iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roadster Bij mij staat hij op status 3. Met als opmerking: Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
status 3 naar 4
Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk vandaag (en zelfs binnen nu en een uurtje) Ik krijg mijn Iphone binnen de 2 uurtjes ...ik sta te popelen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
binnen
Ik heb 'm!
Nu effe kijken hoe alles gaat, maar ziet er top uit! Succes iedereen. Hopelijk is het voor jullie ook het wachten waard! Greets, |
|
||||
|
||||
Vandaag besteld in de winkel, medewerker moest zeggen 4-6 weken levertijd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoefde niet eens mn datum van op pc aan te passen, morgen komt-ie!! JIPPIE! Alhoewel....niet te vroeg juichen, eerst moet ik 'm in mn handen hebben! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus voor mij word het Woensdag, omgeving Breda. |
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
Ik heb vanmorgen even moet t-mobile gebeld,moest wat weten over mijn nieuwe abbo,en ik heb direct nog even naar de levertijd van de iphone 4 gevraagd,de meneer vertelde me dat ze net een nieuwe update hadden gekregen en dat de levertijd momenteel 8 weken is ik hoop heeeel erg dat het niet waar is hahaha,maar ik wou het even met jullie delen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik woon in Noordwijk, misschien maakt dat inderdaad verschil qua routes en dagplanning. Zul je net zien, heb ik de komende dagen allerlei afspraken gepland, kan ik niet eens mn iphone ontdekken! Ugh...ik voel een griepje opkomen... |
|
||||
|
||||
Via T-Mobile-website op 16/9 Iphone 4 16gb besteld (361***). Vandaag status 3, as woensdag (13/10) geleverd! Werd gezegd 6 weken, is dus bij mij 4
|
|
|||
|
|||
nou heb ik vandaan een mail gekregen van gsmweb.nl dat m'n iphone is verstuurd. Dus moet hem morgen in huis hebben. eindelijk zeg na 6 weken wachten....
En dan zeggen ze elke keer als ik bel, dat ze alleen op donderdag binnen krijgen. Nou wel raar verhaal. Dit was iig wel de laatste keer dat ik daar besteld heb ! Nou vanaf morgen heerlijk genieten van mijn nieuwe tel. |
|
|||
|
|||
Wat duurt het wachten toch lang als je er op zit te wachten..
|
|
|||
|
|||
kutzooi, in plaats van document nummer mn sofinummer ingevuld bij het bestellen een MAAND gelden ! nu kon ie van de week dus niet afgeleverd worden en moet ik weer opnieuw bestellen en kan ik ook geen gebruike meer maken van de gratis web n walk actie die ze toen nog hadden. wat een gekloot.
|
|
|||
|
|||
Ik had de 3gs besteld bij gsmwijzer, daar wachtte ik ook al even op.
Gister aangegeven toch voor de 4 tegaan ipv de 3gs. De 4 hadden ze op voorraad en is dus vandaag verzonden |
|
|||
|
|||
Waiting waiting hahah...nog steeds status 2..pfffff
haha k word ongeduldig |
|
|||
|
|||
twee weken wachten voorbij.. nog twee te gaan?
|
|
|||
|
|||
Gisteren via website van T-mobile iPhone 4 besteld (verlenging). Status 2. Gaan rustig afwachten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ruim een maand geleden mijn iPhone 4 geannuleerd bij de T-Mobile Shop. Dat is op zich allemaal goed gegaan. Ik heb echter nog steeds mijn aanbetaling (170 euro!) niet terug. Heb al met klantenservice contact gehad maar nog steeds niet opgelost. Ik zal uiteraard niet rusten voor ik mijn geld terug heb.
Meer mensen met dit probleem? |
|
|||
|
|||
Nou nog 1 dagje wachten, gelukkig ga ik vanavond naar het voetbal + cafe vliegt de tijd ook nog vandaag. Morgen eens lekker dat ding inrichten jailbreaken etc.
|
|
|||
|
|||
14 oktober iPhone 4 (32Gb) besteld bij T-mobile (online/verlenging). Vandaag naar status 3.
|
|
|||
|
|||
Jaaaaaaaaaaaa ik heb hem binnen. Bezorger mag me altijd uit bed bellen met zo'n leuk pakje. Net iTunes voor het eerst van mijn leven geinstalleerd. Is het 't beste om de batterij de 1e keer helemaal op te laden en leeg te laten trekken (kalibreren)?
Ik ga es lekker beginnen in ieder geval. |
Er zijn 21 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 21 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|