//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bastian87 Klopt, alleen had de twitter helpdesk het nu specifiek over mij. Hoop dat hij het mis heeft (zou niet de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #8021  
Oud 23-09-10, 10:02
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bastian87 Bekijk bericht
Klopt, alleen had de twitter helpdesk het nu specifiek over mij. Hoop dat hij het mis heeft (zou niet de eerste keer zijn)
Heb jij nog steeds geen update gehad trouwens?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #8022  
Oud 23-09-10, 10:18
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Orderstatus overzicht update:

  #8023  
Oud 23-09-10, 10:51
Bastian87 Bastian87 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroentjhuh Bekijk bericht
Heb jij nog steeds geen update gehad trouwens?
Was het maar zo
  #8024  
Oud 23-09-10, 11:30
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bastian87 Bekijk bericht
Was het maar zo
Raar aangezien jij hem eerder hebt besteld dan ik.
Heb jij ze nog gebeld de afgelopen dagen?
Ik probeerde het gister. Net alles ingevoerd en werd eindelijk doorverbonden. Komen ze met de melding:
"Op dit moment is het erg druk. Probeert u het later nogmaals. Wij verbreken nu automatisch de verbinding."
  #8025  
Oud 23-09-10, 11:39
Bastian87 Bastian87 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

Ja het zijn een paar vervelende mensen. Ik heb niet meer gebeld nee, misschien dat ik dat vanmiddag even ga doen. Maar elke keer die gesprekskosten tikken ook aardig aan.

Laatst gewijzigd door spysical; 23-09-10 om 19:50. Reden: Taalgebruik
  #8026  
Oud 23-09-10, 12:07
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Jaa ik ga misschien ook nog even bellen vanmiddag.
En om alleen door dat menu heen te komen ben je al 5 minuten kwijt. En dan heb je dus
nog niet eens iemand aan de lijn. Wat meestal ook nog weer 3 minuten duurt.
Denk dat ik zo even ga bellen. Hoop dat ze het nu niet druk hebben.
  #8027  
Oud 23-09-10, 12:09
Truestyle Truestyle is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Ederveen
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar Truestyle
Standaard

Ik heb mijn abbo verlengt (30 augustus) met een Iphone 4 16GB bij de klantenservice.
Ze zeiden tegen mij tussen de 3 en 5 weken levertijd.
Met ordernummer 3309** denk ik dat dat misschien best nog wel zou kunnen kloppen.

Zit al wel hevig op F5 te drukken in de hoop dat vakje 3 oplicht
__________________
Sinds 01-10-2010 Iphone 4 bezitter
  #8028  
Oud 23-09-10, 12:35
Assenaar Assenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truestyle Bekijk bericht
Ik heb mijn abbo verlengt (30 augustus) met een Iphone 4 16GB bij de klantenservice.
Ze zeiden tegen mij tussen de 3 en 5 weken levertijd.
Met ordernummer 3309** denk ik dat dat misschien best nog wel zou kunnen kloppen.

Zit al wel hevig op F5 te drukken in de hoop dat vakje 3 oplicht
Ik heb ook op 30 augustus besteld(ordernummer 3301xxx, 16 GB) en las net op T-mobile forum dat de verwachting is dat de eerste week van oktober de status naar 3 gaat.
  #8029  
Oud 23-09-10, 13:46
tactic kc tactic kc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

Hoesjes kunnen er veel vergeten!

Ordermanagement:
m.b.t. hoesjes dit is een actie vanuit Apple waar wij verder geen invloed op hebben.
wij kunnen er niet voor zorgen dat je dit hoesje na 30 september nog kunt bestellen.
  #8030  
Oud 23-09-10, 14:27
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bastian87 Bekijk bericht
Ja het zijn een stelletje vervelende mensen. Ik heb niet meer gebeld nee, misschien dat ik dat vanmiddag even ga doen. Maar elke keer die gesprekskosten tikken ook aardig aan.
Heb een nummer voor je vd week bij T-mobile zelf gezien.. stuk goedkoper om dan de klantenservice te bellen.

Stuur ff een berichtje als je 'm wil hebben
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.

Laatst gewijzigd door spysical; 23-09-10 om 19:51.
  #8031  
Oud 23-09-10, 15:16
gosat gosat is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 118
Standaard

Nieuwe levertijden op tm.nl

16gb: 6-8 weken
32gb: 5 weken
3gs: minimaal 8 weken. (is dat ding zo populair of maken ze m niet zo veel meer)
  #8032  
Oud 23-09-10, 15:18
paula_vg paula_vg is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 41
Standaard

Uhm... geldt dat voor nieuwe bestellingen? Of voor alle? *snikt alvast in het vooruit... :'(*
  #8033  
Oud 23-09-10, 15:20
paula_vg paula_vg is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 41
Standaard

