iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Status 3! Status 3!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Status 3! Status 3!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
yes zojuist gebeld door smartphoneshop.nl morgevroeg heb ik m binne!
GISTEREN besteld blij dus dak gisteren geannuleerd heb! al was ik vast ook status 3 geweest nu dan, maar dan had ik m niet gehad voor t weekend |
|
||||
|
||||
wel raar ik heb vandaag voor morgen een afspraak kunnen maken met amp dus via smartphoneshop kan t wel binnen 24 uur en bij tm moet je gemiddeld een week wachten?
|
|
||||
|
||||
Worden orders bij de smartphoneshop.nl ook bezorgd door de AMP?
|
|
|||
|
|||
Werd toch ook wel ongeduldig na 5 weken wachten, zeker na het lezen van de berichten hier..5 aug besteld TM shop DH, dacht net loop even langs om te informeren en zie daar ik lag boven op de stapel en hij was op voorraad..wederom een blij mens !
|
|
|||
|
|||
ik zit nog op status2, hoelang zou het duren als ik mijn order bij de klantenservice annuleer en dan een verlenging kan plaatsen bij pdashop.nl ??
|
|
|||
|
|||
ik heb zojuist een bezorgafspraak gemaakt, kreeg een email van AMP.
Alleen volgende week donderdag als eerste mogelijkheid.. ordernummer was 2974xx voor een 16gb, 13 augustus besteld |
|
||||
|
||||
Net een afspraak gemaakt met amp. Ordernummer is 008246xxxxx
Helaas kan ik niet eerder dan 30-9!!
|
|||
|
|||
ik heb gister eerst gebeld met de phonehouse en gevraagd of ze telefonisch met me konden doorlopen of mjin aanvraag er in gezet kon worden voordat ik mijn order bij TM zou opzeggen (let wel: ik had besteld 18 aug en had status 2).
Alles werd geaccepteerd en heb daarna pas bij TM opgezegd en ben heeeeel hard naar de winkel "gelopen" om mijn iPhone te halen. ik kreeg binnen een uur al de melding dat mijn order was gecancelled.
iPhone 4 16GB Zwart Besteld internet: 18-8-2010 || 3064xx || Status: 2 || Laatst gewijzigd door kbrugman; 09-09-10 om 17:31. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jeetje wat gaat het snel opeens! Vanmiddag naar status 3 gegaan, inmiddels al een afspraak gemaakt voor 16-09.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijn mooie statuspagina gaf net aan dat mijn order bij status 3 is. Even een PM sturen naar DANNYY. (Order was 15 augustus gedaan, 32GB.)
|
|
|||
|
|||
Joepie status 3 en 4, beide vandaag, ordernummer 2868xx , 32Gb bezorg datum pas de 16e, hoop dat dit nog eerder kan.
Wel vreemd want ik sta op de T-Mobile site nog op status 2 |
|
||||
|
||||
Lijst bijgewerkt.
|
|
|||
|
|||
Wanneer kreeg jij status drie en wanneer ontving jij je mailtje? ik ben benieuwd of ik vandaag nog een afspraak kan maken.
|
|
|||
|
|||
zo 'eindelijk' een iPhone 4!
ik heb al een paar keer de klantenservice aan de lijn gehad om uit te leggen dat ik de verkeerde toestel heb gekregen. nou is dat zo dat ze niks anders kunnen doen de retourprocedure op gang zetten. Dat betekent dat ik mijn iPhone moest terugsturen en dat de bestelling wordt geannlueerd! (jah, en daar zat ik dus bijna 6 weken voor te wachten) Als ik dat zou doen moest ik dus een nieuwe bestelling plaatsen en dus 6 weken wachten, gewoon 3 maanden wachten voor een toestel -.-". Een andere medewerker adviseerde mij om het toestel gewoon te houden en de 100 euro (die ik voor de 32gb had betaald) terug te krijgen via factuur of gewoon op de rekening. naja dus dat heb ik uiteindelijk maar gedaan... ondertussen plaats ik een nieuwe bestelling voor de 32 GB en tot die tijd gebruik ik dus de iphone. mijn moeder wilt heel graag de iphone die ik nu heb dus dat is dus geen probleem
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nu maar snel de rekening voor je moeder verstoppen en zeggen dat je er heel veel voor hebt betaald. Hey, een beetje mens moet ook geld verdienen toch? D;
|
Er zijn 64 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 64 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|