//

iVoordeel (.nl)

iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb I-voordeel zelf gebeld en gevraagd voor een compensatie, want dit gaat me een beetje tever. 20 Juli IPhone besteld en nu nog 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #381  
Oud 19-08-10, 19:18
pAniC pAniC is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Ik heb I-voordeel zelf gebeld en gevraagd voor een compensatie, want dit gaat me een beetje tever. 20 Juli IPhone besteld en nu nog 2 keer voor niks de hele dag thuis gebleven..
Ik moet morgen terugbellen voor het indienen van een klacht, met daarbij een mogelijke vergoeding.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 19-08-10, 19:21
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pAniC Bekijk bericht
Ik heb I-voordeel zelf gebeld en gevraagd voor een compensatie, want dit gaat me een beetje tever. 20 Juli IPhone besteld en nu nog 2 keer voor niks de hele dag thuis gebleven..
Ik moet morgen terugbellen voor het indienen van een klacht, met daarbij een mogelijke vergoeding.
Tegen mij zeiden ze dat ze niets konden betekenen voor mij omdat die afspraken niet via hun lopen.
Raar verhaal want ik doe zaken met hun en niet met die K.T koeriersdienst.
  #383  
Oud 19-08-10, 19:23
pAniC pAniC is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Dat is waar ja. Hopelijk morgen nieuwe informatie omtrent de vergoeding.

Wel gelijk zaterdag een 2e afspraak kunnen maken tussen 13.15 en 17.30 uur. Lukt net met een AJAX - RODA waar ik heenga.

Laatst gewijzigd door pAniC; 19-08-10 om 19:27.
  #384  
Oud 19-08-10, 19:35
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pAniC Bekijk bericht
Dat is waar ja. Hopelijk morgen nieuwe informatie omtrent de vergoeding.

Wel gelijk zaterdag een 2e afspraak kunnen maken tussen 13.15 en 17.30 uur. Lukt net met een AJAX - RODA waar ik heenga.
Jij kunt tenminste nog een afspraak maken....Ook al heb je daar natuurlijk net zoveel aan als ik als ze niks komen leveren.
Beetje zoekwerk gedaan op internet en die pakketdienst staat niet echt bekend als erg goed.
wel een ander nummer gevonden ipv dat dure 0900 nummer maar daar krijg ik geen gehoor op.

