//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SASKINN Maar die batch is gister geweest Ik zou er niet teveel van verwachten vandaag, en anders is het mooi meegenomen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #7361  
Oud 10-09-10, 12:04
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SASKINN Bekijk bericht
Maar die batch is gister geweest Ik zou er niet teveel van verwachten vandaag, en anders is het mooi meegenomen (zo voorkom je teleurstellingen)
Ik ben eraan toe, zet maar gewoon door zou ik zeggen!!!

Ben er bijna...................

Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #7362  
Oud 10-09-10, 12:09
iCupboard iCupboard is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 51
Standaard

Ik zou eigenlijk donderdag aan de beurt zijn, maar ik heb een smoesje opgehangen dat ik vanaf dinsdag op vakantie ben en nu kunnen ze hem op mijn school afleveren, op maandag!
  #7363  
Oud 10-09-10, 12:25
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burn89 Bekijk bericht
even een vraagje tussendoor... Als je hem in de T-shop heb besteld wordt je dan gebeld of ge-smst. Ik ben vanochtend gebeld door een prive nummer, maar weet nou niet of het de T-shop is! En heeft iemand misschien een telefoonnummer van de T-shop in Dordrecht, ik kan het namelijk nergens vinden
Dan sturen ze nog een sms/mail of spreken ze wat in
  #7364  
Oud 10-09-10, 12:39
Burn89 Burn89 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: H.I.Ambacht
Berichten: 37
Standaard

voicemail staat uit haha maar als ze smsen of mailen dan is het ook prima... Rustig blijven afwachten dus
  #7365  
Oud 10-09-10, 13:07
DarthMaul DarthMaul is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dikkie82 Bekijk bericht
Als het scherm het tenminste doet ja
Tjonge Dikkie, keb het gevolgd ja , wat een pech , ik hoop voor je dat het snel opgelost word
  #7366  
Oud 10-09-10, 13:13
melledewit melledewit is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Standaard

Yes, voor mij zit het lange wachten erop. Mijn 32 GB is net binnengekomen (overigens met 4.0.1) en hij is nu aan het syncen. Ik laat jullie nu dus alleen en hoop dat jullie allemaal ook snel in het bezit zijn van dit schitterende apparaat.
Ajuus!
  #7367  
Oud 10-09-10, 13:25
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ze verwachten dat ze deze week tot 16 augustus zouden komen, en dat is prima gelukt! (als ik naar de lijst kijk, met de andere heb ik niets te doen ;p) Zelf denk ik dat er vandaag geen status wijzigingen zijn, niet van 2 naar 3 in ieder geval. Nu hopen op een flinke lading voor volgende week!
  #7368  
Oud 10-09-10, 13:39
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Had precies hetzelfde gevoel Danny, zelf de 17e besteld, dus als het volgende week wordt dat status aangepast wordt + levering niet veel later dan zit ik ook op de 4 á 5 wkn levertijd. Wat ze ook aangaven op moment van bestellen.
__________________
Aan het knutselen met m'n nieuwe iphone4 32Gb
  #7369  
Oud 10-09-10, 14:19
icall icall is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tallguy75 Bekijk bericht
Op 5 september heb ik de Iphone 4 16Gb zwart besteld in de T-mobile shop in Utrecht middels een reservering.

Ze vertelde mij dat de levertijd op dit moment 5 a 10 weken was.
Zodra de telefoon beschikbaar was zou ik een SMS krijgen.
Heb geen ordernummer enkel een brief van T-mobile waarin staat hoe de procedure loopt.
Via tmob shops krijg je idd geen ordernummer. Ik heb mijn bestelling daar uiteindelijk geannuleerd omdat ik het niet echt vertrouwde, mijn papiertje ergens in een map en dan maar hopen dat de mdw allees op volgorde afhandelen. Dus via internet besteld, eigenlijk in dezelfde situatie terecht gekomen (weet ook niet of het daar secuur gaat). Maar wel een ordernummer waar ik een betje houvast aan heb...

Maarre 5 tot 10 weken? Lekekre indicatie, is een verdubbeling van je mogelijke wachttijd!!
  #7370  
Oud 10-09-10, 14:35
steffex steffex is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remko_LvB Bekijk bericht
Had precies hetzelfde gevoel Danny, zelf de 17e besteld, dus als het volgende week wordt dat status aangepast wordt + levering niet veel later dan zit ik ook op de 4 á 5 wkn levertijd. Wat ze ook aangaven op moment van bestellen.
ik hoop volgende week ook een update te krijgen. heb de 18e besteld!
maar als er vandaag nog wat gebeurt, zal het alleen de mensen betreffen die op de 17e besteld hebben...
  #7371  
Oud 10-09-10, 14:40
iMaarten89 iMaarten89 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb net Smartphoneshop.nl gebelt en daar hebben ze de iPhone 4 gewoon op voorraad. Vandaag voor 22:00 besteld is morgen (Ja echt) in het weekend in huis.

Ik heb alleen al de 27ste besteld bij de tmobile online shop. Net even tmobile gebeld en dat meisje aan de telefoon zegt dat ik niet meer kan annuleren. Ik zit 'al op transport' ofzo, terwijl ik nog gewoon op status 2 sta .. Ze zegt dat ik gewoon de 5 A ZESSSS weken moet afwachten!

