iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thirs. Vraagje tussendoor; Iemand die nog meer last heeft van opeens spontane BTW kosten? Wat bedoel je met die vraag? Trouwens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat bedoel je met die vraag? Trouwens vandaag tevergeefs zitten wachten op de koerier. Volgens de planning heeft hij een ongeval gehad en is daarom mijn iphone niet geleverd.een verhaal wat uiteraard niet te controleren is door mij. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou, precies zoals ik het zeg.
Ik keek m'n factuur na laatst, zag ik stom verbaasd dat er opeens 29,64 ipv de beloofde 23 euro is afgeschreven terwijl op iVoordeel staat aangegeven dat de prijzen incl BTW zijn? Beetje zeer raar verhaal als je het mij vraagt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Corne, ga je ook vragen over of de Iphone bij het ongeval schade heeft opgelopen? Hoe ga je dat oplossen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht. Ik heb nog niets gehoord over een nieuwe afspraak.Maar natuurlijk ga ik er eigenlijk vanuit dat mochten de goederen beschadigd zijn dat ze daar vervanging voor krijgen.Ik weet ook niet hoeveel een ingepakte iphone kan hebben voor wat betreft schokken en dergelijke. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn Iphone wordt tussen 12.15 en 16.15 afgeleverd. Ik ga in ieder geval wel vragen hoe het zit met de conditie van het toestel i.v.m. het ongeval dat hij heeft gehad.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij is de status van het pakketje nog steeds onderweg.En daarom kunnen ze blijkbaar nog geen nieuwe afspraak maken. Straks nog maar eens bellen hoe het nu verder gaat.Ik heb geen zin om er drie dagen voor thuis te blijven. |
|
|||
|
|||
Ik ga wel vragen hoe het zit met de conditie van de IPhone.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hallo, heb jij inmiddels al een iPhone binnen? ik lees dat er veel mensen wachten en was benieuwd. Wil er n.l. zelf ook nog 1 bestellen. |
|
|||
|
|||
Me IPhone zou tussen 12.15 en 16.15 uur komen. Tot nu toe nog niks gekregen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat een waardeloze koeriersdienst gebruiken ze daar bij I-Voordeel. Ik zit zelf ook in het transport en ik weet dat als wij onze klanten zo zouden behandelen we snel zonder klanten zouden zitten. |
|
|||
|
|||
Ach...
Aan het lijntje houden zijn ze héél goed in. Ik heb maar wéér eens een mail gestuurd. En er zijn andere stappen bezig maar die houd ik voor me tot het officieel is. whehe |
|
|||
|
|||
Vandaag is me IPhone niet gekomen. Heb net gebeld met Online Pakket Dienst voor een half uur en ze zeiden dat me IPhone nog steeds ergens op het hoofdkantoor op een tafel ligt en niet is meegekomen door de koerier. Dus ben de hele dag voor niks thuisgebleven en gister ook. Nu afspraak gemaakt voor zaterdag tussen 13.15 en 17.30 uur.
Het mooie is nog dat als dan de koerier niet op komt dagen, me order gelijk wordt geannuleerd door hun systeem, omdat het systeem geen wijzigingen kan doorvoeren. Bar en bar slechte service dus.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
FF update.Grote kans dat ik pas na het weekend een nieuwe afspraak kan maken.Pakketje staat nog steeds vast werd mij net verteld.
Word tijd dat ze eens met een andere koeriersdienst zaken gaan doen lijkt mij.Of misschien is het geen toeval dat beide bedrijven gevestigd zijn inDen Bosch en dat je als je net een afspraak gemaakt met die pakketdienst een email krijgt die verzonden is vanaf X-voordeel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iemand ervaring met ivoordeel.nl | antwan | iPhone algemeen | 0 | 14-09-10 13:02 |
verlengen met ivoordeel op vodafone | olgrr | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-05-10 17:37 |
|
|