iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pAniC Wat voor verschil zit er tussen de /A en de /B? Simlock en simlockvrij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je hebt toch een simlockvrije Iphone nou?
Maakt toch niet uit uit welk land ze komen. |
|
|||
|
|||
Nee inderdaad. Als /B simlockvrij is dan is het goed. Alleen maak ik me zorgen over dat de iPhone niet gesealed was toen hij werd bezorgd. Wat zal ik doen? Ik heb al een mail gestuurd naar XL-Voordeel hoe dit kan, en verwacht z.s.m. antwoord.
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of en hoe je kunt controleren of je misschien een gebruikt toestel gekregen hebt.Misschien weten de geleerden van dit forum dat wel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de koerier de doos open laten maken om te checken of het doosje van de iPhone wel gesealed was..... Dat heeft hij netjes gedaan. Pas toen ik zag dat het doosje gesealed was heb ik hem laten gaan |
|
|||
|
|||
Ik had dat ook gevraagd aan de koerier maar zoals je een paar berichten terug kunt lezen mocht dat niet. Dus de hele zooi geweigerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wel erg raar allemaal. Ik heb in ieder geval een mail gestuurd. Hoop zo spoedig mogelijk een antwoord. Wil toch wel horen waarom dit zo is. Als je ergens voor tekent dan moet het toch wel goed zijn anders kan er net zo goed i.p.v. een iPhone iets anders inzitten..
Ik had nog aan de koerier gevraagd of de doos geopend mocht worden voordat ik tekende, maar dat mocht niet.. Laatst gewijzigd door pAniC; 22-08-10 om 13:40. |
|
|||
|
|||
Klopt maar ik wil daarmee aangeven dat niet elke koerier het doosje open laat maken om dat te controleren.En als je al lang wacht op je Iphone kan ik me een klein beetje voorstellen dat je dan toch je handtekening zet om vervolgens het doosje open te maken.Dat kan dus te laat zijn zoals ik al in meerdere gevallen gelezen heb.Ik was ondertussen al voorzien van een foon dus ik kan makkelijk praten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een site gevonden waar ik dezelfde IPhone te koop zie aangeboden. Deze heeft hetzelfde modelnummer als ik, namelijk MC134T/B. Deze is factory unlocked: dus fabriekssimlock vrij!
Hier is de site: Inpera / APPLE iPhone 3G S 32GB white(vit) (factory unlocked) operatörsfri, olåst. |
|
|||
|
|||
Die link laat toch een heel ander modelnummer zien dan die jij hebt?
(MC134T/B) |
|
|||
|
|||
Nee, dat is hetzelfde modelnummer toch? MC134T/B?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iemand ervaring met ivoordeel.nl | antwan | iPhone algemeen | 0 | 14-09-10 13:02 |
verlengen met ivoordeel op vodafone | olgrr | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-05-10 17:37 |
|
|