//

iVoordeel (.nl)

iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren bericht gekregen van XLVoordeel dat ze de iPhone4 i.c.m. een Vodafone abonnement op voorraad hadden. 's Middags nog even gebeld hoe dit precies zat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #441  
Oud 17-09-10, 16:02
REvanDijk REvanDijk is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nijkerk
Berichten: 2
Standaard

Gisteren bericht gekregen van XLVoordeel dat ze de iPhone4 i.c.m. een Vodafone abonnement op voorraad hadden. 's Middags nog even gebeld hoe dit precies zat met mijn huidige abonnement (waarvan het contract inmiddels een maand of 2 is afgelopen). Er werd direct opgenomen en mij het advies gegeven om bij nummerbehoud de einddatum contract op morgen (dus vandaag) te zetten. Dit gedaan, de iPhone4 besteld.
Nu werd ik zojuist gebeld door een onbekend nummer, over een afspraak voor het leveren! Hij kon morgen al geleverd worden, maar omdat ik zelf aan het werk ben, heb ik de levering voor maandag afgesproken tussen 16.15 en 20.30. Bij de levering moet ik de handtekening onder het nieuwe contract zetten en de €159,- voor de iPhone pinnen onder rembours. Levering lijkt dus snel zat te gaan!
Net nog even naar XLVoordeel gebeld, met de vraag of er wel een micro-sim bij geleverd wordt. De persoon die ik sprak moest vanwege drukte bijspringen, dus heeft mijn gegevens genoteerd en hier wordt ik nog over teruggebeld. Ben benieuwd, of ik maandag dan eindelijk mijn iPhone4 met Vodafone in huis heb! Hou jullie op de hoogte!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 18-09-10, 17:41
elektroshokk elektroshokk is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik heb nu mijn eerste telefoonrekening binnen, en hierop wordt 28,94 gerekend terwijl ik nog ruim binnen mijn bundel zit. De eerste 6 maanden zou dit toch 17,50 zijn?
  #443  
Oud 18-09-10, 19:01
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

ik weet niet of je rekening gehouden hebt met aansluitkosten enzo? of bezorgkosten? anders moet je ze gewoon even opbellen..
  #444  
Oud 18-09-10, 20:06
schoe459's schermafbeelding
schoe459 schoe459 is offline
• iOS 12.0
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 40
Standaard

Ook ik heb mijn eerste rekening binnen. Klopt perfect! Tot op de dag nauwkeurig € 17,25/maand credit (laatste regel "abonnementskosten").
  #445  
Oud 20-09-10, 21:02
REvanDijk REvanDijk is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nijkerk
Berichten: 2
Standaard

iPhone4 binnen gekregen! Inclusief micro-sim en gelijk kunnen activeren! En hij werkt!

Zoals ik in mijn vorige bericht aangaf heb ik afgelopen donderdagmiddag mijn iPhone4 met Vodafone besteld via iPhone aanbieding. Vrijdag werd ik gelijk gebeld om een afspraak te maken voor levering. Deze heb ik toen gemaakt voor maandag (vandaag dus) tussen 16.15 en 20.30. Vrijdagavond nog een mail van Vodafone gehad dat mijn abonnement was omgezet (contract was al afgelopen), dus dit ging allemaal snel zat!
Zaterdag kreeg ik nog een nieuwe mail dat de chauffeur tussen 17.59 en 19.59 bij mij zou zijn. Waarom die ene minuut voor het hele uur, geen flauw idee.

Vandaag uiteraard vol spanning thuis wachten, wordt ik rond 18.00 gebeld door de chauffeur. Er is een pinstoring, dus ik kan de €159,- uitsluitend cash betalen. Ik zal tevens een bankafschrift of print van Internetbankieren moeten laten zien. Rond 19.00 was hij bij me, aldus de chauffeur..

Ik dus maar even cash geld gepind en een afschrift via internetbankieren afgedrukt. Om iets over 19.00 ging inderdaad de deurbel en stond de chauffeur voor de deur. Na het meermaals controleren van alle gegevens en foto van de bon, afschrift, kwitantie, bankpas en rijbewijs, was de chauffeur ook de beroerdste niet om de doos open te maken en te laten zien dat alles erin zat.

