iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inmiddels wel de (al betaalde) factuur gehad, maar nog geen sim enzo. Wel fijn dat er op de factuur nog TWEE KEER staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels wel de (al betaalde) factuur gehad, maar nog geen sim enzo. Wel fijn dat er op de factuur nog TWEE KEER staat aangegeven dat een iPhone 4 geen blackberrie is =P
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zooo jaloers |
|
||||
|
||||
Citaat:
voor 22:00u besteld = morgen in huis, ik bedoel - ite.. TM.. ;D |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar 1 ding snap ik niet; waarom kan de smartphoneshop de iPhones WEL volop leveren, maar de 'exclusieve' T-Mobile doet er heeeel lang over... |
|
|||
|
|||
Jongens ik ben er ook nog hoor!
Ik heb zelf ook de 24e besteld.. na Danny geloof ik..wel de 32GB. Maar denk dat wij 5 weken moeten wachten voor we hem hebben.. Maar ik houd ook een bestelling van me Pa in de gate.. Hij heeft een 16GB op 4 augustus besteld, ordernr: 279*** en ook hij heeft status 2..... Dus wachten maar
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
|||
|
|||
Oke, had eerlijk gezegd niet verder verdiept in prijs voor rlx abbo, alleen de voorwaarden vergeleken, en voor mij was iphone abbo aantrekkelijker, ben een veel beller, altijd over de duurste bundel heen, prijsverschil was er dus voor mij niet, vandaar de wijziging, maar snap jullie keuze...
Succes met wachten, en thanks voor je reactie Laatst gewijzigd door steefgti; 25-08-10 om 23:50. |
|
|||
|
|||
Citaat:
groot voordeel van de iPhone abo vind ik Visual Voicemail, werkt echt GEWELDIG! |
|
||||
|
||||
Ja dat snap ik niet, ook weet smartphoneshop te vertellen wanneer er een volgende levering plaats vind (namelijk volgende week) terwijl Tmobile, de officiële verkoper van de iPhone 4 geen idee heeft..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
succes nogmaals |
|
|||
|
|||
ik hoop zo dat ik volgende week aan de beurt ben
|
|
|||
|
|||
Dat is dus de grap, ze weten het namelijk wel,maar niet iedereen die er werkt, meestal de gene met de hoogste functie in de shop. (wist een medewerker daar me te vertellen) ja, mensen helpen met problem met hun iPhone terwijl je zelf in de rij staat heeft zo z'n voordelen xD haha
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit Zelfs GSMWEB heeft een levertijd van 1-2 weken, care als het niet om 'n groot bedrijf gaat - kom op tmobile ;D |
|
|||
|
|||
Citaat:
Beter leest een medewerker van T-shop Zeist dit (A) haha |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo ik ga slapen, ben kapot... Ik lees alles morgen wel weer, rond dit tijdstip veranderen er vast geen statussen meer...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Morgen weer een nieuwe dag, maar zit ook nog steeds te wachten op mijn Iphone (Status 2).
|
|
|||
|
|||
Ik krijg steeds updates van Coolblue over de geschatte levertijd voor morgen. Top geregeld. Bedankt Smartphoneshop.nl.
|
||||
|
||||
Belachelijk maar hartstikke fijn voor jou! Geniet ervan (:
|
|
||||
|
||||
Had ik besloten om me nergens op een wachtlijst te laten plaatsen......loop ik vanavond bij de mediamarkt in Deventer En wat staat er in het schap.?? Jawel een zwarte 16 en een 32 gb.......ben dus gelijk mijn id gaan halen en heb de 16 gb meegenomen.......dus voor de mensen die niet meer kunnen wachten en een 32gb zoeken, de mediamarkt in Deventer gaat morgen om 10 uur open..!!!
|
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|