iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Collega van mij had een 16gb op 30 augustus besteld. Hij kreeg net een smsje dat hij hem kan ophalen (t-shop Enschede)....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Collega van mij had een 16gb op 30 augustus besteld. Hij kreeg net een smsje dat hij hem kan ophalen (t-shop Enschede).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sms ontvangen, afspraak gemaakt... Donderdag komen ze hem bezorgen.
|
|
|||
|
|||
kijk eens aan, meer en meer mensen kunnen afspraken maken er is dus weer een levering gekomen voor mensen tot een bepaalde datum. Ik moet waarschijnlijk nog langer wachten :/
Laatst gewijzigd door Marijntjeiphone; 28-09-10 om 13:26. |
|
|||
|
|||
ja spannend, verwacht deze week toch ook wel status 3, 6 sept een 32GB besteld, en de volgende dag lag de factuur al op de stoep ter bevestiging.
|
|
|||
|
|||
Ik merk wel dat het niet zo is dat hoe eerder je besteld hebt, hoe eerder je geleverd krijgt. Zeker als je in een T-Shop besteld hebt, ben je afhankelijk van hoeveel deze shop geleverd krijgt. Ik heb bijvoorbeeld een 32GB besteld op 23 augustus in een T-shop en nog niets gehoord. Een vriend van mij heeft in een andere T-shop dezelfde iPhone een week later besteld en heeft zijn iPhone al sinds twee weken.
Ik heb echt geen idee hoe T-mobile de distributie naar haar eigen winkels doet. In ieder geval niet op volgorde van de bestellingen. Allemaal een beetje natte-vingerwerk als je 't mij vraagt. |
|
|||
|
|||
Vandaag naar status 4, 30 september, a.s. donderdag komt hij eindelijk.
telefonisch besteld op 25-08-2010. |
|
|||
|
|||
Volgens mij klopt er echt geen **** meer van de volgorde :S
|
|
|||
|
|||
wat is ie mooi
Er staat overigens 4.1 op. Laatst gewijzigd door gosat; 28-09-10 om 15:09. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Afspraak voor morgen gemaakt
Besteldatum: 3-9 bij the Phonehouse |
|
|||
|
|||
Hoera!
Ik kreeg net het bericht dat ik de mijne morgen kan verwachten! Voel me net een klein kind, ZO blij!
|
|||
|
|||
ik gun het jullie allen. ik wacht al sinds 18-8.(datum eerste bestelling)
|
|
|||
|
|||
30 aug besteld en vandaag (28 sept) geleverd! 4 weken gewacht uiteindelijk. Valt me niet tegen.
O,ja: 32Gig Iphone4. |
|
|||
|
|||
Op de t-mobile site staat geen levertijd meer bij de iPhone4. Er stond eerst een levertijd van 6-8 weken. Het is er nu blanco.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja geen levertijd meer Ze weten het zelf ook niet meer en kunnen hun belofte toch niet nakomen. Zit nog steeds te wachten op bericht sinds 24 augustus. 32gig besteld. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zit in de Phonehouse denk ik.
Ik heb 4-9 besteld bij The Phonehouse en krijg hem ook morgen |
|
|||
|
|||
Da's ook debiel dan....ik heb een 32 gig 26 aug besteld en ik krijg morgen...balen voor je!
|
|
|||
|
|||
Er klopt inderdaad weinig van de volgorde van bestellen en leveren. Waar zijn ze toch mee bezig...
|
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|