Rare jongens, die t-mobile-jongens... Op de homepage: 6 weken, op de popup die daarbij hoort: 5 weken. En ergens doorgeklikt (onder "toestellen" geloof ik): 6 tot 8 weken. Welke is het nou?
  #8034  
Oud 23-09-10, 15:22
paula_vg paula_vg is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gosat Bekijk bericht
Nieuwe levertijden op tm.nl
3gs: minimaal 8 weken. (is dat ding zo populair of maken ze m niet zo veel meer)
Ik moet zeggen dat ik getwijfeld heb, ik vind de 3gs veel mooier vormgegeven dan de 4... maar ja, om nou een toestel te kopen dat vóór de aanschaf al verouderd is.... Dus toch een 4 besteld.
  #8035  
Oud 23-09-10, 17:33
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paula_vg Bekijk bericht
Ik moet zeggen dat ik getwijfeld heb, ik vind de 3gs veel mooier vormgegeven dan de 4... maar ja, om nou een toestel te kopen dat vóór de aanschaf al verouderd is.... Dus toch een 4 besteld.
Hou vol he! Je kan 't
  #8036  
Oud 23-09-10, 18:00
tactic kc tactic kc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

Het is helaas ook allemaal een marketing truc. Door het product (iphone4) schaars te houden word de indruk gegeven dat het een top product is. In ieder geval een product wat iedereen hebben wilt. En apple kan ook zeggen, het is echt een succes geweest. Zo goed verkocht dat er zelfs tekorten waren. Terwijl en bedrijf als apple makkelijk de productie op kan schroeven. Extra machines kunnen ze zo betalen.
  #8037  
Oud 23-09-10, 18:17
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tactic kc Bekijk bericht
Het is helaas ook allemaal een marketing truc. Door het product (iphone4) schaars te houden word de indruk gegeven dat het een top product is. In ieder geval een product wat iedereen hebben wilt. En apple kan ook zeggen, het is echt een succes geweest. Zo goed verkocht dat er zelfs tekorten waren. Terwijl en bedrijf als apple makkelijk de productie op kan schroeven. Extra machines kunnen ze zo betalen.
Onzin een deel van de fabrieken kan werkelijk niet meer dan 10.000 units per dag afleveren andere kunnen veel meer maar met 2 speakers en een scherm kan je nogsteeds maar een iPhone 4 maken. Verdeel dit over een globale afzetmarkt waarbij de meeste landen meer bestellen dan Apple kan leveren en ziehier het probleem met wachttijden. Volgens mij was een van die bedrijven overigens degene die het glas voor de iPhone 4 levert.

Ik heb de 14e een iPhone 4 16GB besteld maar zou eigenlijk toch liever een 32GB willen, weet iemand of dit te veranderen valt bij T-Mobile?
  #8038  
Oud 23-09-10, 18:22
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tactic kc Bekijk bericht
Het is helaas ook allemaal een marketing truc. Door het product (iphone4) schaars te houden word de indruk gegeven dat het een top product is. In ieder geval een product wat iedereen hebben wilt. En apple kan ook zeggen, het is echt een succes geweest. Zo goed verkocht dat er zelfs tekorten waren. Terwijl en bedrijf als apple makkelijk de productie op kan schroeven. Extra machines kunnen ze zo betalen.
Ja dit vermoeden is idd erg sterk aanwezig, hoewel het toch moeilijk te bevatten is dat een grote naam als Apple zijn naam durft te hangen aan een slechte productiesnelheden en slechte levertijden. Echt belachelijk dat er niet alleen in NL maar overal tekorten zijn. Waarom niet wachten met een release in een land tot de tekorten bij een ander land op orde zijn. (20 sept. China)
Overigens hoor ik hier helemaal niets over in de media.
  #8039  
Oud 23-09-10, 18:25
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Ik heb de 14e een iPhone 4 16GB besteld maar zou eigenlijk toch liever een 32GB willen, weet iemand of dit te veranderen valt bij T-Mobile?
zelfs tot 7 dagen na ontvangst van het toestel valt te annuleren (zie je brief)
Mogelijk kan de KS je aanvraag nog wijzigen zonder onderaan de lijst te komen.

Laatst gewijzigd door karel apple; 23-09-10 om 18:28.
  #8040  
Oud 23-09-10, 19:14
macpriest macpriest is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tactic kc Bekijk bericht
Het is helaas ook allemaal een marketing truc. Door het product (iphone4) schaars te houden word de indruk gegeven dat het een top product is. In ieder geval een product wat iedereen hebben wilt. En apple kan ook zeggen, het is echt een succes geweest. Zo goed verkocht dat er zelfs tekorten waren. Terwijl en bedrijf als apple makkelijk de productie op kan schroeven. Extra machines kunnen ze zo betalen.
Wat een onzin. Ten eerste kan je -als je wil- productieaantallen en verkoopaantallen vergelijken en zie je dat er een tekort is door enorme vraag, niet omdat ze er elke dag maar 2 maken, die ze dan met de postkoets naar NL sturen.
Ten tweede is er een stille oorlog tussen Appel en Android gaande wat betreft marktaandeel. Apple kan zich echt niet permiteren achterover te hangen.

Tot slot: Iets wat ik in Italië geleerd heb: waar koop jij je ijsjes? Daar waar een lange rij staat of waar niemand staat? Juist... achteraansluiten a.u.b.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.