iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Yeah ik heb hem!!! ik hield het wachten niet meer vol. Had op 16 Augustus besteld (3026**) maar na het volgen van Dannys lijst zag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yeah ik heb hem!!! ik hield het wachten niet meer vol. Had op 16 Augustus besteld (3026**) maar na het volgen van Dannys lijst zag ik dat het nog heel lang zou duren voordat ik hem zou ontvangen. Heb daarom een lijst gemaakt van iedere telefoonzaak in Den Haag en omgeving en ben gewoon 1 voor 1 wezen bellen om te zien of deze een 16 gb op voorraad hadden. De meeste hadden niets, een enkele had een 32 gb (maar ga toch echt niet 100 euro meer betalen voor een beetje extra ruimte) maar ben uiteindelijk uitgekomen bij "one mobility" die hadden er nog 1 van 16 GB! Gelijk erheen gereden en abbo afgesloten. Thuis Tmobile order gecanceld die deden overigens totaal niet moeilijk en wenste me veel plezier met mijn nieuwe telefoon!
Mijn moeite is gelukkig dus beloont. Als je dus ook niet meer wil wachten is het beste dat je kunt doen een lijst maken van alle telefoonzaken in de buurt en die een belletje geven, vooral de wat onbekendere zaken willen er nog wel eens een paar op voorraad hebben. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb voorlopig het geduld nog wel...
7 aug besteld status 2 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
YESSSSSSSSSSSSSS!
Zojuist naar status 3 gegaan! |
|
|||
|
|||
Zo nog een kleine twee uur en dan begint mijn leverblock... Zal waarschijlijk wel weer de laatste in de route zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
youhouhouhou.... status 3 !!!!!!!!!!!!!!
laat die sms maar komen..............!!!!!!!!! oh aangezien Danny niet online is: Alle status berichten via PM naar hem, kan de lijst weer worden geupdate....!!!!! De eerste lijkt wel van 9 aug....
|
|||
|
|||
Eindelijk bericht ontvangen... levering 8 september..
|
|
|||
|
|||
Net naar status 3 gegaan. Besteld op 7 augustus via internet. Verlenging 1 jaar i 300.
|
|
||||
|
||||
Ben jij nou naar status 3? en je hebt op 9aug besteld..?
|
|
|||
|
|||
Hij kan zomaar vallen!
Maar ik snap niet dat het bij T-Mobile zo warrig kan lopen. |
|
|||
|
|||
Net naar status 3 gegaan. Besteld op 9 augustus via ks.
|
|
|||
|
|||
Haha, de volgorde wordt hoe langer hoe vreemder.
En volgens mij loopt AMP langzaam over.....zucht. |
|
||||
|
||||
2 van 9 augustus die al naar status 3 zijn, nice..
|
|
|||
|
|||
Ik wordt echt boos. Waarom sta ik nou nog steeds status 2 :S
|
|
|||
|
|||
oelalaaaaaaaa dat klinkt heel goed! Danny kan je trouwens nog even je overzichtje linken (A)?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben echt heel benieuwd of de sms-jes en levertijden van AMP ook steeds langer worden.
Zit iig nu 24 uur te "wachten" op een sms. Zal mij benieuwen, had natuurlijk net deze week vakantie . |
Er zijn 65 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 65 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|