iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pAniC Maar zal ik niet moeten wachten op de mail van XL-Voordeel over de niet gesealede doos? Wat vind je wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#421
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#422
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil wel wachten tot morgen. Denk dat ik er nog eventjes over slaap, morgen dan de klantenservice bellen en antwoord krijgen op me mail. |
#423
|
|||
|
|||
Vandaag XL-Voordeel gebeld en het bleek normaal te zijn dat het doosje niet gesealed is. Daarna gelijk geprobeerd met SIM kaart en het werkte. Heb ter bevestiging nog een mailtje gestuurd met of het normaal is dat de IPhones die XL-Voordeel verstuurd niet gesealed zijn. Daarop kreeg ik dit mailtje terug:
Beste xxx, Onze toestellen zijn niet geseald, dus dit klopt. Met vriendelijke groet, Klantenservice XL Voordeel BV |
#424
|
|||
|
|||
Ik moet zeggen dat, na alle pagina's door te hebben gelezen, Xlvoordeel wel snel alles rond heeft....
afgelopen vrijdag bij de vodafone citypoint geweest, die me vriendelijk hebben geholpen. Zij hebben voor mij de Iphone 3Gs 8Gb besteld bij ivoordeel/xlvoordeel, nog 1 dag voordat ik officieel kon verlengen. Ze hadden ook maar even gebeld met hun administratie of dit geen probleem was. "Nee, totaal geen probleem. Ook niet via ivoordeel. Ze verwerken alles toch pas op maandag, dan kan meneer toch al verlengen" Ik heb gelijk 's avonds een mailtje naar ivoordeel gedaan hoe lang de aanvraag zou duren. Ik kreeg de mededeling dat ik eind van deze week gebeld zou worden door de koerier om een afspraak te maken. Op maandag avond j.l. om 7 uur ging de telefoon. De koerier belde op voor een afspraak. Was erg verrast, want ik had hier nog niet op gerekend. Ze konden het pakketje woensdag a.s. al leveren... Helaas dat ik de rest van de week niet in NL ben... de afspraak gemaakt voor volgende week.... dus eigenlijk binnen 2 werkdagen konden ze de iphone leveren! in tegenstelling tot al die andere verhalen.
__________________
using iphone OS is a big releave after using symbian S60.... Laatst gewijzigd door Arnold_NL; 24-08-10 om 14:30. |
#425
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#426
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#427
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#428
|
|||
|
|||
Dat klopt. Dat heb ik ook gehad, toen hadden ze me gebeld voor een afspraak. Toen zeiden ze dat dat de laatste poging is, omdat anders de order helemaal werd geannuleerd. Ze kunnen de status niet meer wijzigen in het systeem en dus betekende dat die poging er ook bijhoorde. Ik vond het erg absurd, maar ze konden er verder niks aan doen.
Laatst gewijzigd door pAniC; 24-08-10 om 20:11. |
#429
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ben inmiddels 2 weken verder en word nog steeds aan het lijntje gehouden. ach.... wat zij niet weten en ik wel is dat ze binnenkort voor gaas gaan |
#430
|
|||
|
|||
Hopelijk krijgen ze een prijs voor het beste bedrijf in 'het aan het lijntje houden van klanten'. Misschien leren ze er nog wat van in de toekomst
|
#431
|
|||
|
|||
Dat jij het niet allang geannuleerd hebt dat snap ik niet.Er lijden meer wegen naar een nieuwe iphone.
|
#432
|
|||
|
|||
|
#433
|
|||
|
|||
Ik ben echt in shock van jullie reacties. Ik had hem zoals eerder verteld na 12 dagen binnen. Geen problemen. Toestel doet het prima (ook een 32GB gekregen ipv 16GB). Ik heb blijkbaar wel erg veel geluk gehad.