OPD (Online Pakket Dienst) van Reviva 0900 7386873 /073 624 90 90

Laatst gewijzigd door corne64; 20-08-10 om 12:12.
  #385  
Oud 20-08-10, 12:11
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Het begint nu echt een beetje vaag te worden.Vanmorgen gebeld met Vodafone met de vraag of ik alles zomaar kon annuleren.Het antwoord daarop was ja,en ze zouden een notitie maken over de manier waarop die pakketdienst met hun klanten omgaat. Nog geen 10 minuten daarna word ik gebeld door XL-voordeel met het verhaal dat ze de verlenging niet door konden voeren omdat er op onze twee abbo,s van vodafone een wachtwoord zat. Dat wachtwoord zit erop zodat ik en mijn vriendin de abbo,s samen konden wijzigen en dergelijke.Als ik dat wachtwoord even zou laten verwijderen zou alles in no time voor elkaar komen. Ik dus bellen met vodafone en bijna tegelijk dat ik dat doe word er op ons ander nummer weer gebeld door XL-voordeel met het verhaal dat alles nu wel geregeld is.
Toen heb ik dus gevraagd of ze mij de garantie konden geven dat ik ook daadwerkelijk morgen tussen 9 en 13 het pakketje zou ontvangen en het antwoord daarop was 100% ja.
Nu was ik dus van plan om alles af te zeggen mede omdat ik om 13.30 een afspraak heb met mensen om een gloednieuwe 3GS 16GB te komen halen die fabriekssimlockvrij is.
En omdat ik vind dat je je afspraken na moet komen gaat die afspraak dus gewoon door, omdat een mondelinge deal voor mij net zo bindend is als een schriftelijke.
De kans is nu dus groot dat ik vanaf morgenmiddag met twee van die fijne toestellen op de bank zit.Maar ik kan me ergere dingen voorstellen.
Word vervolgd dus.
Komt die van XL-voordeel morgen niet dan zeg ik alsnog de verlenging op.
  #386  
Oud 20-08-10, 16:36
pAniC pAniC is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Hmm, dus je hebt 2 IPhone's 3GS 16gb besteld bij XL-Voordeel?
En mij werd verteld door XL-Voordeel dat er maar 1 aflevermoment is op zaterdag en dat is van 13.15 tot 17.30..
  #387  
Oud 20-08-10, 16:57
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pAniC Bekijk bericht
Hmm, dus je hebt 2 IPhone's 3GS 16gb besteld bij XL-Voordeel?
En mij werd verteld door XL-Voordeel dat er maar 1 aflevermoment is op zaterdag en dat is van 13.15 tot 17.30..
Nee eentje had ik besteld.Die 16GB heb ik via een kennis gekocht gloednieuw in gesealde verpakking simlockvrij.Die ligt nu te synchroniseren aan mijn pc.
  #388  
Oud 20-08-10, 17:15
pAniC pAniC is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Nee eentje had ik besteld.Die 16GB heb ik via een kennis gekocht gloednieuw in gesealde verpakking simlockvrij.Die ligt nu te synchroniseren aan mijn pc.
OK. Die van mij wordt morgen tussen 13.15 en 17.30 uur afgeleverd, eindelijk!
Ik had nog gevraagd voor compensatie, omdat het zoooo lang duurde, maar kreeg het niet. Was al 100% zeker, maarja we weten nu onderhand wel dat XL-Voordeel hun klanten niks gunt. Kortom, bar en bar slecht bedrijf!

Corne, tegen mij zeiden ze dat er morgen maar 1 aflevermoment is en dat is tussen 13.15 en 17.30 uur. Hoe kan dat jij tussen 9 en 1 een afspraak heb? raar

Laatst gewijzigd door pAniC; 20-08-10 om 17:33.
  #389  
Oud 20-08-10, 19:07
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Dat ik het niet weet. Ik wacht maar af. Anders annuleer ik het gewoon.
  #390  
Oud 21-08-10, 11:52
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Net de koerier aan de deur gehad. Omdat ik wilde kijken of het echt om een simlockvrij toestel ging vroeg ik of ik de doos waarin hij zat(niet het iphone doosje zelf) open mocht maken omdat ik aan de hand van het modelnummer kan zien of het om een simlockvrij gaat of niet. Dat mocht niet. Ik mocht die doos pas open maken na het tekenen van het contract en ontvangstbevestiging.
En aangezien ik hier al wat verhalen gelezen heb van mensen die toch een niet simlockvrij toestel gekregen hadden en al weken op een ander toestel zitten te wachten heb ik de deal geannuleerd.
ik wil zien waar ik voor teken.
ik ga dus verder door het leven met mijn gisteren nieuwe gekochte 3GS 16GB.
  #391  
Oud 21-08-10, 13:59
pAniC pAniC is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Net de koerier aan de deur gehad. Omdat ik wilde kijken of het echt om een simlockvrij toestel ging vroeg ik of ik de doos waarin hij zat(niet het iphone doosje zelf) open mocht maken omdat ik aan de hand van het modelnummer kan zien of het om een simlockvrij gaat of niet. Dat mocht niet. Ik mocht die doos pas open maken na het tekenen van het contract en ontvangstbevestiging.
En aangezien ik hier al wat verhalen gelezen heb van mensen die toch een niet simlockvrij toestel gekregen hadden en al weken op een ander toestel zitten te wachten heb ik de deal geannuleerd.
ik wil zien waar ik voor teken.
ik ga dus verder door het leven met mijn gisteren nieuwe gekochte 3GS 16GB.
Ik denk dat ik straks over een paar uurtjes ook de koerier voor me deur heb staan. Ik wil sowiezo de 3GS 16gb dus ik denk dat ik em toch maar onderteken. Ik zal nog wel extra vragen over de mogelijk opgelopen schade die is gedaan tijdens het ongeval.
  #392  
Oud 21-08-10, 14:16
pAniC pAniC is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Corne, hoe kan je trouwens zien of de IPhone daadwerkelijk simlock vrij is?
  #393  
Oud 21-08-10, 17:21
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pAniC Bekijk bericht
Corne, hoe kan je trouwens zien of de IPhone daadwerkelijk simlock vrij is?
Aan het model nummer achterop de doos.Dat mag volgens mij niet eindigen met een A.Mijn nummer eindigt met een hoofdletter B. Is origineel een toestel van Orange Frankrijk.
Ik stuur je even een linkje via PB. Maar ik denk dat je die niet kunt bekijken zonder je eerst aan te melden op ons forum.
  #394  
Oud 21-08-10, 17:27
pAniC pAniC is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Thnx, ff snel uitprinten voordat de koerier langskomt. Als die nog langskomt voor 17.30 uur..
  #395  
Oud 21-08-10, 19:12
pAniC pAniC is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Heb uiteindelijk me IPhone gehad. Toch de 32gb ontvangen i.p.v. de 16gb. Toen ik het pakketje openmaakte, ontdekte ik dat de doos waarin de IPhone zit niet gesealed is. Is dit weleens vaker voorgekomen bij jullie?

