bericht 515189)
@Daantje

Nou heb de afspraak gemaakt het tijdbestek van 16:15 tot 20:30 en dan maar hopen dat het na 17:30 is, maar dat hoor ik vanavond. En anders kan ik opnieuw een afspraak voor vrijdag of zaterdag maken.
Wat een gedoe of niet ;)

Haha leuk!!!!

Komt vast goed. De koerier belt je sowieso een klein kwartier van te voren. Dus dan kan je altijd dan zeggen dat je er binnen 5 min. ben ofzo.

Ik krijg zo'n voorgevoel dat ik inderdaad juridische stappen moet gaan ondernemen. Want het blijft wel érg stil nu :confused:

TollyWood 04-08-10 17:35

Iphone 3gs 16gb is geleverd en wachtende mensen heb geduld het komt allemaal wel goed

donbor 04-08-10 17:48

Vandaag door koerier gebeld, zaterdag komen ze em afleveren tussen 13u en 18u!
ik kan zelf helaas niet eerder :S maar na 13 werkdagen lijkt het nu toch helemaal goed te komen!! gaat om een zwarte 16gb :D ben benieuwd!!

Daantje86 04-08-10 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TollyWood (Bericht 515925)
.. het komt allemaal wel goed

Niet dus. :p

Wel fijn voor jou, enjoy!

@Elvera ennn?????? hihi
Laat je het wel nog even weten? :D

Daniel777 04-08-10 18:12

Bah,,, verdomme!
14:30 kwam de koerier langs, door een foutje, wat ik niet wil vermelden (schuld van iVoordeel), mocht de koerier mij de iPhone niet overhandigen. Nu moet ik er opnieuw 1 bestellen! En a.s. zaterdag ga ik al naar Spanje...
:mad::mad::mad:

Daantje86 04-08-10 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daniel777 (Bericht 515990)
Bah,,, verdomme!
14:30 kwam de koerier langs, door een foutje, wat ik niet wil vermelden (schuld van iVoordeel), mocht de koerier mij de iPhone niet overhandigen. Nu moet ik er opnieuw 1 bestellen! En a.s. zaterdag ga ik al naar Spanje...
:mad::mad::mad:

Balen zeg!!!! :(

Maar waarom wil je dat niet vermelden? Misschien kan het een ander helpen?

Zijn gewoon **** daar. :cool:

Elvera 04-08-10 18:38

@Daantje
Zeker laat ik het weten :)
Daniel777 als ze fouten hebben gemaakt moet je het juist vermelden. Het is een absurd bedrijf ze maken zoveeeeel fouten. Als ze zo doorgaan bestaan ze niet lang meer.

Daniel777 04-08-10 18:54

Nou, waar het op neerkomt is een stomme miscommunicatie en bepaalde onduidelijkheden op hun eigen website waar ik dus als consument de dupe van ben. Ik vind het ook echt belachelijk.
Staat de koerier voor je neus met een pakketje, 2 minuten later rijdt diegene weg met dat zelfde pakketje! Nou dan voel je je echt verrot! :eek:
Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst. Een uur later belde ik weer op voor een wijziging en die mevrouw vertelde mij vriendelijk dat ze het verhaal heeft gehoord en zij haar best doet om de bestelling zo snel mogelijk te behandelen en op te sturen naar de koerier.
Ik hoop maar dat ik hem morgen al binnen heb net als dirkiphone1 (zie pagina 14)

Daantje86 04-08-10 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daniel777 (Bericht 516052)
Nou, waar het op neerkomt is een stomme miscommunicatie en bepaalde onduidelijkheden op hun eigen website waar ik dus als consument de dupe van ben. Ik vind het ook echt belachelijk.

Kijk en dit is precies waar ze daar heel goed in zijn.
Maar ik ga het er niet bij laten zitten. Er zullen écht juridische stappen gaan volgen als ze niet voor vrijdag ochtend 20.00u hebben gereageerd. :)

SusanneSt 04-08-10 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TollyWood (Bericht 515925)
Iphone 3gs 16gb is geleverd en wachtende mensen heb geduld het komt allemaal wel goed

ja... alleen de zwarte 16G, dus dat schiet niet op als je een witte hebt besteld. De levertijd van de witte is nog steeds onbekend... Zit nu al bijna 3 weken te wachten..:(

donbor 04-08-10 19:58

tollywood is je beroep positiviteitsgoeroe ofzo? :P

TollyWood 04-08-10 22:59

haha..nee,ik heb ook lang moeten wachten,om precies te zijn 16 dagen....tussentijds heb ze 6x aan de lijn gehad zodat ze wat vaart erachter moeten zetten met wat stemverheffing ....anders wordt het een annulering aan mij zijde.Zodoende kreeg ik een belletje en mail dat de iPhone geleverd gaat worden. Tip:Blijven bellen,bellen en bellen kost nix

TollyWood 04-08-10 23:02

@SusanneSt, de zwarte en witte 16gb 3gs gaan uit de handel

Elvera 05-08-10 09:29

Inderdaad blijven bellen,mail etc op een gegeven moment als ik mn naam zei wisten ze gewoon al wie ik was ;)
Ook in heftige discussie geweest met vodafone... en het probleem bij hun neergelegd. Kreeg natuurlijk gelijk te horen uitverkocht! Als of ik me zo laat afschepen. Want die dag had i-voordeel 3x aan mij bevestigd dat de telefoon gewoon leverbaar was. Vodafone bleef volhouden van niet!
Overzicht van de site van i-voordeel naar vodafone gestuurd. Toen kreeg ik als antwoord dat het nog aangepast ging worden op de site dat de iPhone 3gs 8gb uitverkocht is. Ik weer terug gestuurd dat de mijne vanavond geleverd wordt :) Kwam geen reactie meer van vodafone whahah!

Vanavond tussen 18:40 en 20:40 wordt die gebracht *cheer* hopen dat er niks fout gaat ;) anders gaan we gewoon weer stalken haha!

to_Erik 05-08-10 11:35

Ivoordeel-Gate
 
Vandaag maar eens een mail naar Ivoordeel gestuurd om de afleverstatus op te vragen. Heb op 26 juli via hun site mijn Vodafone abo verlengd, maar een Iphone 3Gs 16 GB heb ik nog niet gezien! Hoezo 48 uurs levering??? Maar zo te zien op dit forum ben ik niet de enige!!

djpierre 05-08-10 11:46

Ik heb op 23-7 een Iphone 3Gs 16 GB met verlenging van Vodafone besteld.
Vandaag telefoontje gehad van de koerier. Morgen wordt hij bezorgd!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.