iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb 'm. Fantastisch! Wat me opviel: Stond al 4.0.2 op !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb 'm. Fantastisch!
Wat me opviel: Stond al 4.0.2 op ! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Even offtopic, als jullie je volgende week maandag afvragen hoezo ik de hele morgen+middag niet online ben dan vind je hier het antwoord, te absurd ->
Untis 2010 Administratie & Handel 10/11 ARCUS COLLEGE HEERLEN 9 |
|
|||
|
|||
Gezellig tot 16:30 naar school?
Ben blij dat ik daar al een tijdje vanaf ben...... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb ook binnen nu... 15.45 dus viel reuze mee! (tijd ging snel als je werkt)
Ik zal goed op jullie iphones letten (op z'n minst ervoor zorgen dat er geen brand uitbreekt of er een overval wordt gepleegd) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tja dat wordt even afkicken van het forum dan, maar aan de andere kant is het ook wel lekker, als je vanaf nu dagelijks zo lang naar school zou gaan dan merk je het wachten op je iphone ook niet zo en voor je het weet heb je hem dan ineens |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik weer naar school moet volgende week ben ik al 3 weken het wachten, komt goed D; |
|
|||
|
|||
Ik zag trouwens dat ik helemaal nog niet in je lijst sta...
Zal je zo wel even een pm sturen. |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die reeds een afleverafspraak hebben staan en het graag eerder willen:
Ik heb vandaag een afspraak kunnen maken voor dinsdag 13-09. Na verschillende tips hier om AMP in de gaten te houden, heb ik vanavond verschillende keren de pagina ververst......en wat schetst mijn verbazing!! Ik kon hem een week eerder laten leveren! Hij komt dus morgen! Eerst was er alleen nog maar plek vanaf 15-09 en ineens waren er plekken op 07 en 09-09. Succes allen! |
|
|||
|
|||
- hoe je de bestelling gedaan hebt (voorinschrijving/shop/online/telefonisch)
Telefonisch - hoe laat 13 augustus, avond (kweet niet meer pcies hoe laat) - indien bekend, je ordernummer (de laatste 2 cijfers censureren) 2974xx - of je al een orderbevestiging hebt gehad, en zo ja, hoe (mail/sms/post) Orderbevestiging gehad, via de post (felicitatie met contractvernieuwing). Ik heb later afgelopen vrijdag gebeld voor mijn ordernummer ik sta op status 2 (order verwerkt) succes everyone!! |
|
|||
|
|||
Net mijn order geannuleerd bij TM, vanavond besteld bij Phouse en overmorgen al binnen. Kga geen 5 weken op een gsm wachten!!
|
|
|||
|
|||
Nja, jullie hebbenm het nog goed. Ik vandaag half 7 thuis van school....
|
|
|||
|
|||
Jullie willen niet weten waar ik nu mee reply.....jahhh is de iphone4 van me pa!!!! Ik mag hem een weekje of wat "configureren" Appa installeren.. Hij is echt het wachten waard.... Ik moet nog een week of drie vrees ik
|
|
||||
|
||||
Echt waar?! Volgende week dinsdag ben ik om 18:45 uit, 10 min lopen naar het station, 40 met de trein en dan nog 10 min fietsen. Reken maar uit hoe laat ik thuis ben...
Laatst gewijzigd door Pl0xs; 06-09-10 om 23:41. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En 10 augustus + 6 weken = 22 augustus Had jij geen andere levertijd??? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mag ik de aftrap doen voor vandaag?
Volgens mij hadden we vorige weken op dinsdag en woensdags statusveranderingen ben benieuwd wat de dag gaat brengen.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag 10 augustus aan de beurt?
I.i.g. De 32 gb's? I beg you t-mobile |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|