iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pim_D Hier precies het zelfde. Alleen in de ochtend besteld en ordernumer 2710XX succes met wachten. Hopen dat we morgen aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik hetzelfde xorez...
ben alleen wel benieuwd of bestaande klanten voorrang krijgen... |
|
|||
|
|||
Het ziet er tot nu toe wel naar uit de mensen die ook 30 juli hebben besteld en die vandaag en gister allemaal naar 3 zijn gegaan waren, zover ik weet, de meeste een verlenging (bestaande klanten)
|
|
|||
|
|||
Zijn er eigenlijk al nieuwe klanten die een iPhone hebben ontvangen? Ben zelf nieuwe klant en nog niets verder dan 2
|
|
||||
|
||||
Ik heb de 31ste besteld! Geen sim, status 2, wel bevestiging en ordernummer 2734!
|
|||
|
|||
ik heb eindelijk na bestellen alles rond... ik krijg em zaterdag middag.
ik heb de 20 besteld in de avond maar viel buiten de boot met bestellen dus werd ik verplaatst. maar nu eindelijk... pfffff |
|
|||
|
|||
Orderstatus2010-08-17 16:59 CAAfspraak voor afleverdatum is gemaakt Klik hier voor uw orderstatus-historie Toelichting Afleverdatum en -tijdindicatie21-08-10niet beschikbaar De tijdindicatie staat 1 werkdag vóór de afleverdatum vanaf 21.00 uur op deze site vermeld
Laatst gewijzigd door Bomans; 18-08-10 om 11:45. Reden: Link verwijderd met persoonlijke info |
|
|||
|
|||
ben een blij mens... ken ik em gelijk zaterdag helemaal klaar maken voor me werk week lol....
|
|
||||
|
||||
Heb 20e bij tmo shop besteld. Later telefonisch van kleur veranderd. Vandaag status 3. Hopelijk morgen een afspraak. Ordernr 269xxx overigens.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik wil ooohhooookkk!! Laatst gewijzigd door Bomans; 18-08-10 om 11:45. Reden: Link is verwijderd. |
|
|||
|
|||
De levertijd is veranderd op t-mobile 3 tot 4 weken. Heeft dat ook betrekking op geplaatste bestellingen, zullen die dan eerder verstuurd worden. Wacht nu al 2 weken op status 2.
Laatst gewijzigd door Ca$hMonnie; 18-08-10 om 06:25. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoooo.. Flink wat mensen naar 3 gegaan.. net als ikzelf trouwens als 30 juli verlenger.. ik denk dat mensen die later besteld hebben minder lang moeten wachten dan wij, of dan de 20 juli bestellers.. want ik heb het idee dat de levering aan tmobile steeds groter worden..Ik vrees echter wel voor AMP levertijden.. die gaan het nu nog drukker krijgen dan het al was..
anyhoe, verwacht vandaag toch op z'n minst een afspraak te kunnen maken.. OP NAAR DE 4!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook hier eentje van 3 augustus, uiteraard vol ongeduld! Gisteren gebeld met de KS (over zelf je nummer kiezen), en kreeg tevens te horen dat de levertijd bij nieuwe bestellingen nu 2 weken is. Kan het toch niet zo heel lang meer duren
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gaat wel vrij vlot op dit moment met de leveringen. Dus het zal niet lang meer duren voordat ze de 30-7 bestellingen hebben afgerond en ze alle bestellingen van 31-7 e.v. gaan oppakken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vind het z'on raar idee dat ik hem straks tussen half 2 en half 5 gewoon heb! Heb zo idioot lang naar dat ding uitgekeken. Al vanaf eind mei ofzo (toen bekend werd gemaakt wanneer de keynote gehouden zou worden)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Idd vrij raar ja ;-) En dan heb je hem dadelijk.... mét de death grip en mét de proximity sensor die niet werkt én toch ben je tevreden haha! Moet niet gekker worden..... EDIT: Ik heb trouwens hetzelfde als jij hoor. Dus ik doe ook gewoon mee aan de gekte. Laatst gewijzigd door Corch; 18-08-10 om 10:55. |
|
|||
|
|||
Gisteren bestelling gedaan, toen 6-8 weken levertijd. Krijg nu te zien 3-4 weken. Status veranderd naar 2.
|
Er zijn 22 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 22 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|