iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel dichtbij ja, en nee, nog niet... . Ze hadden een kwartier geleden al voor de deur kunnen staan . Ik meld het wel, alstie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heel dichtbij ja, en nee, nog niet... . Ze hadden een kwartier geleden al voor de deur kunnen staan .
Ik meld het wel, alstie er is! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
jeeej geleverd, nu activeren
|
|
|||
|
|||
Yes!! Status 3!
Op 16 september de iPhone 4 32GB besteld. Nummertje: 363XXX |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Same here, ook via de T-Mobile site.
Alleen ik ben nooit een hele dag thuis. Nu heb ik voor morgen een afspraak gemaakt, maar ik moet om 14:30 weg. Ze gaan vanaf 8:00 bezorgen en maken om 21:00 vandaag bekent hoe laat ze er ongeveer zullen zijn. Weet iemand niet of ik zelf een tijd kan plannen? Zou lullig zijn als ze komen en ik niet thuis ben, plus dat dat heel vervelend is voor mij... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Haha kan ook. Alleen dan zit ik al in de route dus dat werkt niet, die gaan ze dan niet meer wijzigen. Plus even pinnen tijdens een wedstrijd gaat hem ook niet worden. Doordeweeks studeer ik en ben ik ook nooit de heel dag op één locatie.
Beetje lastig dit... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Klopt. Maar als ik op de uni zit kan ik niet zomaar even weg. Je kunt uit een hoorcollege of practicum niet zomaar weg lopen. Daarom moeten ze morgen gewoon voor 14:30 komen!
|
|
|||
|
|||
haha nee dat dacht ik zelf ook al aan toen ik dat aan het typen was maarja... dan maar gewoon bidden dat ze er morgen lekker vroeg zijn!
succes ermee! |
|
|||
|
|||
Yes! Status 3. Nu maar hopen op een snelle status 4!
Eigenlijk best zielig, zit ik als een klein kind te wachten op mn iphone |
|
|||
|
|||
Yes! Hij is er!! Nu uitpakken...
|
|
|||
|
|||
Hallo mensen, ik heb 17 September via de klantenservice ook een iPhone 4 (16GB) besteld (verlenging). Ik ben vandaag naar status 3 gegaan, sales nummer 364***.
Besteld voor €89.95 in combinatie met een Relax 35 abbonement en WnW+ actie. Wel een beetje jammer dat ik hier en daar heb gezien dat mensen minder voor hun toestel hebben betaald. |
|
|||
|
|||
Uitpakken ging goed . Toch blijf ik die microsim tray irritant vinden. Hij wilde maar niet open. Nu is de tray iets krom. Hierdoor steekt hij iets buiten het staal uit. Gelukkig kun je voor 7,95 een nieuwe kopen. Is dit de officiële? Apple iPhone 4 Sim kaart houder - €7.95
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Yes, eindelijk status 3. Afspraak gemaakt voor woensdag!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb inmiddels al wat apps, al mijn telnr, agenda, mailaccounts, Wi-Fi plaatsen en carkit op orde... maar er valt nog veel meer te ondekken.. |
|
|||
|
|||
Hmz. Hier ging alles goed, alleen niet het activeren (net te laat ws) dus dat gebeut morgenochtend. Syncen ging ook, alleen de apps wil hij niet synchroniseren. BEn nu de fabrieksinstellingen weer aan het herstellen en dan nog maar eens proberen...
Maar wat issie mooooooi! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Super, heb nu al een sms'je gekregen om een bezorgafspraak te maken. Heb hem 27 september besteld. Jammer dat hij alleen niet op zaterdag wordt geleverd. Wel nog niks gehoord van nummerbehoud e.d.
|
Er zijn 51 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 51 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|