iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dutchy1507 Aangezien iedereen die 'm 30-08 heeft besteld zijn Iphone vandaag of morgen krijgt zou ik toch ook aan de beurt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een 32Gb in een T-shop besteld op 23 augustus en nogsteeds niets gehoord, terwijl ze online bestellingen uit september al uitleveren... Stelletje amateurs. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb 'm, vanmorgen om half 9 voor de deur... Nu probeer ik alleen het iPhone case App te downloaden in de store... maar kan 'm niet vinden? (het is wel 30 september vandaag...)
|
|
|||
|
|||
Ben gisteren naar status 3 en een paar uur later naar 4 gegaan (29 augustus besteld). Heb nu een afspraak met AMP voor zaterdag. Wel vreemd, op mijnorderstatus.nl staat dat ze op werkdagen leveren. Heeft iemand eerder al een bezorging op een zaterdag gehad?
|
|
|||
|
|||
Hopelijk krijg ik ook snel een email en sms om een afspraak te maken. Gisteren ook van status verandert van 2 naar 3 (30 aug besteld)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mensen die de iphone 4 al van t-mobile hebben ontvangen, hoe is het bereik tot nu toe?
|
|
||||
|
||||
En ja hoor! Ik ben de trotse bezitter van een iPhone
Met een paar valse starts ben ik nu aan het synchroniseren, maar allemensen, wat is dat doosje klein! Ik ben blij dat ik contant betaald heb, want hij had al een paar keer vandaag dat de pin het niet deed. Hij was er trouwens om even over half twaalf. Dat was een lange drie uur!!
Sunshine, almost always....... Laatst gewijzigd door Juan-Paolo; 30-09-10 om 14:07. |
|
|||
|
|||
Pff nog steeds status 2. Ze gaan toch alle Iphone 32GB deze week naar status 3 gooien die voor 8 september hebben besteld? dan moet ik dus nog vandaag of morgen aan de beurt zijn, 6 september heb ik besteld, 7e de bevestiging in huis.
|
|
|||
|
|||
De week is nog niet voorbij
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jawel hoor!
28-08 besteld in de T-shop Morgen, 1-10 ophalen!!! I-phone 4 16Gb |
|
|||
|
|||
Ik zit ook al sinds 24 augustus te wachten op mijn Iphone 32Gb.
Sinds vorige week op voorrangslijst en nog niks vernomen. Heb vanmiddag maar weer eens gebeld en de persoon vertelde mij dat ze nog steeds zitten te wachten op nieuwe leveringen van Apple. Schijnt dat daar geen touw aan vast te knopen is wanneer Apple zijn leveringen doet. Elke afdeling van T-mobile(zakelijk,shops,online) blijkt dus bij nieuwe leveringen een x-aantal toestellen te krijgen. Zelf heb ik hem zakelijk besteld maar als ik dan hoor dat mensen de Iphone al binnen hebben terwijl hun bestelling in begin September is gedaan gaan bij mij de haren overeind. Wie weet...............morgen weer een dag |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Pfff... T-mobile zuigt echt hard..
Ik heb de mijne gister binnen gekregen, fantastisch ding, werkelijk waar! Maar niet via T-mobile, stelletje sukkels!
|
|||
|
|||
Zojuist een aflever afspraak gemaakt voor 1 Oktober...
Eens zien of ze het waar kunnen maken Nog steeds status 3 btw.. Edit : Zojuist overgegaan naar status 4.
Sinds 01-10-2010 Iphone 4 bezitter Laatst gewijzigd door Truestyle; 30-09-10 om 17:52. |
|
|||
|
|||
Nog steeds status 2, uiterlijk vrijdag zou ik naar status 3 gaan. Nja morgen weer een hele dag. Alleen heb ik op een of andere manier weinig vertrouwen in TM
|
|
|||
|
|||
Ook een afleverafspraak gemaakt voor zaterdag. Nu ook status 4.
Kun je de micro sim ook in het weekend activeren? |
Er zijn 25 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 25 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|