Op het doosje van de iPhone4 zat een Vodafone micro-sim en verder in de doos het contract, een handleiding om de micro-sim te activeren, de iPhone te activeren en een factuur. Via de klantenservice van Vodafone kon ik de micro-sim activeren, dus om 19.30 gebeld, na een kwartiertje in de wacht gestaan te hebben (gelukkig via een 0800 nummer), werd ik vriendelijk geholpen, en zou mijn micro-sim met een kwartier geactiveerd zijn. Helaas kon ik nog geen duo-simkaart aanvragen, dus ik zit nu met twee onbruikbare grote simkaarten en maar één micro-sim. Zodra dit beschikbaar is, ben ik weer de eerste die duo-micro-sim aanvraagt

Vervolgens de iPhone4 aan iTunes gehangen, en inderdaad, rond 20.00 kon ik bellen met mijn nieuwe speeltje en begon iTunes gelijk mijn contacten, apps en noem het maar op te syncen.

Kortom, snelle en goede service van Vodafone en/via XLVoordeel.nl ! Gelijk maar een gratis case aangevraagd, maar tot die tijd, morgen gelijk maar even langs de A-Mac om een volledig hoesje en een schermfolie te halen. Hij moet natuurlijk wel mooi blijven!

De death grip ook maar gelijk getest, ik begon met 5 streepjes ontvangst, en na heel goed vastpakken liep dit terug tot 3. Maar aangezien er morgen toch een case komt, verwacht ik hier geen moeilijkheden mee!

Voor een foto, check: #iPhone4 : on Twitpic (nog gemaakt met de oude iPhone 3G)
  #446  
Oud 21-09-10, 18:55
lellebel15 lellebel15 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

nooit maar dan ook nooit bij xl voordeel bestellen, ik zit nu al 4 weken zonder iphone omdat ze me er 1 hadden gestuurd die na een dag al kapot ging! ik bel elke dag en elke dag zeggen ja we bellen u terug! nooit gebeurd dus, en nu heb ik alles betaald loopt mn abbonoment al en zit in na 4 weken nogsteeds zonder iphone!
ik raad het ten zeerste af om met xlvoordeel in zee te gaan!
  #447  
Oud 21-09-10, 21:59
Digital rebeL Digital rebeL is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 12
Standaard

Laat is als topicstarter ook weer eens wat van me horen.

Tijdje zitten twijfelen of ik nu voor de 3Gs zou gaan of voor de 4, mezelf kennende moest het de 4 worden anders zou het gaan knagen.

Daarna nog steeds een tijd wachten omdat ik de aanbiedingen nog niet strak genoeg vond (of de bijbetaling te hoog), tot ik na lange tijd naar een "niets-zeggende" website bekijken eindelijk zag dat XLvoordeel een aanbieding had.
Deze sprak me erg aan dus ik die besteld, volgende dag werd ik gebeld ter controle van de gegevens en wanneer het mij zou schikken dat ze langs kwamen en ik gaf gisteravond als moment op. Ik moest copy legitimatie hebben en 159 euro kunnen pinnen als betaling en controle dat de rekening actief is.
Ik ben gister middag netjes gebeld door de courrier dat hij er met een 15 minuten zou zijn en omdat ik niet thuis was had ik op een briefje mijn vrouw gemachtigd. 15 minuten later krijg ik een sms dat de 4! er was en of ik in de buurt was (het laagvliegen begon op de A27 van Utrecht naar Almere).
Thuis aangekomen doos open geratst en daar lag het doosje, papieren erbij, gelukkig alles compleet en netjes.
Terwijl ik een hapje moest eten nieuwe 4 aan de mac gehangen, mijn simkaart van de baas verknippen op juiste micro-maat en gelukkig niet verkloot, dus het werkte in een keer.
Daarna VF gebeld dat mijn vrouw mijn oude 1G zou krijgen en dus niets aan de micro-sim had en of ik een gewone kon krijgen, die zou met enige dagen in de bus vallen.

