//

Mijn ervaring met Dynafix

Mijn ervaring met Dynafix discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Part III Vandaag mijn nieuwe Iphone opgehaald. Schijnbaar was repareren geen optie meer en hebben ze me een nieuwe Iphone verstrekt. Helemaal prima. Alles binnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-04-11, 22:27
raw_25 raw_25 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard Nieuwe Iphone!

Part III

Vandaag mijn nieuwe Iphone opgehaald. Schijnbaar was repareren geen optie meer en hebben ze me een nieuwe Iphone verstrekt. Helemaal prima.

Alles binnen 14 dagen geregeld en zonder enige kosten!

Prima service!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 18-06-11, 12:57
janco1981 janco1981 is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 6
Standaard

Mijn telefoon is ter reparatie aangeboden omdat de mic niet werkte (na2,5 week). Vandaag bij de winkel geweest daar verzekeren ze me dat ik mijn eigen toestel terug krijg. Is het niet zo dat als hij niet te repareren valt ik een ander krijg? Moet ik accoord gaan met een refurbished?? Iemand ervaring mee??

Hier de status:
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie. STATUS DATUM / TIJD Order - Volledig ingevoerd 3-6-2011 14:05:37
Order - Bevestigd 3-6-2011 14:05:51
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 7-6-2011 10:33:29
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 8-6-2011 1:36:25
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 8-6-2011 1:36:26
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 8-6-2011 13:24:07
Reparatie repair center - In behandeling 8-6-2011 15:20:42
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 8-6-2011 16:10:44
Reparatie repair center - Afgebroken 8-6-2011 16:10:44
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 9-6-2011 16:44:58
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 9-6-2011 16:44:59
Transport - Conform specificaties ontvangen bij externe reparatiedienst 16-6-2011 11:41:27
  #23  
Oud 20-06-11, 21:28
janco1981 janco1981 is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 6
Standaard

De status van mijn toestel is inmiddels veranderd in wacht op onderdelen. Betekend dit dat mijn toestel wordt omgeruild voor een refurbished?

Moet ik accoord gaan met een refurbished? Aangezien mijn toestel pas 3 weken oud was toen hij defect ging heb ik daar weinig zin in!?
  #24  
Oud 24-06-11, 07:45
janco1981 janco1981 is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 6
Standaard

STATUS DATUM / TIJD Order -
Volledig ingevoerd 3-6-2011 14:05:37
Order - Bevestigd 3-6-2011 14:05:51
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 7-6-2011 10:33:29
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 8-6-2011 1:36:25
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 8-6-2011 1:36:26
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 8-6-2011 13:24:07
Reparatie repair center - In behandeling 8-6-2011 15:20:42
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 8-6-2011 16:10:44
Reparatie repair center - Afgebroken 8-6-2011 16:10:44
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 9-6-2011 16:44:58
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 9-6-2011 16:44:59
Transport - Conform specificaties ontvangen bij externe reparatiedienst 16-6-2011 11:41:27
Reparatie - Staat in behandeling bij externe reparatiedienst 20-6-2011 12:39:15
Reparatie - Wacht op onderdelen bij externe reparatiedienst 20-6-2011 14:07:21
Transport - Gereed voor verzending bij externe reparatiedienst 22-6-2011 10:53:15
Reparatie - Reparatie afgewerkt bij externe reparatiedienst 22-6-2011 10:53:16

Mijn Iphone is gerepareerd! Nu nog even wachten tot ik hem weer op kan halen! Ik krijg volgens dynafix geen vervangend toestel. Maar is mijn eigen toestel gerepareerd!
Ik hoop nu mijn toestel volgende week terug te ontvangen!
  #25  
Oud 29-06-11, 21:56
janco1981 janco1981 is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 6
Standaard

Toestel vandaag opgestuurd naar de phonehouse (wat een K*T zaak trouwens). Het wordt wel een refurbished verwacht ik omdat het imei nummer is gewijzigd. Iets wat me mondeling verzekerd is dat dat niet zou gebeuren door de verkoper bij de phonehouse, die zelf onbeleefd werd toen ik er op door ging. Hij vertelde mij dat mijn iphone gerepareetd zou worden. Nu krijg ik de oude meuk van een ander. Ook door dynafix werd mij verzekerd dat mijn iphone gerepareerd zou worden en NIET VERVANGEN. Dit heb ik zelfs schriftelijk. Het woord van deze 2 bedrijven is dus weinig waard!

Maar ja hier is volgens mij weinig aan te veranderen!
  #26  
Oud 21-09-12, 15:21
chillco chillco is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Afgelopen maandag mijn iPhone 4S ter reparatie aangeboden omdat de dock connector wat kuren vertoonde (opladen ging prima, maar aan de computer ging de verbinding non-stop aan/uit/aan/uit).
Nu dus bericht dat ik even 220 euro mag betalen voor het vervangen van een printpraat i.v.m. waterschade of meer dan 30 euro betalen voor de onderzoekskosten. Dat het toestel überhaupt waterschade zou hebben lijkt mij zéér sterk. De verkoper (Phonehouse) vond het sowieso al een vreemd verhaal omdat toestellen met waterschade kennelijk sowieso nooit gerepareerd worden omdat het probleem alleen maar uit zou gaan breiden.

Als 'bewijs' zat er een zwaar ingezoomde foto bij van een onderdeel in de telefoon met wat corrosie erop. Door het zware inzoomen was niet eens te herkennen welk onderdeel dit was. Vreemd punt vond ik nog dat de verkoper erbij vermelde dat hij niet zeker kon zeggen of het wel echt een foto was van mijn telefoon.

Heb ze verteld dat ik hier eerst wat meer informatie over ga opzoeken voordat ik mijn pinpas trek. Andere mensen hier ervaringen mee? Eventuele vervolgstappen? Want ik heb het idee dat je als klant sowieso geen poot om op te staan hebt en dat je niks anders kunt doen dan betalen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
mijn ervaring met iphone via Ebay/usps Martijn Snels Koopinformatie USA 1214 04-11-09 19:51
Mijn ervaring met Fabrix Cases AllStar iPhone accessoires en onderdelen 303 12-08-09 16:54
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 10:48
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G Rudy iPhone algemeen 1 03-09-08 01:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:29.