iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je eenmaal status 3 heb dan heb je virtueel gezien ook status 4 (en bijna 5 )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je eenmaal status 3 heb dan heb je virtueel gezien ook status 4 (en bijna 5 )
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ter Info: vanavond naar status 3 gegaan
|
|
|||
|
|||
Idem dito..ook naar status 3
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo heeeee, 2 mensen die op 6 september besteld hebben zijn van status veranderd... Zou ik dan ms volgende week aan de beurt zijn? *keeps fingers crossed*
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb de iPhone 4 vandaag ook bij TPH besteld. levertijd gemiddeld 2 weken staat er op de site vermeld, ik ben benieuwd in hoe verre ze de waarheid spreken.
Op t-mobile wachten word je gek van |
|
|||
|
|||
Ik zal morgen even een update plaatsen. Toch begin ik ook een beetje hoop te krijgen (12 september besteld).
|
|
|||
|
|||
Ja kan je wel zeggen zover ik heb kunnen zien zit er 4.0.2 op. Daar is volgens mij ook geen JB voor? Mocht iemand hiervoor wel een oplossing weten dan hoor ik dat graag.
grzzz en bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou niet gek zijn, ik heb hem op de 13e besteld, ik hoop dat het mijn geluksgetal is, ben inmiddels wel benieuwd naar mijn Iphone 4! |
|
|||
|
|||
Yes, zojuist status 3.
Ik heb de iphone4 16gb op 9 Sep besteld online bij T-mobile icm verlenging. Hou lang zou het duren om van 3 naar 5 te gaan? |
|
|||
|
|||
YESSERDEYES!
Van het t-mobileforum: Update levertijden i-Phone 8 Gb, 16gb en 32gb De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 3 oktober een i-Phone 8 gb & 32gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken. De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 15 september een i-Phone 16gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken. Voor alle klanten die op 4 oktober t/m heden een iPhone 8 gb & 32 gb hebben besteld geldt een "verwachte" levertijd van 4 weken. Voor alle klanten die op 16 september t/m heden een iPhone 16 gb hebben besteld geldt "verwachte" een levertijd van 6 We streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren. Wanneer verandert je status? Op het moment dat er voorraad is voor jouw bestelling wordt je status aangepast van status 2 tot 3. Na enkele dagen verandert je status naar status 4 en ontvang je tevens een sms en e-mail om een afleverafspraak te maken. Vanaf het moment dat je een sms en e-mail ontvangt zijn je gegevens bekend bij de koerier. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nou gsmweb net gesproken. Nu moeten ze donderdag weer iphones binnen krijgen. Nu maar hopen dat ik er nu bij zit....
alleen dit verhaal krijg ik elke week te horen... als ik dit geweten had dat het zo lang duurde, had ik net zo goed bij t-mobile kunnen bestellen.. staat gewoon nog steeds op hun site dat de levertijd 1 a 2 weken is. snap niet dat ze dit niet wijzigen bij gsmweb. |
|
|||
|
|||
Gelden die verwachtingen voor iedereen die besteld hebben of alleen voor degene die online hebben besteld? Ik heb namelijk in de T-shop besteld.
|
|
|||
|
|||
Update. Verwachte leverdatum iPhone 4 32 gb tot en met 3 oktober. Verwachte leverdatum iPhone 16 gb tot en met 15 september.
Iedereen op dit lijstje zal deze week dus naar status 3 moeten gaan. Laatst gewijzigd door deepncity; 05-10-10 om 10:53. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Update levertijden i-Phone 8 Gb, 16gb en 32gb
De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 3 oktober een i-Phone 8 gb & 32gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken. De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 15 september een i-Phone 16gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken. Voor alle klanten die op 4 oktober t/m heden een iPhone 8 gb & 32 gb hebben besteld geldt een "verwachte" levertijd van 4 weken. Voor alle klanten die op 16 september t/m heden een iPhone 16 gb hebben besteld geldt "verwachte" een levertijd van 6 We streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren. Wanneer verandert je status? Op het moment dat er voorraad is voor jouw bestelling wordt je status aangepast van status 2 tot 3. Na enkele dagen verandert je status naar status 4 en ontvang je tevens een sms en e-mail om een afleverafspraak te maken. Vanaf het moment dat je een sms en e-mail ontvangt zijn je gegevens bekend bij de koerier. Wanneer ontvang ik een micosim? Vanaf augustus wordt de i-Phone geleverd inclusief een microsim. Deze wordt dus niet meer los verstuurd. Wanneer kan ik mijn toestel ophalen in de shop? De T-Shops worden wekelijks beleverd. Helaas hebben wij geen inzicht in klantorders bij de T-Shops. De T-Shops beschikken ook niet over een ordernummer/sales id's. De T-Shop medewerker neemt contact met je op als je i-Phone opgehaald kan worden. Wat is de status van mijn zakelijk bestelling? Indien je vragen hebt over de status van je bestelling en je bestelling betreft een zakelijke order dan willen we je vragen om contact op te nemen met je zakelijke adviseur. Zij kunnen je direct voorzien van de juiste informatie. Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen? Klik hier en vul je ordernummer, postcode en huisnummer in. Indien je nog niet beschikt over een ordernummer vraag deze dan op via het T-Mobile forum.
|
|||
|
|||
Ik zou echt GEK worden als ie er nu nog niet zou zijn..
Heb 'm nu bijna een week, en kan niet meer zonder. Sterkte voor degene die nog moeten wachten..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|