Alles bij elkaar heeft het hele verhaal me 5 dagen gekost waarvan er 2 in een weekend vielen en als ik het wachten op een normale simkaart meerreken dan heeft alles een goede week geduurd.

Sceptisch als ik de post begon, ik ben onwijs blij, en goede service. Bij mij is alles precies gegaan zoals het hoort en ik denk eigenlijk dat dit wel voor de meeste zal gelden die op de aanbieding ingaan.

Enne, niet onbelangrijk, ik ken alle iPhones, ook met de 4 had ik al vaker gespeeld, maar jeetje wat een geweldig gaaf ding is dat als die echt van jezelf is.
Gratis case ook besteld, met pijn en moeite kan ik de "grip" wel reproduceren maar last heb ik er niet van.

Ik zou zeggen allemaal veel plezier met je iPhone, als het idem gaat als mijn ervaring kun je probleemloos bij XLvoordeel bestellen, als het fout gaat, met stroop van je.....
  #448  
Oud 27-09-10, 13:10
Uitkijken bij XL VOORDEEL Uitkijken bij XL VOORDEEL is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Angry Nooit zaken doen met XL Voordeel

Vorige week dinsdag heb ik een Iphone gekocht bij Vodafone Breda en mijn abonnement verlengd. Ik heb een bevestiging gekregen van XL Voordeel en die zou de telefoon donderdag bezorgen. Donderdag heb ik vier uur gewacht en de telefoon was uiteindelijk niet geleverd (geen afmelding). Nieuw afspraak gemaakt en hetzelfde is weer gebeurd. Vandaag gebeld en ik kreeg te horen dat de registratie is binnen gekomen maar de telefoon niet. WAARDELOOS!

Heb helemaal GEEN VERTROUWEN in dit malafide bedrijf en ik waarschuw iedereen die een Iphone wil om niet naar Vodafone te gaan maar bij een legitieme Iphone aanbieder zoals Tmobile. Helaas wist ik niet dat Vodafone eigenlijk geen Iphones mag verkopen en dat het alleen kan door de juridische facade in de vorm van XL Vordeel. IPHONE, leuk maar nooit door XLVOORDEEL!!!
  #449  
Oud 02-10-10, 17:56
Roald's schermafbeelding
Roald Roald is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 77
Standaard

Stel jezelf niet zo vreselijk aan, je zet jezelf ontzettend voor *** als je de moeite neemt een account te registreren met een dergelijke gebruikersnaam. Goed, misschien dat je gedupeerd bent door gebrekkigheid van XLVoordeel, maar het is inmiddels duidelijk aan de reacties dat er genoeg positieve ervaringen zijn. Dus ik raad je aan je problemen met XLVoordeel op te lossen in plaats van hier je gal te spuien, daar heb je waarschijnlijk meer aan.

Ik bevind me trouwens onder de tevreden klanten, vorige week donderdag besteld en nummerbehoud aangevraagd, al diezelfde zaterdag werd mijn telefoon keurig bezorgd na te zijn gebeld door een telefoniste die de afspraak vastlegde en de koerier vlak voor hij hier zou zijn om te bevestigen dat ik thuis was. iPhone 4 werkt perfect, een maat van me heeft hem de dag na mij besteld en kreeg hem dinsdag in huis, ook hij is er zeer over te spreken. Aanrader wat mij betreft.
  #450  
Oud 02-10-10, 19:44
korrel korrel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

afgelopen woensdag besteld , ik krijg hem aanstaande maandag binnen. Ben zeer tevreden over xlvoordeel. Ook naar advies van iemand die m daar heeft besteld.

ze houden je goed op de hoogte en hebben een snelle levering. Ik vermoed dat ze veeel meer iphones hebben dan die 200 waarmee ze adverteren. Anders kunnen ze nooit zo snel leveren bij iedereen.
  #451  
Oud 03-10-10, 15:35
Rick202 Rick202 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 70
Standaard

Dus is het zo gezegd aan te raden om via deze winkel te bestellen ?
  #452  
Oud 05-10-10, 17:16
Roald's schermafbeelding
Roald Roald is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 77
Standaard

