//

iVoordeel (.nl)

iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door NK1 Woensdag komt de koerier Da's toch wel snel! Vandaag is alles keurig afgeleverd Wat een gaaf ding!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #461  
Oud 13-10-10, 21:56
NK1 NK1 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NK1 Bekijk bericht
Woensdag komt de koerier Da's toch wel snel!
Vandaag is alles keurig afgeleverd Wat een gaaf ding!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 27-10-10, 13:03
Wemper Wemper is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Nu 10 weken later heb ik eindelijk mijn iphone terug (vorige week woensdag). Ik zal nog even berichten hoe het na mijn laatste post is verlopen.

Wederom meerdere malen gebeld en gevraagd naar leidinggevende. Niet aanwezig, stond op prioriteitenlijst en die waren ze aan het behandelen.
Hierna was ik zo boos dat ik een uitgebreid bericht heb geplaatst op het Radar forum.
Nog geen uur na plaatsing wordt ik door een 020 nummer gebeld. Xlvoordeel. Dat "hij" naar mijn toestel aan het kijken was maar de stof niet kon ontdekken. Hij zou de telefoon met UPS retourzenden en als te gemoet komen krijg ik een IRIS-bon ter waarde van 50 euro.

Nu heb ik eindelijk mijn telefoon weer terug. Ik heb direct gekeken of ik de stofdeeltjes nog kon traceren. Helaas was dat het geval. Zij waren duidelijk te zien op mijn scherm (speciaal ervoor even op zwart gezet).

Nu heb ik net met Apple gebeld en gevraagd: wat nu? Hoe kan ik dit oplossen?
Werd mij verteld dat ik dat maar met mijn provider of leverancier op moet lossen.

Ik kan jullie een ding vertellen: Ik stuur hem NOOIT meer naar Xlvoordeel terug tenzij het apparaat NIET correct meer werkt of alle mankementen duidelijk zichtbaar zijn. Ik leef nog liever dan met stof onder mn scherm en een goed werkende iphone dan zonder telefoon!!

Good luck iedereen en voor iedereen waarbij het wel goed is gegaan!! Tot en met de levering enz gaat het goed maar zodra er zich een defect voordoet, ga naar een apple service punt of wat dan ook!!
  #463  
Oud 27-10-10, 15:37
to_Erik's schermafbeelding
to_Erik to_Erik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar to_Erik
Standaard

Nou Wemper.... dan ga ik inderdaad mijn hart vasthouden!!! Ik heb maandag mijn Iphone teruggestuurd omdat de home knop niet werkt. Kwam niet meer in het hoofdmenu terug. Soms werkte hij wel, maar merendeels niet. Zeer frustrerend kan ik je vertellen.
Gemaild met XLvoordeel of ze een oplossing hadden. Niet zo 1,2,3, maar moest hem opsturen en dan zou ik hem met 2 - 4 weken weer terug hebben. Maar dan wel goed werkend.
Ik ga ervan uit dat dat ook gaat gebeuren.
We wachten het af.
  #464  
Oud 29-10-10, 15:13
dingess dingess is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Nadat ik 6 weken geleden mijn defecte Iphone terug heb gestuurd heb ik ein-de-lijk een nieuwe ontvangen waarvan de microfoon wél werkt. He he, het heeft lang moeten duren, maar eind goed al goed. Toch zou ik geen tweede keer iets bij I-voordeel bestellen. Als je een defecte iPhone krijgt en deze terug moet sturen duurt het gewoon veel te lang voordat je weer één hebt en voordat je iets hoort. Zelf bellen met de klantenservice heeft weinig zin, ze beloven allerlei dingen maar komen die niet na. Het enige wat dan helpt is het oefenen van een giet-ijzeren geduld en een oude back-up telefoon ;-)
  #465  
Oud 01-11-10, 02:51
Santiago's schermafbeelding
Santiago Santiago is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 51
Standaard

Destijds wou ik een iPhone 4 bestellen bij XLvoordeel, maar door het ontbreken van zakelijke abonnementen had ik er niks aan. Verder wel snel een vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad. Achteraf wel blij dat ik er niks besteld heb, wegens klantenservice.
  #466  
Oud 04-11-10, 16:20
Wemper Wemper is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Mijn probleem met stof onder mijn scherm wordt alleen nog maar erger.
Er zit nu meer stof onder dan een aantal weken geleden en dat terwijl ik hem in een hoesje heb zitten dat beide zijkanten en de onderkant afsluit. Nu is het stof overduidelijk zichtbaar.

Helaas heeft een medewerker van XL voordeel mij vertelt dat de vorige keer het stof niet zichtbaar was en heb ik (tot mijn spijt) genoegen genomen met het retour zenden van mijn Iphone en een Iris cheque van 50 euro (overigens ook niet op tijd ontvangen)

Na mijn vorige contact, heb ik besloten om het nogmaals bij Apple te proberen. Heb contact opgenomen met Apple... Wederom geen resultaat.

Omdat ik via een andere partij aan mijn Iphone gekomen (via Tmoblie wordt het allemaal stukken en stukken beter geregeld) ben kunnen zij niks voor mij betekenen. Het moet allemaal via mijn provider (in dit geval XL voordeel/ Vodafone) geregeld worden.
Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en wil het liefste af van mijn Iphone en Vodafone/XL Voordeel.

Het enige voordeel dat deze Iphone heeft is dat hij het tenminste nog doet. Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het plezier is me totaal ontnomen en heb ook eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in een van de bovengenoemde partijen!!

