iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Breedbek Als ik kijk naar tmobile_webcare op twitter, antwoord de beste meneer dat de levertijd van toen zo'n 5 weken zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
TM lijkt wel de kerstman.. Als ik er nog in zou geloven zou ik nog vertrouwen krijgen in TM ook.. Laatst gewijzigd door dannyhtek; 02-09-10 om 16:39. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb nu ook mail gekregen (25 uur na status 2).
Shit hoor, eerste mogelijkheid was 9 september maar ja, 9-10 september ben ik de hele dag op opleiding en laat hem daar niet leveren, dus, helaas kan het dan pas 13 September. ARGH. |
|
|||
|
|||
Das wel heel toevallig inderdaad, maar wel lekker krijg je binnenkort toch je iphone binnen.
Wat ik me trouwens afvraag....als je nou je iphone na 30 september binnen krijgt kun je dan nog wel je gratis iphone hoesje bestellen? |
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad de grote vraag waar, volgens mij, nog niemand antwoord op heeft.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op de website staat aankoop, niet ontvangst... Dus je zou er vanuit moeten gaan dat de factuurdatum geldend is...(?) |
|
|||
|
|||
Vandaag heb ik mijn bestelde iPhone 4 van de PhoneHouse binnen gekregen en die bij T-Mobile geannuleerd.
Veel succes voor de rest die nog moet wachten. |
|
|||
|
|||
Ik was het wachten al beu.. Had de 26ste bij T-Mobile besteld en heb vandaag ThePhoneHouse gebeld om te vragen of ze er nog 1 voor me hadden liggen (32G). En ze hadden er daar gewoon nog een setje in de voorraadkast staan. Wordt ik zojuist door AMP gebeld (alleen al genieten omdat ik niet vier weken op dat belletje heb hoeven wachten) krijg ik te horen dat hij morgen bij mij thuis wordt afgeleverd.
Exact dezelfde prijzen als T-Mobile zelf hanteert. Ideaal!! Nu in plaats van drie weken zenuwachtig liggen wachten en drie F5 knoppen verslijten, gewoon nog maar 1 nachtje slapen Laatst gewijzigd door LLC; 02-09-10 om 16:54. |
|
|||
|
|||
Net maar weer eens gebeld met ks. Het leek wel of die gozer aan de anderen kant van de lijn begon te janken. Maar 25 minuten aan de telefoon levert zoals gewoonlijk niks op. Het ligt allemaal aan het distributie centrum.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke dat zou wel mooi zijn, anders zal t-mobile het nog wel moeilijk gaan krijgen denk ik met alle mensen die zo lang hebben moeten wachten en dan ook nog eens geen hoesje gaan krijgen..... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Anyways: Om je 's niet te focusen op de status heb ik hier een grappig, zielig filmpje voor je: www.dumpert.nl - Take me Out - Sjonnie Gisteren gezien bij take me out en vandaag al op dumpert, knap |
|
|||
|
|||
Nou weet je we zien het wel, mocht het zo zijn dat ik mijn iphone na 30 september pas heb(terwijl er gezegd is levering in 3-4 weken) dan ga ik toch een vergoeding bij t-mobile vragen voor een hoesje, kan het altijd proberen natuurlijk
Laatst gewijzigd door ronald24e; 02-09-10 om 16:58. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Fantastisch, het commentaar daaronder is nog mooier, lig vlak van het lachen, .... ff tot de orde van de dag: nu nog wachten op sms/mail.....
|
|||
|
|||
Beste allemaal,
Ik heb het toestel zojuist ontvangen en ik kan je zeggen dat het het wachten waard is. Ieder ander succes met wachten. Ik zie u allen in andere topics weer. Of hier natuurlijk |
|
|||
|
|||
nou.. zoals velen wordt ook ik ongeduldig en wetende dat het niks zal helpen KS gebeld.. na 15 min in de wacht iemand aan de lijn gehad en gevraagd waarom het nu al bijna 5 weken duurt en dat andere 'vriendjes' die hem later dan ik besteld hebben wel al in het bezit zijn van hun iphone of op orderstatus 3/4 stonden.. Uiteraard kon ie daar niks over zeggen MAAR ik/wij hebben allemaal mazzel want als we een WITTE hadden besteld konden we NOG VEEL langer wachten.... ja duh! hij bevestigde wel dat er meer 16Gb op voorraad zijn dan 32 Gb en ja ik heb de 32 besteld 2 augustus....
|
|||
|
|||
yeahh vanochtend even gebeld met mediamarkt, ze hadden nog 1 op voorraad.
gelijk afgehaald. nu heb ik dus een iphone 4 16 GB dus danny je kunt me van de lijst afhalen. (daarna ook mijn orde bij t-mobile geannuleerd) |
|
|||
|
|||
Welke firmware versie heb je er op staan toen je hem ontvangen hebt?
|
Er zijn 30 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 30 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|