iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Kreeg 2 uur geleden een sms van t-mobile dat mijn iphone bij de winkel klaar ligt terwijl ik mijn besteling via klantenservice heb gedaan. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kreeg 2 uur geleden een sms van t-mobile dat mijn iphone bij de winkel klaar ligt terwijl ik mijn besteling via klantenservice heb gedaan.
Ik had oorspronkelijk ook eerst bij t-shop in Arnhem besteld maar daar werd me een levertijd gegeven van 2-3 maanden. Na een grote zucht toch een bestelling gedaan en 50 euro aanbetaald. Zelfde avond werd ik gebeld door klantenservice en die vertelde dat ze een levertijd hebben van 4-6 weken. Keuze was makkelijk gemaakt dacht ik. Volgende dag naar t-shop en afgezegd bij hun omdat ik mijn abo had verlengt bij klantenservice. Dit vind ik btw te veel gedoe, is toch allemaal t-mobile, of het nou shop of internet of klantenservice is, één pot nat. Vandaag ga ik dus vrolijk naar de t-shop (koopzondag) en de meid achter de balie brengt de iphone 4 met mijn naam erop (letterlijk) vanuit het kamertje met de cijferslot. Dan kijkt ze in de systeem en zegt dat ik het toestel niet kan hebben omdat ik mijn abo bij klantenservice heb verlengd en dat ik dus moet wachten tot ze mij contacteren via mail of ik gebeld word dat ze mijn toestel komen bezorgen. Frustraties houden nooit op bij tmobile.
|
|
|
||||
|
||||
LOL?! Via de TSHOP was dus alsnog sneller dan klantenservice..
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik niet gevraagd, ik was er eigenlijk alleen om te vragen hoe het mogelijk is dat andere shops wel kunnen leveren in een korte tijd. Maar het lijkt me logisch dat er een percentage van die 20 de 32gb versie is.
Laatst gewijzigd door Leclerc; 05-09-10 om 18:30. |
|
||||
|
||||
Oh oke, ja dat zal wel in verhouding met de bestellingen zijn. Morgen ben ik hoop ik, ik wacht al sinds 5-8 in de t-shop...
|
|
|||
|
|||
Heb op 4 augustus mijn iPhone besteld, en sta nu nog steeds op status 2 wordt een beetje frustrerend. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die hem later bestellen, en hem dan eerder krijgen. bluhh
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag weer een nieuwe week
Nieuwe kansen om weer statusveranderinen te krijgen Ik verwacht voor mezelf woensdag een statusverandering Hoop ook dat de skin van stealthguardz deze week binnenkomt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
spannend
|
|
|||
|
|||
Iemand al van 3 naar 4 gegaan vandaag?
|
|
|||
|
|||
Voor iedereen die de iphone al heeft,er is ook een iphoneclub app.Zo kan je makkelijk alle nieuwtjes of forums bekijken.
|
|||
|
|||
zelf verwacht ik volgende week pas status verandering... maar wie ben ik ;-)...
|
|
|||
|
|||
Zojuist sms gekregen van Amp - Afleverdatum: Dinsdag, 14 September 2010
Zou bellen nog zin hebben? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb een iPhone (32GB) besteld op 24 augustus en mijn order status is op dit moment nog 2. Mijn bestelling heb ik gedaan via de T-mobile website.
Mijn ordernummer is 3176xx. Ik hoop dat de mijn status snel veranderd . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sta je al op DE lijst???? ( je weet wel die van Danny)
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
|||
|
|||
willen jullie wat leuks horen!!
Ik zou de phone tussen 08.00 uur en 09.30 geleverd krijgen! Ik voor de zekerheid 07.45 uur op mijn werk.. bellen ze net op dat ze om 07.40 langs waren geweest maar er niemand was..grrr.. Komen ze rond 16.00 uur / 17.00 terug als ze de ronde hebben gehad! Wat blijkt zit AMP gewoon in het zelfde gebouw als mijn werk!!!! Ofwel onder mijn werkplek hier liggen misschien wel honderen of duizenden iphones o.a. van jullie opgeslagen!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aha okay dan zal het ook wel zo blijven. 1 Week kan ik nog wel wachten. heb nu in elk geval nu zekerheid wanneer dat die klommel word afgeleverd. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|