Ik heb ooit eens online uggs besteld. De site die ze leverde was toen net online. Alles ging goed. Een half jaar later hoorde ik over de site bij radar. Ze zijn na 2 maanden nep-uggs gaan leveren en een paar maanden daarna zelfs helemaal niets. Door de grote vraag zijn er fouten gemaakt en is de webshop de afgrond in gegleden. Zou best eens kunnen dat het hierbij ook zo is. Hebben jullie al flink geklaagd bij Vodafone? Zij werken er immers toch mee samen. |
#434
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#435
|
|||
|
|||
Dan zal er inderdaad wel meteen een klacht door zijn gestuurd. Blijven klagen bij Vodafone want die doen er dus blijkbaar wel wat.
|
#436
|
|||
|
|||
Citaat:
Nogmaals ik ben voorgelogen zowel per telefoon als per mail. |
#437
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit deze erop en zit er geen overdreven luchtbelletjes of echt stof/zand onder dan kan je volgens mij uitgaan van een nieuwe. Je ziet trouwens op de achterkant ook al heel snel of deze gebruikt is. deze krast best snel vind ik. Het overgrote deel is wel te vreden, je hebt natuurlijk altijd wel een keer bij ieder online bedrijf / koeriersbedrijven waar er fouten kunnen voorkomen. Dit is voor die klanten die het betreft natuurlijk niet altijd even leuk. Die hoor je dan meestal als eerst. Bij de mensen waar geen problemen zijn melden dit vaak niet. Ik neem aan dat de problemen die zich hebben voorgedaan (hier in het forum) wel worden opgepakt en dat er een dalende lijn is. Ik kan mezelf als een tevreden klant beschouwen. De iphone werkt perfect en de aflevertijd was zoals ik die graag had gezien. Je maakt immers zelf de afspraak wanneer er geleverd wordt. Laatst gewijzigd door milcoi; 02-09-10 om 15:11. |
#438
|
|||
|
|||
Verzekering?
Ook ik heb een Iphone 3Gs besteld via ivoordeel.
Nu is mijn vraag, waar hebben jullie of laten jullie de Iphone verzekeren? Ik vind het namelijk wel een geruststellende gedachte als mijn Iphone verzekerd is, echter doen ze nogal moeilijk over Iphone toestellen uit het buitenland. Zojuist lees ik op de Vodafone website dat ik ook daar niks kan afsluiten aangezien ze geen Iphone toestellen aannemen via hun verzekering. Toen ik van de week in de Vodafone winkel was vertelde de verkoper mij dat dit wel kon aangezien ik nu al een verzekering heb lopen op mijn oude toestel en het gewoon een kwestie van omzetten was. Kan iemand mij hier verder mee helpen? Ik heb het ook al aan mijn verzekeringsagent voorgelegd maar daar krijg ik nog reactie van. Misschien dat jullie in de tussentijd een oplossing weten. |
#439
|
|||
|
|||
XLvoordeel/OPD (online Pakket Dienst)
Citaat:
alles netjes geregeld dacht ik zo, had een afspraak gemaakt voor 25/08 om de 3Gs af te laten leveren. Bleek ik net die datum niet te kunnen. De dag na het afspraaktelefoontje van de OPD teruggebeld, om de afspraak te verzetten naar de 30e. Dit was geen probleem. Nou, op de 30e kwam de koerier (helaas belde hij niet van te voren, maar ik was wel thuis). Alles goed, ID en pin pas laten controleren of de nummers klopten. Dit was goed. Nu alleen nog €0.01 pinnen... En wat bleek, die pinautomaat kon m'n pas voor geen mogelijkheid lezen. Magneetstrip te erg beschadigd. Terwijl ik die middag nog bij m'n bank had gepind. Dus pakketje ging weer mee terug, na meerdere keren te proberen te pinnen. De koerier zei dat dit wel vaker voorkwam en dat ik een nieuwe pas moest gaan