Ja, wat mij betreft wel.
  #453  
Oud 05-10-10, 20:01
korrel korrel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

zeker , ze zijn bij mij alle afspraken netjes nagekomen.
communicatie gaat goed bij dit bedrijf en ik ben sinds gister in het bezig van deze geweldige telefoon ..
  #454  
Oud 05-10-10, 20:45
milcoi milcoi is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 52
Standaard

idd... ook hier goede ervaring.
  #455  
Oud 06-10-10, 19:38
Wemper Wemper is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Hierbij wil ik mijn ervaring delen met Ivoordeel/ XL voordeel.

Ik kreeg bericht van Vodafone dat ik mijn abo kon verlengen en dat dit kon met een Ihpone 3Gs.... Ik blij uiteraard want dan was ik niet genoodzaakt om over te stappen van netwerk. Netjes alles geregeld bij de Vodafone store. Levertijd 2 weken.
Na 2 en een halve week kreeg ik bericht van de koerier dat ik hij bezorgt zou worden. Na levering contract getekend. Kopie mee met koerier en ik ook een kopie. Netjes geregeld. Foto's van betaalpasje gemaakt.
Thuis alles via de beknopt handleiding aangesloten en geactiveerd via Itunes. Ik was tot zo ver helemaal tevreden over Xlvoordeel en heel erg blij met mijn Iphone. Andere telefoon in de kast gegooid.

Na ander halve week gebruiken bleek dat er stofdeeltjes onder mijn scherm zaten. Ook bovenin de zwarte omranding van het scherm. Na het lezen van diverse berichten (ook op dit forum) besloten de telefoon retour te sturen. Door medewerker van klantenservice xl voordeel het adres doorgestuurd gekregen. Netjes uitgeprint en opgestuurd. Aangetekend en wel. Dit proces zou maximaal (inclusief reparatie) 4 weken gaan duren. Ondertussen op vakantie geweest en bij thuiskomst GEEN Iphone. Iphone is verstuurd op 21 augustus... Retour van vakantie op 25 september. Na meerdere malen bellen nog niets wijzer geworden.
Konden mij niet vinden in het systeem, via track en trace nummer ihpone niet vindbaar, niet wetende wat er aan de hand is.

Na vandaag nog een keer gebeld te hebben de betreffende leidinggevende aan de telefoon gekregen. Die vertelde dat de telefoon op een andere locatie is belandt en dat zij niet wist of hij uberhaupt al wel gerepareerd was. Zij gaat kijken waar hij is, of er al gerepareerd is, zo niet hoe lang dat gaat duren en wanneer hij verstuurd zal worden.

Het is niet normaal dat dit zo vreselijk lang moet duren. al 6 weken geleden is deze telefoon opgestuurd. Nu is het afwachten wat er voor informatie uit komt. Er zal ook worden nagedacht over een compensatie.
Ik zal jullie op de hoogte houden.

Laatst gewijzigd door Wemper; 06-10-10 om 19:40.
  #456  
Oud 08-10-10, 17:06
NK1 NK1 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb zojuist een iPhone 4 besteld via Xlvoordeel. Ik heb ook de klantenservice gesproken omdat ik een klein foutje had gemaakt. Ik kreeg ze meteen te pakken.
De aardige dame zei ook dat er voldoende voorraad is en dat de levertijd tussen de 5 en 10 werkdagen zal zijn.

I'll keep you posted
  #457  
Oud 09-10-10, 19:08
Wemper Wemper is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb tot nu toe nog niks ontvangen, geen reactie gehad van Xlvoordeel. Afgelopen vrijdag nog eens een poging gedaan om te vragen of er al meer bekend was. Nog niks bekend. Maandag een brief opstellen en naar het hoofdkantoor versturen. Kijken wat dat zal opleveren.
  #458  
Oud 11-10-10, 12:15
NK1 NK1 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NK1 Bekijk bericht
Ik heb zojuist een iPhone 4 besteld via Xlvoordeel. Ik heb ook de klantenservice gesproken omdat ik een klein foutje had gemaakt. Ik kreeg ze meteen te pakken.
De aardige dame zei ook dat er voldoende voorraad is en dat de levertijd tussen de 5 en 10 werkdagen zal zijn.

