iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 5 weken geleden twee stuks besteld in de t-mobileshop terwijl Mediamarkt en Phonehouse ze gewoon op voorraad blijken te hebben . Toen ik ze wilde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5 weken geleden twee stuks besteld in de t-mobileshop terwijl Mediamarkt en Phonehouse ze gewoon op voorraad blijken te hebben .
Toen ik ze wilde annuleren bij T-mobile vertelde ze me dat ze ze hoogstwaarschijnlijk morgen binnenkrijgen..jaja. Ik ben benieuwd |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Zorg ik gewoon dat ik over een week of 2/3 het cash in huis heb |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben ik de enige die de telefoon alvast via Ideal betaald heeft? Is toch het meest handig,heb je verder ook geen gezeik aande deur. Alleen telefoon aannemen en dan doei meneertje van amp!
|
|
|||
|
|||
Heb hem gewoon in de winkel gekocht en met €50,- vooruit betaald. Ik hoop binnenkort wel het ordernummer te weten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik bedoel, we zitten ons met z'n allen te vervelen in de tijd dat we op de iPhone wachten (zie de eerder genoemde 75% van de berichten hier). Dan kunnen we 't net zo goed even over ijsjes hebben. On topic (Om dit bericht niet bij die 75% te laten horen): Ik heb 2 iPhones 4 besteld: 32Gb op 23 aug in T-shop (Zwolle), er zijn nog 3 wachtenden voor mij. 16Gb op 29 aug via internet (3293xx) status 2. Ik ben het wachten ook meer dan zat en schrijf uit verveling over ijsjes. |
|
|||
|
|||
Ik ben ook STATUS 3! 1/9 besteld (32GB)
Laatst gewijzigd door gosat; 24-09-10 om 20:41. |
|
|||
|
|||
Ik heb een 32 GB besteld, vandaag ook status 3 gekregen!
Mijn ordernummer is 3201xx en ik heb hem op 25/08 bestelt Hoe lang zal het duren totdat ik hem in handen heb? Ik ben er vandaag niet over gebeld, of komt de boel na het weekend pas op gang? |
|
|||
|
|||
Orderstatus overzicht update:
Ook gosat naar status 3 vandaag. |
|
|||
|
|||
gefeliciteerd hoor
|
|
|||
|
|||
Het kan een dag duren voordat je bericht krijgt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook al betaald via Ideal. Maar wat ik ergens gelezen is dat je toch voor 1 cent moet pinnen om te bevestigen dat je de juiste ontvanger bent.
Op zich geen probleem als het mobiel pinnen maar werkt. |
|
|||
|
|||
Als je verlengt hoeft dit niet denk ik, alleen als je een nieuw abonnement afsluit. Correct me if I'm wrong..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is wel aanneembaar dat er een vorm van controle is dat het toestel aan de persoon geleverd wordt welk het aankoopbedrag al vooruit voldaan heeft. Door het betalen van een symbolisch bedrag kan dit gecontroleerd worden. of je nu een nieuwe klant bent of je contract verlengd. Maar ik hoop het voor 1 november mee te mogen maken. |
|
|||
|
|||
ik heb nog niet betaald, dus ik neem aan dat ik aan de deur moet betalen (210euro).
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog niet betaald.
Ik ben naar TM overgezet bij de overname van Orange. Ik ben hiervoor van Orange 30 naar een Flex 30 naar een Flex 25 (+ W&W plus) gegaan. Ik heb nu mijn contract verlengt met een Relax online 35 (€28 p.m.) met gratis W&W standaard. Hierbij kon ik een kreeg ik een iPhone 4 met 16GB voor €30 krijgen en een 32 GB model voor €130 euro . Ik heb voor het 32GB model gekozen Heb m'n oude iPhone 3G 16GB verkocht voor €160. Ik ben tevreden. Laatst gewijzigd door Gloaming; 25-09-10 om 14:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Controleren op juiste persoon doen ze vaak met legitimatie bewijs. |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|