Laatst gewijzigd door pAniC; 21-08-10 om 19:17.
  #396  
Oud 21-08-10, 19:30
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pAniC Bekijk bericht
Heb uiteindelijk me IPhone gehad. Toch de 32gb ontvangen i.p.v. de 16gb. Toen ik het pakketje openmaakte, ontdekte ik dat de doos waarin de IPhone zit niet gesealed is. Is dit weleens vaker voorgekomen bij jullie?
Dat is nou precies de reden dat ik vanmorgen het doosje wilde bekijken.
Voor hetzelfde geld zit je met een gebruikte.Is hij wel fabriekssimlockvrij?
  #397  
Oud 21-08-10, 19:32
pAniC pAniC is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Dat is nou precies de reden dat ik vanmorgen het doosje wilde bekijken.
Voor hetzelfde geld zit je met een gebruikte.Is hij wel fabriekssimlockvrij?
Vanaf de binnenkant ziet er alles nieuw uit, maar waarom niet gesealed? Heb net een mail naar XL-Voordeel gestuurd. Het is een Italiaanse Iphone met een /B modelnummer. Zegt dat iets?
  #398  
Oud 21-08-10, 19:34
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pAniC Bekijk bericht
Vanaf de binnenkant ziet er alles nieuw uit, maar waarom niet gesealed? Heb net een mail naar XL-Voordeel gestuurd. Het is een Italiaanse Iphone met een /B modelnummer. Zegt dat iets?
Ik had ook een B model. Heb je je simkaart er al ingestoken?
  #399  
Oud 21-08-10, 19:35
pAniC pAniC is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Ik had ook een B model. Heb je je simkaart er al ingestoken?
Nee, ik wacht nog eventjes. Ik ga nu naar Ajax dusja, komt wel vanavond.
  #400  
Oud 21-08-10, 20:12
pAniC pAniC is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pAniC Bekijk bericht
Nee, ik wacht nog eventjes. Ik ga nu naar Ajax dusja, komt wel vanavond.
Wat voor verschil zit er tussen de /A en de /B?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand ervaring met ivoordeel.nl antwan iPhone algemeen 0 14-09-10 13:02
verlengen met ivoordeel op vodafone olgrr Koopinformatie Nederland 0 23-05-10 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.