iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb Pro Assist inmiddels gebeld. En ja ik krijg een 4G alleen niet simlock vrij. Volgens hun zeggen gebeurd dat nooit, ze krijgen ze van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb Pro Assist inmiddels gebeld. En ja ik krijg een 4G alleen niet simlock vrij. Volgens hun zeggen gebeurd dat nooit, ze krijgen ze van TM geleverd. Wel wordt er een activatie sim kaartje bij geleverd. Maar heb er wel een ingeleverd die simlock vrij was. Hoop dat iemand hierop een antwoord weet.
Alvast bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nog mensen een status update gehad ?
Ik ben benieuwd! Weten jullie trouwens ook of je echt zelf je pakje moet ontvangen of dat bijvoorbeeld ook iemand anders met jouw legitimatie de iphone in ontvangst mag nemen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is dat zeker, dat bijv: zusje aanmag nemen en betalen met jou id in handen?
anders moet ik hem ook op mn stageadres af laten leveren! Houdt iemand die lijst nog bij? |
|
|||
|
|||
Zolang er geen status updates zijn, valt er ook niets bij te houden aan de lijst. Ik sta nog steeds op 2, en ik sta bovenaan de lijst...
Vervelend dat het allemaal zo langzaam gaat. Edit: Aan het eind van de dag wordt er weer een update geplaatst door het ordermanagement. Vorige keer zijn ze tot 30 augustus gekomen, dus ik verwacht dat ik deze week aan de beurt kom. Laatst gewijzigd door b0z; 04-10-10 om 15:19. |
|
|||
|
|||
Ja op de site van T-Mobile stond bij de bestelling dat je per se zelf het pakketje moet aannemen. Zou wel ideaal zijn als dit niet hoefde aangezien ik niet a la minuut naar beneden kan gaan op het werk voor de koerier en dan kan ik mijn ID aan mijn vriendin geven.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lol ik heb pas 1 oktober besteld.... Dus ken ik nog wel een tijdje wachten zie ik wel
Ik heb trouwens online besteld. Ordernummer = 3822** Status 2 Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden. Laatst gewijzigd door PindaPowerrr; 04-10-10 om 17:36. |
|
|||
|
|||
Tot mijn verbazing stond er vanmiddag ineens een koerier voor de
deur met een klein pakketje in zijn handen. Hij is binnen32Gb Vanavond maar eens lekker spelen...... |
|
|||
|
|||
Volgens mij moet je het pakketje zelf aannemen, aangezien ik van meerdere mensen heb gehoord dat je 1 cent moet pinnen om je rekening nr te verifieren.
|
|
|||
|
|||
Ik ben overgezet naar status 3
|
|
|||
|
|||
Hey Gserban heb nu op tafel een gloedje nieuwe IPhone 4 liggen super blij mee alleen jammer geen simlock vrije tel . Dus dat moet ik nog verder uitzoeken. Heb al gebeld maar zoals hier geschreven word van het kastje naar de muur en echt vriendelijk zijn ze niet bij Pro Assist. Dus dat klopt wat al eerder is geschreven.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
1 september iphone 4 16gb besteld bij gsmweb.nl
Volgens hun site 1 a 2 weken levertijd. Nou dus niet. Zit nu nog te wachten. Aantal keren gebeld. En hun krijgen volgens hun zeggen er te weinig binnen om alle orders uit te leveren. Afgelopen vrijdag weer gebeld. En ik zou op de verzendlijst staan dat die dag nog verzonden zou worden. Ik zou 's avonds een mail krijgen met de verzendbevestiging. Tot op heden nog niks geen mail gekregen en zit nu nog te wachten op de iphone. Vandaag zijn ze dus niet telefonisch bereikbaar. En tot mijn verbazing kijk ik het weekend mijn bankafschrift na. Is op 1 oktober even al de 1e maand abonnementsgeld afgeschreven door t-mobile. Dus ik vandaag maar even naar t-mobile gebeld. Blijkt dat het abonnement al op 17 september is ingegaan. Terwijl ik dus nog steeds op mijn iphone wacht. Ik weet niet eens mijn nieuwe nummer. iemand anders nog ervaringen met gsmweb?? ik zie iedereen het ook hebben over een ordernummer. Is dat dan alleen als je bij t-mobile hebt besteld? Want ik heb niks van een ordernummer gekregen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens, meerdere mensen die ik ken hebben absoluut geen vervelende ervaringen met GSMWEB |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 50 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 50 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|