//

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering?

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering? discussie in Koopinformatie Nederland forum; Wat ik nou nog niet helemaal begrijp is: Ik heb twee weken terug via de T-shop zo'n reservering gedaan en dat je dan 50,- betaald en een brief mee krijgt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Hallo enthousiasteling!

Zo te merken heb je het naar je zin op het iCulture forum, maar heb je nog geen account aangemaakt. Het duurt maar een minuut en het kost niets om je eigen account te registreren. Als forumlid krijg je ongehinderd toegang tot alle forums en forumberichten, plus de mogelijkheid om eigen berichten te posten, direct te communiceren met andere forumleden en nog veel meer.

Registreer nu!

Al lid? Log dan bovenaan de pagina in, zodat je deze boodschap niet langer ziet.

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 21-07-10, 11:50
Joenahh Joenahh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 20
Question Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering?

Wat ik nou nog niet helemaal begrijp is:

Ik heb twee weken terug via de T-shop zo'n reservering gedaan en dat je dan 50,- betaald en een brief mee krijgt. Dit was dan één dag dat je dit kon doen. Ik ben geen bestaande klant van T-Mobile, ik zit nu nog bij Hi.

Gister was de dag dat bestaande klanten konden reserveren en hun Iphone binnen 6-8 weken krijgen.

Is het nou zo dat ik ook bij de eerste lichting zit, omdat ik al wat eerder had gereserveerd, of omdat bestaande klanten voorrang krijgen, dat ik nog een stuk verder achteraan de rij wordt gezet, ook al heb ik ruim van te voren gereserveerd als niet-bestaande klant?

Ik heb al gebeld met de klantenservice en zij zei me dat ik sowieso een voorsprong had, maar dat gister dus wel de bestaande klanten voorrang krijgen?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen mikeyymike Koopinformatie Nederland 10 16-07-10 11:46
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! Amazon62 Archief 17 13-10-08 17:21
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 03-08-08 23:16
Wie gebruikt er nou eigenlijk Theme's...? (POLL) dirkuijt Jailbreak apps en thema's 39 16-02-08 00:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.