iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SASKINN Maar die batch is gister geweest Ik zou er niet teveel van verwachten vandaag, en anders is het mooi meegenomen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zou eigenlijk donderdag aan de beurt zijn, maar ik heb een smoesje opgehangen dat ik vanaf dinsdag op vakantie ben en nu kunnen ze hem op mijn school afleveren, op maandag!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
voicemail staat uit haha maar als ze smsen of mailen dan is het ook prima... Rustig blijven afwachten dus
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yes, voor mij zit het lange wachten erop. Mijn 32 GB is net binnengekomen (overigens met 4.0.1) en hij is nu aan het syncen. Ik laat jullie nu dus alleen en hoop dat jullie allemaal ook snel in het bezit zijn van dit schitterende apparaat.
Ajuus! |
|
||||
|
||||
Ze verwachten dat ze deze week tot 16 augustus zouden komen, en dat is prima gelukt! (als ik naar de lijst kijk, met de andere heb ik niets te doen ;p) Zelf denk ik dat er vandaag geen status wijzigingen zijn, niet van 2 naar 3 in ieder geval. Nu hopen op een flinke lading voor volgende week!
|
|
|||
|
|||
Had precies hetzelfde gevoel Danny, zelf de 17e besteld, dus als het volgende week wordt dat status aangepast wordt + levering niet veel later dan zit ik ook op de 4 á 5 wkn levertijd. Wat ze ook aangaven op moment van bestellen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Maarre 5 tot 10 weken? Lekekre indicatie, is een verdubbeling van je mogelijke wachttijd!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar als er vandaag nog wat gebeurt, zal het alleen de mensen betreffen die op de 17e besteld hebben... |
|
|||
|
|||
Ik heb net Smartphoneshop.nl gebelt en daar hebben ze de iPhone 4 gewoon op voorraad. Vandaag voor 22:00 besteld is morgen (Ja echt) in het weekend in huis.
Ik heb alleen al de 27ste besteld bij de tmobile online shop. Net even tmobile gebeld en dat meisje aan de telefoon zegt dat ik niet meer kan annuleren. Ik zit 'al op transport' ofzo, terwijl ik nog gewoon op status 2 sta .. Ze zegt dat ik gewoon de 5 A ZESSSS weken moet afwachten! Iemand ervaring met het cancellen van je t-mobile order? Ik MOET mijn iPhone gewoon morgen hebben, het is een kwestie van levensbelang. Greetz. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bel nogmaals op en claim het om te annuleren, zoveeel mensen hebben dat al gedaan dus ook jij kan het. En zeker als je de 27ste hebt besteld gaat 't nog een tijd duren :/ gewoon bestellen bij smartphoneshop als je die mogelijkheid hebt. |
|
|||
|
|||
Beetje jammer .... 08-09-10 naar status 3 en nog steeds de melding ''Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden'' ... ik wil ook mijn afspraakje maken
|
|
|||
|
|||
Gister mijn iPhone 4 opgehaald in de TShop in Utrecht. Daar hadden ze er 150 iPhones binnen gekregen. Die van jullie komt er snel aan!
|
|
|||
|
|||
Het forum van T-Mobile is de beste plek om dit aan de kaak te stellen (bij @ordermanagement). Bij mij bleef het ook te lang op 3 staan. Klantenservice kon helemaal niets betekenen (bleven alleen maar zeggen dat ik moest wachten; komt vanzelf weer goed). Ordermanagement op het forum zei meteen dat er iets niet klopte, en heeft ervoor gezorgd dat ik dezelfde dag nog een afspraak bij AMP mocht maken.
|
|
|||
|
|||
ik had er genoeg van... order bij t-mobile geannuleerd en daarna een bestelling geplaatst bij pdashop.nl
@imaarten89: ik kon zonder problemen annuleren. status van mijn order bij t-mobile is ook al op geannuleerd gezet. zal dannyy even een pm sturen om mij uit de lijst te halen. |
|
|||
|
|||
Jongens goed nieuw.
Net Tmobile gebeld, mijn bestelling van 27-9-10 gecancelled en binnen een half uur kon ik bij Smartphoneshop exact hetzelfde abbonoment en iPhone bestellen voor dezelfde prijs. Ik wordt over een uurtje gebeld om voor MORGEN een afleverafspraak te maken! Superrrrrrrr greetz |
|
|||
|
|||
Status niet veranderd wél afspraak gemaakt met AMP
Sinds 8-9-10 op status 3 gekomen.
Besteld bij T-Mobile online (verlenging abo) op zo 15-augustus (16Gb Zwart) Email en SMS ontvangen om leveringsafspraak te maken. Zojuist een afspraak gemaakt met AMP voor vrijdag 17-9 Dit was wegens drukte bij AMP de eerst mogelijke datum .... en ik zie nu ook dat de status naar 4 is gegaan |
|
|||
|
|||
Had op de Tmobile forum een bericht geplaatst voor de ordermanagement van tmobile:
SASKINN zei:Ordermanagement reageert: Helaas weten wij nu nog niets over komende week. We verwachten maandag een update te geven tot welke orderdatum we verwachten de orders vrij te kunnen geven.
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 44 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 44 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|