I'll keep you posted
Woensdag komt de koerier Da's toch wel snel!
  #459  
Oud 11-10-10, 13:11
jbos jbos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Volgens mij duurde het bij mij een weekje voordat ik de bevestiging kreeg van mijn order. Daarna werd ik de dag erna gebeld, heb ik na kantoortijd teruggebeld en een afspraak met de koerier gemaakt voor 2 dagen erna. Toen was mijn Iphone 4 16GB 2 dagen erna ook gelijk binnen, compleet met micro sim en bericht dat mijn nummerbehoud 18 oktober over zou gaan. Werd vantevoren gebeld door de koerier dat ze onderweg waren naar mij en of ik thuis was.

Toen ben ik even naar T-mobile gegaan en in de winkel om een microsim gevraagd en heb ik s middags de iphone gesynced en mijn t-mobile microsim erin gedaan. Uiteraard was de telefoon gewoon simlockvrij en hij werkt top! Voor mij een prima deal dus met XLvoordeel. Op zoveel mensen kan het natuurlijk altijd fout gaan bij een aantal.

Overigens heb je gewoon garantie op je iphone dus als er iets mis mee is hoef je hem niet per se bij XLvoordeel terug in te leveren lijkt me. Zie artikel hierover in het archief van iphoneclub:
http://www.iphoneclub.nl/88664/garan...-zo-werkt-het/

Laatst gewijzigd door jbos; 11-10-10 om 13:13.
  #460  
Oud 12-10-10, 10:50
dingess dingess is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

I-voordeel is prima en betrouwbaar maar alleen als je Iphone bij aflevering ook volledig werkt. Als je een defect bespeurt, zoals bijvoorbeeld bij mijn Iphone de microfoon niet werkte, heb je een probleem. Want zodra je de Iphone terug moet sturen kan het héééél lang duren en de klantenservice is ook al niet echt professioneel. 2 weken nadat ik mijn Iphone had teruggestuurd belde ik met de klantenservice. Ik kreeg de melding, van de overigens vriendelijke telefoniste, dat haar baas 'boos zou worden' als ze in de computer ging kijken óf mijn Iphone binnen was gekomen en hoever de reparatie was gevorderd. Omdat ze er zogenaamd 2-4 weken over mógen doen en pas daarna mogen ze duidelijkheid verschaffen. Te belachelijk voor woorden. Zoiets moeten ze zelfs niet eens willen. Willen ze geen tevreden klanten ofzo?

Nu, na 4 weken heb ik weer gebeld en werd ik gevraagd naar de Track&Trace code van TNT. Die had ik heel toevallig nog onder drie kranten, zes folders en een, niet minder vervelende, blauwe envelop liggen. Mij werd vertelt dat het intern was doorgestuurd en dat ik terug zou worden gebeld. "Oké, prima, en wanneer zou ik dat telefoontje mogen verwachten?", vroeg ik in mijn allerbeste Nederlands. De zwoele ochtendstem gaf als antwoord: "Later vandaag kun je een telefoontje verwachten, anders morgen en anders overmorgen. Maar in ieder geval nog deze week."........... Haha, ik had het idee dat ik in één of andere sketch was beland van Jiskefet, met de inefficiënte kantoorsfeer van Debiteuren Crediteuren of anders een sketch van Multilul (voor kenners).

Maar goed, ik las al dat iemand alweer zes weken onderweg was na zijn/haar opgestuurde Iphone. Dus ik heb vast nog wel even te gaan. Wat een prutsers. Aan de andere kant lucht dit verhaal wel even op... En gelukkig heb ik mijn Sony Ericsson w810i nog...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand ervaring met ivoordeel.nl antwan iPhone algemeen 0 14-09-10 12:02
verlengen met ivoordeel op vodafone olgrr Koopinformatie Nederland 0 23-05-10 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:03.