Iemand ervaring met het cancellen van je t-mobile order? Ik MOET mijn iPhone gewoon morgen hebben, het is een kwestie van levensbelang.

Greetz.
  #7372  
Oud 10-09-10, 14:46
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMaarten89 Bekijk bericht
Ik heb net Smartphoneshop.nl gebelt en daar hebben ze de iPhone 4 gewoon op voorraad. Vandaag voor 22:00 besteld is morgen (Ja echt) in het weekend in huis.

Ik heb alleen al de 27ste besteld bij de tmobile online shop. Net even tmobile gebeld en dat meisje aan de telefoon zegt dat ik niet meer kan annuleren. Ik zit 'al op transport' ofzo, terwijl ik nog gewoon op status 2 sta .. Ze zegt dat ik gewoon de 5 A ZESSSS weken moet afwachten!

Iemand ervaring met het cancellen van je t-mobile order? Ik MOET mijn iPhone gewoon morgen hebben, het is een kwestie van levensbelang.

Greetz.
Dit is pure onzin, laat je niets wijs maken - je kunt zeker nog cancellen, zelfs in het contract staat het.
Bel nogmaals op en claim het om te annuleren, zoveeel mensen hebben dat al gedaan dus ook jij kan het.

En zeker als je de 27ste hebt besteld gaat 't nog een tijd duren :/ gewoon bestellen bij smartphoneshop als je die mogelijkheid hebt.
  #7373  
Oud 10-09-10, 15:16
Bariton Bariton is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 25
Standaard

Beetje jammer .... 08-09-10 naar status 3 en nog steeds de melding ''Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden'' ... ik wil ook mijn afspraakje maken
  #7374  
Oud 10-09-10, 15:19
tomsr tomsr is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Gister mijn iPhone 4 opgehaald in de TShop in Utrecht. Daar hadden ze er 150 iPhones binnen gekregen. Die van jullie komt er snel aan!
  #7375  
Oud 10-09-10, 15:21
melledewit melledewit is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bariton Bekijk bericht
Beetje jammer .... 08-09-10 naar status 3 en nog steeds de melding ''Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden'' ... ik wil ook mijn afspraakje maken
Het forum van T-Mobile is de beste plek om dit aan de kaak te stellen (bij @ordermanagement). Bij mij bleef het ook te lang op 3 staan. Klantenservice kon helemaal niets betekenen (bleven alleen maar zeggen dat ik moest wachten; komt vanzelf weer goed). Ordermanagement op het forum zei meteen dat er iets niet klopte, en heeft ervoor gezorgd dat ik dezelfde dag nog een afspraak bij AMP mocht maken.
  #7376  
Oud 10-09-10, 15:56
steffex steffex is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 9
Standaard

ik had er genoeg van... order bij t-mobile geannuleerd en daarna een bestelling geplaatst bij pdashop.nl

@imaarten89: ik kon zonder problemen annuleren. status van mijn order bij t-mobile is ook al op geannuleerd gezet.

zal dannyy even een pm sturen om mij uit de lijst te halen.
  #7377  
Oud 10-09-10, 16:08
iMaarten89 iMaarten89 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Jongens goed nieuw.

Net Tmobile gebeld, mijn bestelling van 27-9-10 gecancelled en binnen een half uur kon ik bij Smartphoneshop exact hetzelfde abbonoment en iPhone bestellen voor dezelfde prijs.

Ik wordt over een uurtje gebeld om voor MORGEN een afleverafspraak te maken!

Superrrrrrrr

greetz
  #7378  
Oud 10-09-10, 16:09
mvloo mvloo is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Z-Limburg
Berichten: 3
Standaard Status niet veranderd wél afspraak gemaakt met AMP

Sinds 8-9-10 op status 3 gekomen.
Besteld bij T-Mobile online (verlenging abo) op zo 15-augustus (16Gb Zwart)

Email en SMS ontvangen om leveringsafspraak te maken.
Zojuist een afspraak gemaakt met AMP voor vrijdag 17-9
Dit was wegens drukte bij AMP de eerst mogelijke datum

.... en ik zie nu ook dat de status naar 4 is gegaan
  #7379  
Oud 10-09-10, 16:12
SASKINN SASKINN is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 86
Standaard

Had op de Tmobile forum een bericht geplaatst voor de ordermanagement van tmobile:
SASKINN zei:
@Ordermanagement: Zoals jullie beloofd hebben zijn ook (bijna) alle 16 augustus bestellers overgegaan op status 3.

Kunnen jullie een verwachting geven voor aankomend week? Of hebben jullie daar nog geen inzicht in.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Ordermanagement reageert:
Helaas weten wij nu nog niets over komende week. We verwachten maandag een update te geven tot welke orderdatum we verwachten de orders vrij te kunnen geven.
__________________
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2
  #7380  
Oud 10-09-10, 16:19
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burn89 Bekijk bericht
voicemail staat uit haha maar als ze smsen of mailen dan is het ook prima... Rustig blijven afwachten dus
Oei, zul je net zien dat ze dat proberen, anders ga je even bij de T-Shop langs
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:04.