iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ZXRobin hmmm ik wacht ook al vannaf 10/8 order nr 2899XX status 2 iphone 4 32gb zwart hoelang gaat dit nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Er zijn ook mensen die nog wachten vanaf 2, 3 en 5 augustus.....dus reken nog maar op minstens een week + nog een week voor levertijd.
|
|
||||
|
||||
Net nog geprobeert mn levering te vervroegen maar er werd mij verteld dat de hele aanstaande week toch écht helemaal vol zit
Dat word dus tóch tot volgende week maandag wachten... k kan me er nou in ieder geval vast op instellen. Suc6 allemaal met wachten, niet teveel F5-en & tijd hier doorbregen, word je alleen maar gek van |
|
||||
|
||||
Hoi hoi
Ik snap het even niet meer . Kreeg gisteren om 17.00 een smsje dat ik een afspraak kon maken voor me iPhone 4 . Ik moest dus naar mijnorderstatus.nl en mijn ordernummer en verificatiecode in vullen die dus in het smsje staat die ik kreeg. Nu heb ik dat dus gedaan en als ik dat invult dan krijg ik bij leverdatum dus dit te zien ......Leverdag: deliveryDate , plus mijn huisgegevens. Wanneer weet ik nu wat de leverdag is ? Je kan zelf bepalen wanneer je het zelf wilt , maar dat heb ik nergens in kunnen vullen. Komt dit misschien omdat het weekend is , of krijg nog een smsje terug of zo iets? Nu weet ik nog niet wanneer me iPhone komt .
|
||||
|
||||
Citaat:
Precies, maar volgens mij zijn ze met 16Gb modellen al wat verder, bij 9-8 ofzo (op een enkele uitzondering na), 32Gb zijn ze bij 5-8. Ik wacht ook al sinds 5-8 |
|
|||
|
|||
Net mijn iPhone binnengekregen !!
Zit nu Bodyguardz bescherming op. Nog even wachten tot morgenvroeg voordat ik hem weer aanzet en dan lekker spelen !!!! Shiny Design en het scherm is echt verbluffend ! Zeker het wachten waard. Succes iedereen !!!
5 aug 16:00 KS Besteld / Early Renewal / 16 GB Zwart /2818xx / status 3 |
|
|||
|
|||
28 aug. besteld
Ordernummer: 3287xx Iphone 4 16gb Orderstatus 2 |
|
|||
|
|||
ook ik wacht nog steeds
2 aug. besteld ordernummer: 2761xx iphone 4 32gb nog steeds status 2 misschien ligt het aan nummerbehoud, maar dat lijkt me niet logisch. |
|
|||
|
|||
Net ff gebeld met T-Mobile KS.
De brief zou al verstuurd zijn 10 dagen geleden maar die heb ik niet mogen ontvangen, deze wordt nogmaals verstuurd. Nu heb ik tevens om het salesnr gevraagd om mijn orderstatus te bekijken, uiteindeiljk wel gekregen 320xxx. Sta zoals iedereen nog wel vrolijk op status 2, ben benieuwd! quote T-Mobile site: Bestelstatus Bekijk de status van je bestelling T-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren. Dit is dus vooralsnog niet gebeurd Besteld 25.08.2010 - Status 2 - Iphone 4 16GB Laatst gewijzigd door appel22; 04-09-10 om 13:27. |
|
|||
|
|||
Goedendag,
Iphone net 5 min terug bezorgd... AMP doet dit geweldig... Mooie dame met blond haar en polootje.... Uiteindelijk net geen 4 weken levertijd. @Danny, je mag mij uit de lijst halen of iig in de lijst aangeven dat ik 'm ook daadwerkelijk nu in huis heb. Ik blijf het forum zeker volgen... hoop dat iedereen zijn iphone een beetje vlot krijgt. Volgens de dame van AMP zijn er afgelopen week een hele bult iphones binnen gekomen ws bij Tmobile....
|
||||
|
||||
Citaat:
Hopelijk komende weken nog zo'n updates en ik heb hem binnen 1,5/2 weken D: |
|
|||
|
|||
Waar heb je je bodyguardz besteld? Klopt het dat hij op het begin heel wazig is enzo? Ik ga namelijk ook voor de bodyguardz zodra mijn iphone binnen is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als dan zo´n bodyguardz bescherming enzo erom heb kan je dan nog wel een case eromheen ? of niet ??? want ik wil eigenlijk wel gelijk ff een soort van bodyguardz eromheen om hem goed te beschermen tegen krassen en dat soort want ik gebruik mijn iPod touch op het moment "naakt" met een backcover dan nog wel.... en daar zitten krassen op het touchscreen.... niet fijn... maar ik wil er wel een case omheen een eigen personal touch |
|
|||
|
|||
Onee, bodyguardz kan je er ook droog op doen, zonder van dat gekke spul.
Weet iemand hier waar hij makkelijk te bestellen is in nederland? Danku |
|
|||
|
|||
Citaat:
En geen bubbels achteraf????????? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eerst voetballen nu! |
|
|||
|
|||
Ik heb bodyguardz dry apple thuis liggen, het is mooi glad en stevig! besteld via hun site.
|
||||
|
||||
Is bodyguardz echt zo goed dan? ik vond de SwitchEay Nude wel chille..
|
|
||||
|
||||
Zagg invisible shield is ook goed!
|
Er zijn 27 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 27 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|