//

iVoordeel (.nl)

iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok mensen, heb mijn iphone dus binnen. werd netjes afgeleverd Net geactiveerd via Itunes en daarna via Wifi wat zitten spelen. Toen zette ik wifi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 25-06-10, 21:53
q-chiel q-chiel is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Bosschenhoofd
Berichten: 9
Standaard

Ok mensen, heb mijn iphone dus binnen. werd netjes afgeleverd
Net geactiveerd via Itunes en daarna via Wi-Fi wat zitten spelen.
Toen zette ik Wi-Fi uit en nu krijg ik geen verbinding meer (internet)
Kan iemand mij hiermee helpen?? Hij zegt steeds dat mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk is ??!! PDP id niet geaccepteerd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 25-06-10, 22:34
yoast.1957 yoast.1957 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Soesterberg
Berichten: 10
Standaard

Kijk bij instellingen of je het toestel in "vliegtuigmode" hebt gezet, dan kan je alleen via Wi-Fi contact maken en is internet uitgeschakeld. Zet de vliegtuigmodus uit en je kunt weer via de telefoon het internet op, als er een Wi-Fi netwerk in de buurt is kan je uiteraard ook daarop terecht, maar ook dan moet de vliegtuigmodus uitgeschakeld staan. De stand is makkelijk als je in het buitenland niet teveel kosten wilt maken door via GSM data verkeer te hebben.
__________________
Om te weten of je iets kunt, moet je het eerst proberen.
  #83  
Oud 25-06-10, 22:55
q-chiel q-chiel is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Bosschenhoofd
Berichten: 9
Standaard

Hey yoast, bedankt voor je reactie. Ben er ondertussen achtergekomen dat je de iPhone voor Vodafone datanetwerk handmatig moet instellen. Dus probleem opgelost...denk ik.

Laatst gewijzigd door q-chiel; 25-06-10 om 22:57.
  #84  
Oud 27-06-10, 22:22
keepasking keepasking is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb vorige week woensdagavond de 16gb versie besteld, maar ik heb op de bevestigingsmail na nog geen bericht van hun gehad. Weet iemand misschien hoelang dit duurt? Overigens heb ik gekozen voor nummerbehoud en ben bij "einddatum contract" uitgegaan van een maand, aangezien ik al contractvrij ben. Krijg ik de telefoon dan ook pas over een maand?? of sluiten ze me zo snel mogelijk aan???

En voordat mensen vragen waarom ik niet gewoon contact met ze zoek, dat heb ik gedaan, maar nog geen enkele reactie.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Gr.
  #85  
Oud 27-06-10, 22:42
q-chiel q-chiel is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Bosschenhoofd
Berichten: 9
Standaard

Mijn ervaring is dat ik snel reactie kreeg! Ik heb scan van contract en paspoort direct teruggestuurd en 's avonds was mijn contract al omgezet!! terwijl mijn huidige contract nog 6 maanden doorloopt!!
Afgelopen vrijdag netjes mij Iphone ontvangen op afgesproken tijdstip.
Al met al binnen 10 dagen alles geregeld
  #86  
Oud 27-06-10, 22:51
keepasking keepasking is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Ok, noujah ik wacht het dan maar af en hopelijk krijg ik morgen bericht.
  #87  
Oud 29-06-10, 12:28
ravin78 ravin78 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb 25 juni mijn iPhone besteld en ik krijg hem vijdag 2 juli bezorgd.
Eigenlijk 1 juli maar dan kan ik niet.
Geen klachten over deze site. Netjes gehandeld en ban netjes gebeld door koeriersbedrijf om een afspraak te maken voor bezorging. Ze komen zelfs in de avonduren tot 20.30 uur.

Een absolute aanrader.
  #88  
Oud 01-07-10, 16:38
keepasking keepasking is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb 23 Juni mijn iphone besteld en zou hem vandaag bezorgd krijgen, maar op de een of andere manier is de bezorgster mijn adres op de route vergeten. Om 12 uur zat deze mevrouw nog doodleuk met mij aan de telefoon dat ze hier al om 3 uur kon zijn met het pakket. Na lang wachten kwam er niks, totdat er werd gebeld. De vrouw begon een heel verhaal over hoe erg ze het vond en dat ze weer snel terug moest zijn in den bosch en het betreffende pakket dus niet meer kon leveren. Dus de bezorgkwaliteiten die in bericht hiervoor worden gegeven over de bezorging in de avonduren mag men gerust in de wind slaan. Nu zal het waarschijnlijk pas maandag worden voordat het pakket binnen is.

Als dit bedrijf in plaats van "mij" 3 mails stuurt en 2 keer belt nu eens hun "eigen" personeel inlicht over waar en hoe laat ze ergens moeten zijn, dan zou iedereen beter af zijn.

Een ABSOLUTE AFRADER!


Gr.

