iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ZO. van 3 naar 4! na gister om n uur of 4 naar status 3. dat gaat dus rap! 30 juli besteld, verlenging 16 GB...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ZO.
van 3 naar 4! na gister om n uur of 4 naar status 3. dat gaat dus rap! 30 juli besteld, verlenging 16 GB |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben ik eindelijk blij dat ik gisteren naar 3 ben gegaan..gaan we weer F5'en voor status 4
Edit: Goedemorgen voor iedereen |
|
|||
|
|||
Inderdaad, Status veranderd naar 3 a 4 weken. Zullen ze dus veel iPhones hebben binnen gekregen? I Hope so!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goede morgen allemaal .
We gaan weer een spannede dag tegemoet . May the force be with us all . |
|
|||
|
|||
Zijn er al ip4 geleverd vandaag en zo ja hoe laat en welke regio?
Vandaag tussen 10:55 uur en 13:55 uur wordt mijn ip4 bezorgd voor de 2de keer. Nu maar hopen dat er deze keer geen tikfouten in het contract of de afleverlijst van AMP staat (hiervoor kon de chauffeur hem afgelopen vrijdag weer meenemen). P.S. Ik ben de status 4 dans aan het doen voor PortoNL, wie doet er mee??????? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben een nieuwe iphone gebruiker en heb een hekel aan wachten LOL. Ik heb pas 2 augustis kunnen bestellen 2739** Maar heb goede hoop dat het nu allemaal wat sneller gaat. |
|
|||
|
|||
hier 4 augustus besteld, ordernr:279***
nog status 2, vandaag kans op 3???? Juli wachten Augustus wachten September wachten.... Hoe zit het nou met die case, die krijg je tot 30 september, wat nou als ik de iphone in oktober krijg? weet iemand hoe het daarmee zit? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
T-Mobile: |
|
|||
|
|||
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die 20e besteld hebben en nog steeds op status 2 staan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe zit dat eigenlijk met het contract? Ik hoorde paar pagina's terug dat woord vallen.
Als je een voorinschrijving gedaan hebt als nieuwe klant krijg je een contract thuisgestuurd alvorens je een afspraak met AMP kan maken? Of direct bij aflevering... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Contract wordt volgens mij van te voren opgestuurd naar de klant |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maarja ik ga gewoon uit van de meningen van alle mensen die zeggen dat de iphone zo heerlijk intuitief werkt. Maar ja dingen zoals proximity sensor zeggen me dus nog niet zoveel |
|
|||
|
|||
Nouja ik heb op 30 juli besteld, volgens mij noemde t-m dat toen nog 'verder met de voorinschrijvingen'.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben er gistermiddag even langs geweest, en weer werd ik als oud vuil behandeld. In eerste instantie wilde hij niet kijken hoeveelste ik op de lijst stond omdat dat een half uur werk zou zijn. Na enig aandringen heeft hij het toch opgezocht (nog geen 15 seconden werk) ik sta op de 7e plek (voor een 32gig zwart) in Nijmegen. Ze hielden zich behoorlijk van de domme toen ik opmerkte dat op het Tmob forum aangegeven was dat deze week alle bestellingen van 20/7 geleverd zouden worden. |
|
|||
|
|||
zijn er mensen die 31 juli hebben besteld en al op status 3 staan of de iphone al binnen hebben?
zelf heb ik 31e besteld 16GB rond 11 uur, nieuwe klant. ordernummer 271*** |
Er zijn 28 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 28 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|