iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) j000 mense,, K had 25 aug mijn iphone 16 gb online t-mobile besteld.. daarna op maandag 2 sep geannuleerd.( K wou ni 5 weken wachten.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
j000 mense,,
K had 25 aug mijn iphone 16 gb online t-mobile besteld.. daarna op maandag 2 sep geannuleerd.( K wou ni 5 weken wachten.. ) Op de zelfde dag bij Smartphoneshop besteld.. en kan hem morge krijge.. maar dan kan ik ni.. dus ik krijg mijn iphone 10 september.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tja, nogmaals, het was die jolige meneer die het me vertelde. Lees mijn lange verhaal van, ik geloof, pagina 313...
16gb besteld op 8/8 (22u), ordernummer 286XXX, st: 3. Leverdatum 16/9 Laatst gewijzigd door Breedbek; 02-09-10 om 19:53. |
|
||||
|
||||
Ze zijn niet gek natuurlijk. Dat hier een lijstje is is mooi, maar TM is gewoon een bedrijf dat wil concurreren en met zo min mogelijk moeite zoveel mogelijk geld wil binnenharken. Wat zou Vodafone bv doen met inzicht in het bedrijfsresultaat van TM? En zou het callcenter van TM niet helemaal plat gaan als iedereen kan zien dat ze oneerlijk worden behandeld in hun ogen?
|
|
||||
|
||||
De T-mobile volgorde..!!! of moest ik zeggen KS.. sorry ik bedoelde tM webcare.... sh*t .... draad kwijt.!?
Welke vlgrde moet ik nou aanhouden t-mobile....? Laten we zeggen uuhmmm.......hangt ervan hoe je ernaar kijkt.... 8 komt na 7.... 1 voor 100.. en ah 3 zit tussen 7 en 100 ... nou.. het klopt allemaal... Hoezo sarcastisch...?! De t-mobile slogan: "Life is for sharing...." Ik zou zeggen laat t-mobile maar weten wat je van hun vindt.. let's share! Wachtijd t-mobile 2 tot 10 weken of iets dergelijks..! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch maar eens KS gebeld, 3/8 besteld en nog steeds status 2. Leg de situatie uit en dame stelt dat de order goed in het systeem staat, dat het inderdaad wel tijd was voor status 3 en dat het probleem bij AMP moet liggen, want die doen de logistieke afhandeling, vervolgens 0900 nummer van AMP gekregen.
Vriendelijke dame van AMP gesproken, blijkt dat mijn ordernummer/naam/postcode niet in hun systeem staan. Zij zegt dat de gegevens ca. 1 week na bestelling door T-mobile naar AMP worden gestuurd en aangezien ik niet in het systeem sta ligt de fout bij TM, komt zo vaak voor zegt ze. KS van TM maar weer bellen, voor de 3de keer 15 min. in de wacht. Meneer wat AMP zegt klopt niet u staat goed in het systeem, binnen 2 weken heeft u de iPhone n huis, vertrouw er maar op. 16:00 uur Smartphoneshop gebeld (zelfde bedrag/abonnement), 16 GB toestel op voorraad, direkt besteld, om 18:00 uur werd ik gebeld voor een leverafspraak, wordt morgen tussen 12:30 en 18:00 thuis afgeleverd. Nu alleen nog even TM annuleren. Allemaal succes! |
|
|||
|
|||
Vorige week zaterdag iPhone besteld, en kan hem deze zaterdag ophalen bij de belcompany in Huizen zeer relaxt Tis een iPhone 16GB zwart
|
|
||||
|
||||
Nu ik al deze comments lees heb ik de neiging om mijn TM bestelling te annuleren en de Smartphoneshop even te bellen..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kan het helaas niet doen omdat ik gebruik maak van de Early Renewal procedure.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag toch nog even amp gebeld en wat denk je hij kan morgen geleverd worden(2 sept), zoals dus al eerder hier op het forum vermeld" Bellen helpt".
4 aug 16:18 online besteld/ contract verlenging/ 16 GB/2802xx/ status 4 |
|
|||
|
|||
Het is dat ik een goeie deal heb gesloten telefonisch bij het verlengen, anders had ik nu ook wel bij de Phonehouse, Smartphoneshop enz. gezeten. Heb 2 jaar verlengd met relaxonline 35 + gratis w 'n' w. Slechts 29,95 bijbetalen voor de phone.
En maar wachten, wachten, wachten, wachten...... Sterkte een ieder.. |
Er zijn 24 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 24 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|