Laatst gewijzigd door keepasking; 01-07-10 om 17:43.
  #89  
Oud 01-07-10, 19:48
bennieb0y bennieb0y is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

ivoordeel.nl is een U constructie van vodafone. Door niet rechtstreeks iphones via vodafone.nl te verkopen hopen ze lastige procedures en eventuele rechtzaken van t-mobile te ontwijken. Als je een beetje het nieuws volgt is dit allemaal terug te vinden!! Dus volkomen veilig om daar een iphone te bestellen!
  #90  
Oud 01-07-10, 20:03
keepasking keepasking is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Veilig wel, snel niet.
  #91  
Oud 01-07-10, 20:14
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Waarom eigenlijk nog kiezen voor een iPhone 3Gs? In veel gevallen ben je (bijna) net zo goedkoop/duur uit als je de iPhone los besteld vanuit de UK en dan een voordelig SIM-only abonnement er in prikt.
__________________
Appels met peren vergelijken
  #92  
Oud 01-07-10, 20:49
yoast.1957 yoast.1957 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Soesterberg
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabulaus Bekijk bericht
Waarom eigenlijk nog kiezen voor een iPhone 3Gs? In veel gevallen ben je (bijna) net zo goedkoop/duur uit als je de iPhone los besteld vanuit de UK en dan een voordelig SIM-only abonnement er in prikt.
Dat is niet altijd het geval, ik heb een bundel bij Vodafone en betaal daar al jaren 27,50 per maand voor incl. onbeperkt internet. Dit abonnement heb ik verlengd en hoef slechts € 29,- bij te betalen voor een nieuwe iPhone 3 GS incl. 4.0 software. Natuurlijk is het geen goedkoop abonnement, maar ik heb voor hetzelfde geld wel een nieuwe iPhone en ben daar heel erg blij mee.
  #93  
Oud 01-07-10, 20:57
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

In het geval van verlenging is dit inderdaad een ander verhaal, en natuurlijk ook wanneer je zeer weinig belminuten/SMS'jes gebruikt. Maar bij een nieuw af te sluiten abonnement zijn de verschillen m.i. nihil.
  #94  
Oud 02-07-10, 11:38
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yoast.1957 Bekijk bericht
Dat is niet altijd het geval, ik heb een bundel bij Vodafone en betaal daar al jaren 27,50 per maand voor incl. onbeperkt internet. Dit abonnement heb ik verlengd en hoef slechts € 29,- bij te betalen voor een nieuwe iPhone 3 GS incl. 4.0 software. Natuurlijk is het geen goedkoop abonnement, maar ik heb voor hetzelfde geld wel een nieuwe iPhone en ben daar heel erg blij mee.
Zoho, zelfs inclusief 4.0 software!! Software upgrades zijn gratis voor de iPhone...
  #95  
Oud 05-07-10, 08:50
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Gisteravond m'n bestelling voor een 16GB 3GS Wit geplaatst, ben zeer benieuwd waarneer ik hem heb!
  #96  
Oud 06-07-10, 18:42
keepasking keepasking is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Vandaag de telefoon ontvangen, ben zeer tevreden. Ik moet alleen wel tot 24 juli wachten, want dan is de vodafone simkaart pas geactiveerd. Ik gebruik nu nog mijn oude sim met een hi Sim only 9,95 abonnement. Nu is mijn vraag, loop ik een enorm risico op hoge kosten door gebruik te maken van internet via Wi-Fi? want ik zit thuis op een draadloos netwerk, maar wat nou als die verbinding verbroken word?

Laatst gewijzigd door keepasking; 06-07-10 om 21:25.
  #97  
Oud 07-07-10, 19:07
EuroDJ EuroDJ is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Maandag erachter gekomen dat mijn Vodafone abbo 2 weken geleden af liep , dus gelijk de klantenservice gebeld om te vragen of ik in aanmerking kwam voor een nieuw toestel.
Volgens het meisje dat ik sprak was dat inderdaad het geval , dus we spraken af dat als ik mijn abbo zou verlengen , ik een 16GB 3GS Zwart zou krijgen.
Ze zou mij daar s'middags over terug bellen voor bevestiging , en mij track & trace codes emailen.
Echter , s'avonds had ik nog steeds geen telefoontje gehad en ook geen email.

Dus Dinsdag maar weer de Vodafone klantenservice gebeld om te vragen hoe het nu zat.
Na zo'n beetje het halve gebouw aan de lijn gehad te hebben geloof ik , bleek dat er niets van een bestelling of verlenging in hun computers stond.
Waarschijnlijk was er dus iets fout gegaan...

Uit frustratie eigenlijk dan maar via Vodafone's eigen website een verlenging van abbo + 16GB 3GS Zwart aangevraagd.
De lijst die ik online moest invullen bleek die van iVoordeel te zijn.
Na het invullen kreeg ik keurig een bevestigingsmailtje.
Sindsdien heb ik (nog) niets meer van ze gehoord.

Ik ben dus benieuwd wanneer ik wat hoor en wanneer ik 'm binnen krijg.
  #98  
Oud 07-07-10, 21:02
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Hier hetzelfde qua mails. Zondagavond bevestigingsmail gehad, verder nog niks gehoord.
  #99  
Oud 08-07-10, 11:57
mhollink mhollink is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 20
Standaard

Tip je kan beter naar de klantenservice van Vodafone bellen. Dan gaat de bestelling veel sneller.
  #100  
Oud 09-07-10, 08:51
sicajess sicajess is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 35
Standaard

Dinsdag in de Vodafone shop mijn iPhone besteld, meneer vertelde mij dat ik binnen 2 dagen mijn iPhone binnen zou hebben. Het is nu vrijdag en heb nog niets van iVoordeel gehoord

Straks maar even bellen met de Vodafone Klantenservice. Zou mijn iPhone toch graag willen hebben voordat ik op vakantie ga.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand ervaring met ivoordeel.nl antwan iPhone algemeen 0 14-09-10 12:02
verlengen met ivoordeel op vodafone olgrr Koopinformatie Nederland 0 23-05-10 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.