Laatst gewijzigd door Wemper; 04-11-10 om 16:22.
  #467  
Oud 04-11-10, 16:50
Twinky Twinky is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

@Wemper: heb je ook verzekering?
  #468  
Oud 04-11-10, 17:30
Wemper Wemper is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Nee helaas niet maar het valt dus (bevestiging gekregen) onder de garantie van Apple mits de telefoon niet zichtbaar is open gemaakt. Ik heb met een officiële Apple Authorised Service Providers contact opgenomen en die hebben mij een sprankje hoop gegeven. Zij vertelde mij dat als ik de telefoon opstuur en hij is niet open gemaakt, dit onder de garantie valt en ik binnen twee weken een nieuwe zou kunnen krijgen. Zij repareren niet, maken hem niet open maar bestellen een nieuwe voor me.

Kijk dat is eindelijk eens iets waar ik wat mee kan.
  #469  
Oud 04-11-10, 17:38
Twinky Twinky is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wemper Bekijk bericht
Nee helaas niet maar het valt dus (bevestiging gekregen) onder de garantie van Apple mits de telefoon niet zichtbaar is open gemaakt. Ik heb met een officiële Apple Authorised Service Providers contact opgenomen en die hebben mij een sprankje hoop gegeven. Zij vertelde mij dat als ik de telefoon opstuur en hij is niet open gemaakt, dit onder de garantie valt en ik binnen twee weken een nieuwe zou kunnen krijgen. Zij repareren niet, maken hem niet open maar bestellen een nieuwe voor me.

Kijk dat is eindelijk eens iets waar ik wat mee kan.
Dat klinkt goed! Dan hoef je niet via iVoordeel. En heb je een vvvbon gratis
Ik hoop dat het lukt en goed afloopt...
  #470  
Oud 01-12-10, 22:13
jbos jbos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik heb een probleem met mijn lader, als ik deze in de iphone plug dan is de kalibratie van mijn scherm weg. Druk je ergens halverwege op het scherm, reageert ie op de onderste iconen op mijn scherm..

Heb gister gemaild, ben benieuwd of ik snel een reactie krijg. Vind het wel een beetje jammer dat ik ze niet gewoon even kan bellen :S
  #471  
Oud 03-12-10, 19:38
to_Erik's schermafbeelding
to_Erik to_Erik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar to_Erik
Standaard

6 weken geleden heb ik mijn Iphone aan XLvoordeel teruggestuurd ter reparatie. Na regelmatig heen en weer gemail met de klantenservice, is mij afgelopen maandag toegezegd dat ik een nieuwe Iphone zou krijgen. Helaas.... Tot op de dag van vandaag nog geen Iphone ontvangen. Via het forum van Tros Radar heb ik begrepen dat ik niet de enige ben die een nieuwe telefoon zou ontvangen en deze nog niet heeft gekregen. Ik begin een beetje het vermoeden te krijgen dat we aan het lijntje worden gehouden. Ik ben benieuwd of er nog meerdere mensen zijn die dezelfde ervaring hebben met XLvoordeel.
  #472  
Oud 06-12-10, 17:41
jbos jbos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik krijg een nieuwe lader van ivoordeel
Prima geregeld!
  #473  
Oud 09-12-10, 23:30
Daantje86 Daantje86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Het blijft een Kutbedrijf met hoofdletter K zie ik wel. Oplichters zijn het. *paar pagina's terug staat mijn hele uitleg
  #474  
Oud 10-12-10, 00:37
jbos jbos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Lijkt me onzin, mijn probleem is binnen een week afgehandeld. Nog geen week geleden.
  #475  
Oud 10-12-10, 09:15
Daantje86 Daantje86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jbos Bekijk bericht
Lijkt me onzin, mijn probleem is binnen een week afgehandeld. Nog geen week geleden.
Als je het tegen mij had: ik ben het levende bewijs ;-)

En zo te lezen gaat het bij veel meer mensen mis...

Weet je wat het is? Mensen met vervelende ervaringen worden altijd door de mensen met de goede ervaringen als "zeur" gezien. Als deze zich eens zouden verplaatsen .... ;-)
  #476  
Oud 10-12-10, 10:09
to_Erik's schermafbeelding
to_Erik to_Erik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar to_Erik
Standaard

@jbos:
Ik denk dat je een van de weinige gelukkigen (zo niet de enige) bent bij wie binnen een week het probleem opgelost is.

Ik heb 6 weken moeten wachten tot XLVoordeel uiteindelijk besloten heeft een nieuw toestel toe te sturen. Alle ervaringen lezend op dit forum en op het forum van Tros Radar, ben ik niet de enige die deze ellende heeft meegemaakt.
Afgelopen dinsdag heb ik dan uiteindelijk mijn nieuwe Iphone ontvangen. Ik hoop dat deze niet stuk gaat en ik niet nog een keer deze ellende door moet met XLVoordeel. Maar goed... Positief blijven!!!!
  #477  
Oud 15-12-10, 21:29
jobsss jobsss is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Thumbs down Slechte service..

3 weken geleden mijn iphone4 retour gestuurd naar xlvoordeel of beter "xlnadeel" ivm het niet willen activeren. Het toestel was dus niet sim-lock vrij. Ik zou binnen 2 tot 4 weken een werkend toestel ontvangen werd mij toegezegd.

Kreeg dus gister een mail met daarin de boodschap dat ze hem weer retour gezonden hebben en dat ik maar met apple op moest lossen.

Ze leveren dus een niet werkend toestel en zijn niet aansprakelijk voor garantie. Lijkt me een beetje de omgekeerde wereld.

Ik zal aansturen op ontbinding van het contract, deze mensen gun ik hun omzet niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand ervaring met ivoordeel.nl antwan iPhone algemeen 0 14-09-10 13:02
verlengen met ivoordeel op vodafone olgrr Koopinformatie Nederland 0 23-05-10 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.