iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bastian87 Klopt, alleen had de twitter helpdesk het nu specifiek over mij. Hoop dat hij het mis heeft (zou niet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Orderstatus overzicht update:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Raar aangezien jij hem eerder hebt besteld dan ik.
Heb jij ze nog gebeld de afgelopen dagen? Ik probeerde het gister. Net alles ingevoerd en werd eindelijk doorverbonden. Komen ze met de melding: "Op dit moment is het erg druk. Probeert u het later nogmaals. Wij verbreken nu automatisch de verbinding." |
|
|||
|
|||
Ja het zijn een paar vervelende mensen. Ik heb niet meer gebeld nee, misschien dat ik dat vanmiddag even ga doen. Maar elke keer die gesprekskosten tikken ook aardig aan.
Laatst gewijzigd door spysical; 23-09-10 om 19:50. Reden: Taalgebruik |
|
|||
|
|||
Jaa ik ga misschien ook nog even bellen vanmiddag.
En om alleen door dat menu heen te komen ben je al 5 minuten kwijt. En dan heb je dus nog niet eens iemand aan de lijn. Wat meestal ook nog weer 3 minuten duurt. Denk dat ik zo even ga bellen. Hoop dat ze het nu niet druk hebben. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn abbo verlengt (30 augustus) met een Iphone 4 16GB bij de klantenservice.
Ze zeiden tegen mij tussen de 3 en 5 weken levertijd. Met ordernummer 3309** denk ik dat dat misschien best nog wel zou kunnen kloppen. Zit al wel hevig op F5 te drukken in de hoop dat vakje 3 oplicht
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoesjes kunnen er veel vergeten!
Ordermanagement: m.b.t. hoesjes dit is een actie vanuit Apple waar wij verder geen invloed op hebben. wij kunnen er niet voor zorgen dat je dit hoesje na 30 september nog kunt bestellen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Stuur ff een berichtje als je 'm wil hebben
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty. Laatst gewijzigd door spysical; 23-09-10 om 19:51. |
|
|||
|
|||
Nieuwe levertijden op tm.nl
16gb: 6-8 weken 32gb: 5 weken 3gs: minimaal 8 weken. (is dat ding zo populair of maken ze m niet zo veel meer) |
|
|||
|
|||
Uhm... geldt dat voor nieuwe bestellingen? Of voor alle? *snikt alvast in het vooruit... :'(*
|
|
|||
|
|||
Rare jongens, die t-mobile-jongens... Op de homepage: 6 weken, op de popup die daarbij hoort: 5 weken. En ergens doorgeklikt (onder "toestellen" geloof ik): 6 tot 8 weken. Welke is het nou?
|
|
|||
|
|||
Ik moet zeggen dat ik getwijfeld heb, ik vind de 3gs veel mooier vormgegeven dan de 4... maar ja, om nou een toestel te kopen dat vóór de aanschaf al verouderd is.... Dus toch een 4 besteld.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is helaas ook allemaal een marketing truc. Door het product (iphone4) schaars te houden word de indruk gegeven dat het een top product is. In ieder geval een product wat iedereen hebben wilt. En apple kan ook zeggen, het is echt een succes geweest. Zo goed verkocht dat er zelfs tekorten waren. Terwijl en bedrijf als apple makkelijk de productie op kan schroeven. Extra machines kunnen ze zo betalen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb de 14e een iPhone 4 16GB besteld maar zou eigenlijk toch liever een 32GB willen, weet iemand of dit te veranderen valt bij T-Mobile? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens hoor ik hier helemaal niets over in de media. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mogelijk kan de KS je aanvraag nog wijzigen zonder onderaan de lijst te komen. Laatst gewijzigd door karel apple; 23-09-10 om 18:28. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ten tweede is er een stille oorlog tussen Appel en Android gaande wat betreft marktaandeel. Apple kan zich echt niet permiteren achterover te hangen. Tot slot: Iets wat ik in Italië geleerd heb: waar koop jij je ijsjes? Daar waar een lange rij staat of waar niemand staat? Juist... achteraansluiten a.u.b. |
Er zijn 34 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 34 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|