iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door b0z Lucky you! @ deepncity, bedankt voor het bijhouden van de lijst! Weet je trouwens zeker dat je het juiste ordernummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
wederom ter info: naar status 4, mail ontvangen en zaterdag afspraak gemaakt.
|
|
|||
|
|||
ik denk dat Paula een andere datum heeft besteld, ik was de 13de nl heel vroeg met bestellen en heb een aardig hoger bestelnummer. Nu maar hopen dat deze week de stus naar 3 gaat....wordt nu echt spannend. Tot hoe laat mailen ze je de statusverandering? Of krijg je een sms?
|
|
|||
|
|||
Inmiddels ook op status 4 en afspraak voor morgen...joepieeee!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb echt de 13e besteld. Maar ik had een paar dagen eerder de bestelling opgeslagen, en het nummer heb ik toen gekregen. Toen ik 2 dagen later echt bestelde bleef het nummer hetzelfde...
|
|
|||
|
|||
Geen status 4 hier en ook geen sms/mail. Duimen voor morgen dan maar...
|
|
||||
|
||||
hmmm was topic kwijt maar zie dat deze op ineens verplaatst is terwijl we het hier toch echt over een dienst van tmobile hebben en de levering ervan en eigenlijk niet past onder kopen en verkopen want we kopen geen toestel en of verkopen een toestel we sluiten een abonnement af bij t-mobile en krijgen daarbij een toestel geleverd
|
|||
|
|||
is er al iemand die op 7 sept. besteld heeft en na status 3 is gegaan?
wordt het wachten nu wel zat! |
|
|||
|
|||
Ik heb hem op 7 sept besteld ister naar 3 en 4 gegaan vandaag bezorgd tussen 10:35 en 13:35
|
|
||||
|
||||
mijn vrouw had op 14-09 besteld en is ook van 3 naar 4 gegaan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lijkt erop dat mensen met een verlenging eerst aan de beurt komen. Ik heb 6 sept besteld en ook nog geen verandering gehad. Ik blijf gewoon F5'en vandaag, ik heb hoop |
|
||||
|
||||
Citaat:
nee ze heeft nieuw abbo met iphone 32 gig en op 14 sept besteld en word morgen bezorgt |
|
|||
|
|||
Citaat:
terwijl wij week eerder besteld hebben! Laat maar ff weten als je status is verander als je wil. |
|
|||
|
|||
Jij al wat gehoord?
Ik nog niets! |
|
|||
|
|||
nee, zal wel nog een week overheen gaan dan:S als ik van status verander laat ik het weten
|
|
|||
|
|||
Ik ben naar status 3
|
|
|||
|
|||
Heb de iPhone 4 in combinatie met een zakelijk abonnement ergens half augustus besteld (32GB). Een vriendelijke dame van de servicedesk wist mij 2 weken later te vermelden dat mijn bestelling pas op 1 september in hun systeem was bevestigd. Vanaf dit moment gold de wachttijd van 4-6 weken. Gisteren 05/10/2010 heb ik het pakketje afgeleverd gekregen... Heb helaas geen statusinfo kunnen verkrijgen aangezien het om een zakelijk abbo gaat.
|
|
|||
|
|||
Ben ik heeel erg ongeduldig als ik zeg dat ik het wachten zat ben?
Ik heb op 16 september mijn eerste I-phone besteld in contractverlenging, een I-phone 4 16 Gb. Helaas, als ik 'm een dagje eerder had besteld, had ik 'm deze week dus gehad! Pfoeiii. |
|
|||
|
|||
ik ben ook naar status 3
|
|
|||
|
|||
Ik wacht nog steeds op mn telefoon, zou vandaag komen tussen 12.35 en 15.35, nog 5 minuten...
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|