iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Gode morgen allemaal . Ook ik nog steeds op 2 , maar dat zal ook nog even duren denk ik ....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gode morgen allemaal .
Ook ik nog steeds op 2 , maar dat zal ook nog even duren denk ik . |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
30 juli in de middag besteld, gisteren een sms ontvangen voor het maken van een bezorg afspraak, vanaf 24 augustus!
Bij mij wordt 'ie donderdag de 26e geleverd Bestelnummer: 269*** |
|
|||
|
|||
Had besteld op 3, maar door fouten van die amateurs staat de besteldag nu op 11 augustus. Ik hoef hier dus voorlopig niet meer te kijken. Ik kan alleen maar hopen dat het ingevulde klachtenformulier iets helpt...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Klopt maar wachten duurt zo lang he... Als ze nu eenmaal maar eens begonnen waren met augustus. Ben benieuwd wanneer de eerste augustus bestellers zich melden met een volgende status.
Laatst gewijzigd door Vincent6882; 19-08-10 om 10:51. |
|
|||
|
|||
5 Augustus rond 19.00 uur telefonisch besteld bij T-Mobile. Ordernummer 282xxx, status 2.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben gewoon een beetje ongeduldig. Ik had me bij de voorinschrijving netjes gemeld en toen werd me eerst verteld dat dit niet voor klanten was die pas op 1 augustus konden verlengen. Later op de dag werd ik gebeld door iemand van tm en die vertelde me dat hij dat wel kon regelen. Blijkt later dat deze heer me bij zichzelf op een lijstje heeft gezet zodat hij me op 1 augustus kan doorvoeren met de op dat moment geldende wachttijden.
Lekker heeft ie weer een verkoop op zijn naam. Maar dat men de klant verkeerde informatie geeft doet er dan niet toe. |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat er vandaag veel mensen van de maand juli hun status zien veranderen , dan zijn wij ook snel aan de beurt .
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 ordernummer overzicht
Hello2All,
31 juli om 07:30; iphone 4 zwart 32g besteld en meten betaald via ideal. Orderbevestiging en nummer allang binnen. Nummer begint met 28xxxx. Vorige week mijn sim binnen gehad. Helaas staat de status al heel lang met stip op 2. Maar geduld is een schone zaak helaas is dat ongeveer wel op. Succes iedereen iig. Oh ja online via de klantenservice van T-Mobile besteld Laatst gewijzigd door JoeB@r; 19-08-10 om 11:00. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
het duurt me ook gewoon veel te lang, dan loop ik op straat, of sta ik in een discotheek, zie ik iemand die hem al wel heeft! jaloerzie speelt op :$
hopen dat ik hem volgende week oid heb :] |
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 juli 2010
Tijd van bestelling: +/- 10:30uur Methode: Webformulier Type: 32GB zwart Abonnement: Relax Online 35 + WnW Plus vast Verlenging/Nieuw: Verlenging Ordernummer/Salesnummer : 305XXX i.v.m. niet verwerkt webformulier! Orderbevestiging: alleen telefonisch Micro-sim: nee Status: 2 Volgens mij ben ik een van de weinige die op 20 juli besteld heeft en nog op status 2 staat. Maandag 2 keer gebeld met KS, 1e gesprek: Sorry meneer er is niks van uw verlenging bekend, u zult opnieuw moeten bestellen. Wachttijd 8-10 weken. 2e gesprek: Ja meneer ik zie uw verlening wel staan, verlening van uw i300 he? ik: Nee ik heb verlengt met Relax Online 35 met WnW plus vast. O ja nu zie ik het, en u wilde de 16GB zwart? ik: Nee ik had de 32GB besteld. Ow ja ik zie het staan, uw order wordt binnen 1 week uitgeleverd. Naar mijn idee is mijn webformulier nooit doorgekomen en deed ze maar alsof mijn order er in stond. Ik kon namelijk al die tijd via mijn T-Mobile gewoon mijn abonnement nog verlengen, echter na het telefoontje was die optie ineens verdwenen. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren |
|
|||
|
|||
Ik heb 3 augustus 's avonds (weet de tijd niet meer) via de site van Tmobile mij huidige afgelopen abonnement verandert in een Iphone 150 abo met een Iphone 4 16 gb. Mijn order nummer is 278xxx en ik sta ook op status 2. Ik kreeg wel vrij snel al mijn nieuwe simkaart (zonder Iphone 4) opgestuurd.
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen.. 31-7 de 32 gb besteld maar nog steeds op 2... hoop dat er vandaag verandering in komt..
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bijna hetzelfde probleem, alleen had ik op 20 Juli besteld (verlenging).. maar door fouten was mn order na 2 weken weer gecancelled en op 12 Augustus een nieuwe order aangemaakt... OrderNr:294** op status 2... Zal nog wel ff duren.... Laatst gewijzigd door sacramento; 19-08-10 om 11:21. |
|
|||
|
|||
Tja..... voor je het weet is het zover.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
2 augustus besteld, rond 10:00, i150 verlenging, 16g zwart, status 2
273** |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 39 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 39 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|