aanvragen, leuk... voor een transactie van €0.01 een nieuwe pas aanvragen. Maar goed. De nieuwe pas was binnen, ikke bellen met OPD waarom ik niet werd gebeld voor de 2e afleverpoging. En nu word me doodleuk verteld dat ik de bestelling heb geannuleerd en dat het pakketje terug was gestuurd naar XLvoordeel/ivoordeel. Want dat was de procedure, na 2 afleverpogingen ging het retour afzender... ik kan wel tellen, maar ik heb geen 2 afleverpogingen gehad. Een afspraak verzetting is toch niet gelijk aan een afleverpoging? bij OPD wel, of het systeem van OPD kan niet omgaan met het verzetten van afspraken. Toen zakte me de broek werkelijk af. Ik moest maar even een nieuwe bestelling doen bij xlvoordeel luidde het antwoord van OPD (in ontzettend gebrekkig nederlands) Ik dan maar XLvoordeel bellen van hoe dit nu weer mogelijk was. Mijn bestelling stond dus wel bij hun in het systeem als geannuleerd en dat het retour zou komen. Maar was nog niet binnen bij hun. Ik heb een klacht gemaild naar de klantenservice xlvoordeel. met het hele verhaal. En geeist dat er z.s.m. een 3Gs mijn kant opgestuurd zou worden. Ik moet zeggen de klantenservice heeft gelijk een nieuwe order in het systeem gezet en door gestuurd naar OPD. Gewoon netjes afgehandeld door XLvoordeel. Ik zou dezelfde middag (02/09) nog worden teruggebeld voor de aflever afspraak. Dit werd ook netjes gedaan, en de persoon van de OPD meldde ook gelijk dat ze op zaterdag konden afleveren. En hij gaf me een tip om mail te sturen met mijn order nummer naarpd@onlinepakketdienst.nl Om de exacte aflevertijdstip door te mailen. Nog geen 2 uurtjes laten een mail terug gekregen met een iets nauwkeurigere tijdstip (tussen 15:15 en 17:15 i.p.v. 13:30 en 17:30) Op zaterdag 04/09 j.l. om 16:00u mocht ik m'n Iphone in ontvangst nemen van de koerier. Doos opengemaakt in bijzijn van de koerier. Netjes ingepakt zat een gesealde (italiaanse) Iphone 3Gs, met een korte handleiding van XLvoordeel hoe ik de iphone kon unlocken en instellen op het vodafone netwerk. Dus ben sinds 04/09 een tevreden gebruiker van een Iphone 3GS, en moet zeggen het is een complete andere UI dan ik gewent was bij m'n Nokia's. |
#440
|
|||
|
|||
Ook ik heb via i-voordeel een Iphone 3GS 16GB besteld. Vorige week besteld en gister in huis. Ziet er allemaal goed uit, werkt prima, koerier aan de deur was ook aardig relaxed, lekker creatief met zijn fototoestelletje in de weer . Maar ja, een vrij essentieel onderdeel van een telefoon is toch wel de mogelijkheid om zowel iets te horen via de luidspreker en iets te kunnen inspreken via de microfoon en laat de microfoon het nou net niet doen. Met bellen niet, voicerecorder niet en bij het opnemen van filmpjes ook niet. Erg vervelend. Heb vanmorgen de klantenservice gebeld en ze vertelde mij de telefoon terug te sturen. Óf de Iphone wordt gerepareerd, óf ik krijg een nieuwe. In principe niks aan de hand natuurlijk, maar vervolgens voegde ze eraan toe dat het 2 tot 4 weken kon gaan duren. Dat komt op mij een beetje als 'te lang' over. Maar gaat het nu écht zo lang duren of valt het wel wat mee. Iemand ervaring met het terugsturen van de Iphone en het vervolgens weer ontvangen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iemand ervaring met ivoordeel.nl | antwan | iPhone algemeen | 0 | 14-09-10 13:02 |
verlengen met ivoordeel op vodafone | olgrr | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-05-10 17:37 |
|
|