iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een bevestigingsbrief gekregen van T-Mobile naar aanleiding van mijn bestelling op 27 september van de Iphone 32 GB (kon toch niet langer wachten op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb een bevestigingsbrief gekregen van T-Mobile naar aanleiding van mijn bestelling op 27 september van de Iphone 32 GB (kon toch niet langer wachten op een vernieuwd model ) en hier staat rechtsbovenin bij ordernummer 2523944. Weet niet of dat hetzelfde nummer is als in de excellijst (-252), 3944 zou het worden dan. Heb hem via de T-Mobile webshop besteld en ik zit nu nog bij Vodafone (die opzegging zullen zij wel regelen).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb mijn iphone4 16gb gister gekregen nadat ik um op 25 augustus had besteld.
Echt wát een telefoon, gelijk op de valreep nog die bumper besteld dat ik die iig zonder gezeur nog gratisch kan krijgen (blijf een nederlander ). Heb toch wel enigzins last van deathgrip thuis 3 streepjes binnen, hand erop dan is het geen bereik helaas, buiten geen last van. Woon in Haaksbergen en daar is géén 3G bereik (buiten) erg jammer hoop dat daar nog wat aan gaat veranderen.. Toestel is iig wát ik er van verwacht had verder in 1 woord super . |
|
|||
|
|||
Ik ben nog steeds status 2.
|
|
|||
|
|||
ik heb op 30 augustus een iphone 4 gekocht op gsmweb.nl en toen zeiden ze dat de levertijd 1 a 2 weken was maar ik heb hem nu nog steeds niet en telefonisch zijn ze ook niet bereiken, weet iemand hier meer over en wanneer die ongeveer geleverd wordt
|
|
|||
|
|||
Hoi Hoi,
Ik heb de iphone 4 16GB net afgehaald op het postkantoor, besteld op 7 sept bij GSMWEB met een gewoon simkaartje, geenmicro dusss... slechte zaak! Zit nu wat droevig naar mijn nieuwe Iphone te staren, zonder m te kunnen gebruiken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de iphone 4 16GB net afgehaald op het postkantoor, besteld op 7 sept bij GSMWEB met een gewoon simkaartje, geenmicro dusss... slechte zaak! Zit nu wat droevig naar mijn nieuwe Iphone te staren, zonder m te kunnen gebruiken |
|
|||
|
|||
Blij dat je hem hebt, droevig dat je hem niet kunt gebruiken. Krijg je de microsim nog toegestuurd binnenkort?
|
|
|||
|
|||
9 september besteld in T-mobile shop Tilburg.
Nu (01 oktober) voor mijn neus. (32 gig) |
|
|||
|
|||
heb hem binnen, kan er helaas nog niet mee bellen, want me abonnement bij vodafone.
is net weer begonnen met een maand moet helaas nog een maand bellen met m'n oude telefoon. maar o zo blij dat ik hem heb. nu maar gebruiken als ipod touch. 28-8 besteld T-shop zwolle 16GB |
|
|||
|
|||
Zojuist de bevestigingsmail gekregen, Morgen middag uiterlijk half 5 heb ik hem! De kalendertruc werkt dus perfect! Succes voor de mensen die nog moeten wachten!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben vanmorgen van 2 naar 3 gegaan en eind van de middag (tegen 5 uur) naar status 4 gegaan. Vervolgens meteen op de site van AMP een afspraak gemaakt voor morgen. (ook eerst mijn computer een week terug gezet) Net een paar minuutjes geleden de bevestigingsmail en sms ontvangen van AMP. Ze bezorgen hem tussen 9 en 12 morgenochtend. Ben zeer benieuwd of dit werkelijk gaat gebeuren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lijkt me wel dat ze po zaterdag bezorgen, pakketjes van TNT kunnen namelijk ook op zaterdag. Was het mogelijk trouwens om op de site van AMP ook een zondag te selecteren? ik gok van niet namelijk, ga er maar vanuit dat ze zaterdag bezorgen, want geheel geautomatiseerd is dit proces niet, er moet altijd een mens zijn dat de Iphones telt, en kan concluderen of ze ons m wel morgen kunnen geven of niet. Ik heb er alle vertrouwen in. |
|
|||
|
|||
Bij mij morgen tussen 11.10 tot 14.10
|
|
|||
|
|||
Vandaag besteld iPhone 4 16GB bij TM webshop (ordernr 3866xx). Benieuwd hoe lang het gaat duren
Laatst gewijzigd door eelcovdg; 01-10-10 om 23:12. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij komen ze tussen 8.10 en 11.10 morgen. |
|
|||
|
|||
Help! waarom krijg ik geen berichtje over de levertijd.. ik heb dat truckje toegepast... vandaag smsje... datum teruggezet.. morgen bezorging... geen bezorg tijd... denk je dat ze morgen nog komen en hoe laat??
Eeuwig!!! dat kan ik je garanderen Laatst gewijzigd door King1987; 01-10-10 om 23:01. Reden: edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Kijk eens bij aflevertijd.nl. Je gegevens invoeren en je ziet wanneer ze komen morgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 65 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 65 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|