iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee mensen , hebben jullie ook last dat de server niet bereikbaar is ? Heb ik vandaag al verschillende keren gehad ....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hee mensen , hebben jullie ook last dat de server niet bereikbaar is ?
Heb ik vandaag al verschillende keren gehad . |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Me tooo :-(
|
|
|||
|
|||
Ik zal hier ff de info posten van mijn zus dr bestelling:
16 augustus besteld iPhone 4 16GB zwart Verlenging met Relax 25 icm WnW plus Vast Ordernummer: 3028XX Status: 2 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan ligt het iig niet aan mij dank je .
Weinig status veranderingen of lijkt dat maar zo ? |
|
|||
|
|||
Denk dat toestellen onderweg zijn naar AMP..hierna nog inboeken en dan nog toewijzen aan orders..dus als er wat gebeurt dan is het waarschijnlijk later op de dag
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik las ergens dat je geen tijd kan kiezen voor de levering, klopt dit? Als dit zo is heb ik een probleem, aangezien ik nooit een hele dag thuis zit, behalve misschien op zondag (wanneer ze waarschijnlijk niet leveren?)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan als alternatief wel een ander afleveradres aangeven. Dus je kan het op je werk laten bezorgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ah, net op 't moment van schrijven krijg ik 't smsje dat ik een afspraak kan maken, mooi! |
|
|||
|
|||
Iemand hier ervaring met de Twitter van T-mobile? ik heb zowel een bericht gestuurd naar tmobile_webcare als naar tmobile_iphone over mijn ordernummer maar nog geen reactie.
Vanmorgen om 09:00 gestuurd, hoe snel reageren ze in het algemeen? |
|
|||
|
|||
ikke gister om 2300 uur ook nog niks !
|
|
|||
|
|||
Normaal gesproken vrij snel maar persoonlijk vind ik het hele twitter verhaal lastig.
|
|
|||
|
|||
Goed, net mail ontvangen van T-Mobile zakelijk. Ze hebben mijn order geheel verwerkt (geplaatst 30 juli), levertijd volgens Twitter max. 4 weken, maar volgens de mail van zakelijk 6-8 weken!
Nou ja, het zal wel. Ik hoop niet dat het feit dat ik zakelijk heb mijn order teveel vertraagd persoonlijk. Ik zie dat er al genoeg mensen zijn die de 30ste of 31ste hebben besteld en al op 3 of 4 staan of hem zelfs al binnen hebben als die van mij net verwerkt is schiet het niet op! Ik wacht 'rustig' af. |
|
|||
|
|||
Heb daar ook niet echt goede ervaringen mee met die 'Twitterdesk' ... Om het daar nu over te hebben... nee...
|
|
|||
|
|||
De ene keer dat ik iets vroeg op twitter aan T-Mob werd ik netjes geholpen. Binnen 2 uur kreeg ik een berichtje terug.
|
|||
|
|||
Mijn order is van 30 juli,
Ordernummer: 271XXX en de status is nog altijd 2. Hoop dat ze een beetje op gaan schieten |
|
|||
|
|||
Zojuist naar status 4 sms ontvangen en afspraak voor bezorging gemaakt voor aanstaande vrijdag.
Ordernr: 256XXX Besteld: 30 juli 08:00 16gb black Verlenging van contract Al met al keurig op tijd denk ik 3 weken nadat ik heb besteld terwijl er steeds duidelijk werd vermeld levertijd 8-10 weken. Ik ben best tevreden Succes iedereen met wachten! |
|
|||
|
|||
Zo eindelijk binnen
20 juli 8:15 besteld, kleurswitcher, Ordernr.2615xx Van 3g 8gb naar 4 16gb, is het wachten dubbel en dik waard |
Er zijn 44 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 44 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|